شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام در حال تست قابلیت ساخت استیکر از عکس

اینستاگرام این روزها در حال آزمایش یک قابلیت جدید در پلتفرم خود است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با عکس‌های خود و یا حتی عکس‌های سایر کاربران، استیکرهایی اختصاصی ایجاد کنند.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام با ارائه پیش‌نمایشی از این قابلیت در کانال خود، اعلام کرد کاربران می‌توانند این استیکرها را در ریلز و یا استوری‌های خود استفاده کنند. اگرچه متا اخیرا کار روی استیکرهایی مبتنی بر هوش مصنوعی را آغاز کرده، اما به نظر می‌رسد آنچه اینستاگرام در حال توسعه آن است، بسیار ساده‌تر است.  

بر اساس اعلام اینستاگرام، در این روش، کاربران سوژه را در دل تصویر انتخاب و پس‌زمینه را حذف می‌کنند. سپس یک استیکر ایجاد می‌شود که می‌توان آن را روی محتواهای این پلتفرم استفاده کرد.  

اینستاگرام در حال تست قابلیت ساخت استیکر از عکس

آدام موسری ضمن ارائه نمایش مختصری از عملکرد این قابلیت، گفت که علاوه بر ایجاد استیکر از عکس‌های ذخیره شده در گوشی، این امکان برای کاربران فراهم شده تا این استیکرها را از برخی تصاویر تاییدشده در اینستاگرام نیز ایجاد کنند.  

با این حال، موسری توضیح بیشتری درباره این تصاویر و شرایط استفاده از آنها ارائه نکرد. به هر روی، این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی است و به صورت عمومی‌در دسترس تمامی‌کاربران قرار نگرفته است.  

اینستاگرام طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر، قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده که از جمله آنها می‌توان به امکان اضافه کردن نظرسنجی به کامنت‌ها اشاره کرد. قابلیتی که می‌تواند به تعامل بیشتر کاربران در این شبکه اجتماعی کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا