شبکه‌های اجتماعی

قابلیت نظرسنجی به کامنت‌های اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام از اضافه کردن قابلیتی جدید به این شبکه اجتماعی خبر داد که امکان ایجاد نظرسنجی در کامنت‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. 

آدام موسری، مدیر اینستاگرام ضمن اشاره به اینکه عرضه آزمایشی قابلیت مذکور آغاز شده، عنوان کرد این نظرسنجی را می‌توان در کامنت پست‌های معمولی و همچنین کامنت ریلز اضافه کرد و از این طریق، میزان مشارکت و تعامل سایر کاربران با محتوای ارسالی را بیشتر کرد. 

اگرچه در حال حاضر، کاربران محدودی ‌قادر به استفاده آزمایشی از این امکان هستند، اما مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا (شرکت مادر اینستاگرام) عنوان کرد که به زودی این قابلیت در اختیار تمامی‌کاربران اینستاگرام در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی در کامنت بسیار شبیه به آنچه پیشتر در استوری اینستاگرام دیده‌ایم خواهد بود و طبق تصویری که موسری به اشتراک گذاشته، سایر کاربران هم می‌توانند تعداد افراد شرکت‌کننده در یک نظرسنجی را مشاهده کنند. 

البته هنوز جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده و برای مثال، مشخص نیست که تا چه زمان پس از اضافه کردن نظرسنجی در کامنت، این قابلیت فعال خواهد بود و یا این که همانند توییتر، کاربران به گزینه انتخاب بازه‌های زمانی برای دریافت آراء دسترسی دارند یا خیر. 

با نگاهی به اقدامات اینستاگرام در ماه‌های اخیر می‌توان پی برد که این شبکه اجتماعی به دنبال بالا بردن میزان مشارکت کاربران در بخش کامنت پست‌هاست و اگر خاطرتان باشد چندی پیش نیز امکان ارسال GIF را به این بخش اضافه کرد. 

این شرکت همچنین در حال آزمایش گزینه‌های بیشتری برای قابلیت استوری خود است تا کاربران بتوانند علاوه بر دوستان نزدیک، لیست‌های جداگانه دیگری را نیز برای شخصی‌تر کردن نمایش محتواهای ارسالی کاربران ایجاد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا