مایکروسافت

معرفی لپ تاپ سرفیس استودیو ۲ مایکروسافت با پردازنده نسل سیزدهم اینتل

این مدل قدرتمندترین مدل سرفیس خواهد بود.

شرکت مایکروسافت روز پنج شنبه طی ایونت سالیانه همیشگی‌ خود که در پاییز برگزار می‌شود، نسل جدید لپ تاپ سرفیس استودیو-  Surface Laptop Studi- را معرفی کرد که ظاهرا تغییرات زیادی داشته است.

این محصول که  Surface Laptop Studio 2 نام دارد، با سی‌پی‌یو و جی‌پی‌یو با قدرت دو برابری نسبت به نسل پیشین خود طراحی شده و در آن پردازنده اینتل نسل سیزدهم کلاس  i7 Hو جی‌پی‌یو NVIDIA RTX 4050 یا 4060  استفاده شده است. این جی‌پی‌یوها برای آن دسته از کاربرانی است که لپ‌تاپی با سرعت بالا مثلا برای گیمینگ نیاز دارند. کاربرانی که بیشتر کارهای گرافیکی انجام می‌دهند می‌توانند این مدل را با جی‌پی‌یو RTX 2000 Adas انتخاب کنند.

لپ تاپ سرفیس استودیو 2 همچنین به 2 ترابایت حافظه و 64 گیگابایت رم مجهز است، به علاوه یک ترک پد لمسی نیز دارد و همراه دستگاه، قلم Surface Slim Pen 2 نیز به مشتریان عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش 14.4 اینچی این مدل، رفرش ریت 120 هرتز داشته و به Dolby IQ و HDR  مجهز است. در مورد باتری دستگاه، مایکروسافت ادعا کرده که سرفیس استودیو 2 قادر خواهد بود با یک بار شارژ، تا 18 ساعت کار کند.

مهم‌تر از همه، سرفیس لپ تاپ استودیو 2 به پردازنده عصبی مجهز است که می‌تواند اِفکت‌های هوش مصنوعی را اجرا کند- این اولین بار است که یک پردازنده Intel NPU درون یک لپ تاپ ویندوزی استفاده می‌شود.

این لپ تاپ یک خروجی یو‌اس‌بی USB-A، دو خروجی USB-C و یک درگاه microSD card دارد.

لپ تاپ سورفیس استودیو 2 از سوم اکتبر با قیمت ابتدایی 1.999 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا