تکنولوژی

راهنمای خرید فایروال سخت افزاری، آشنایی با فایروال سوفوس

تاریخچه شرکت سوفوس

سوفوس (Sophos Group plc) یک شرکت انگلیسی ارائه دهنده محصولات امنیتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است. سوفوس توسط Jan Hruska و Peter Lammer در انگلستان بنیان‌گذاری شد و ساخت اولین محصولات خود در زمینه ضدویروس و رمزنگاری را در سال ۱۹۸۵ آغاز کردند. آن‌ها در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۱۹۹۰، عمدتاً یک سری فناوری‌های امنیتی، از جمله ابزارهای رمزنگاری را برای استفاده کاربران در انگلستان تهیه کرده و به فروش رساندند. در اواخر دهه۱۹۹۰، سوفوس تمرکز خود را بر روی توسعه و فروش فناوری‌های ضدویروس گذاشت و برنامه‌ای را برای گسترش کسب و کار بین‌المللی آغاز کرد.

نماینده سوفوس

شرکت استارو (Astaro) یکی از پیشروان حوزه امنیت شبکه بود که در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد. این شرکت با ارائه راهکارهای امنیتی نوین و پیشرفته، مورد توجه و استقبال کاربران و مشتریان خود قرار گرفت. در آن زمان و با امکان مراودات با کشور‌های خارجی، نماینده رسمی این شرکت در ایران حضور داشت و به فعالیت رسمی خود تا سال‌ها ادامه داد.

در سال ۲۰۱۵، شرکت فایروال استارو توسط شرکت سوفوس خریداری شد. با ترکیب تخصص‌های این دو شرکت، راهکارهای امنیتی پیشرفته‌تری توسط سوفوس ارائه شد که بازخورد مثبت بسیاری را از کاربران و مشتریان خود دریافت کرد.

سوفوس با بهره‌گیری از تجربه و تخصص شرکت استارو، توانست به طور چشمگیری فایروال خود را ارتقا دهد. این ارتقا، بهبود قابل توجهی در امنیت شبکه‌های سازمانی و حفاظت از اطلاعات محرمانه کاربران و مشتریان شرکت سوفوس به همراه داشت.

از آن زمان تا کنون، شرکت سوفوس به یکی از برترین شرکت‌های امنیتی در دنیا تبدیل شده است. با ارائه راهکارهای پیشرفته و ارتباط نزدیک با مشتریان خود، سوفوس به عنوان یک شریک امنیتی قابل اعتماد در دنیای کسب و کار شناخته می‌شود.

خرید فایروال

در هنگام خرید فایروال یکی از مهم‌ترین موارد که باید به آن توجه شود، امکان بروز رسانی مستمر و همچنین پشتیبانی فنی حرفه‌ای است. خرید فایروال برای یک شرکت کوچک تا یک سازمان عریض و طویل می‌تواند یکی از تصمیمات مهم برای امنیت شبکه در آن شرکت یا سازمان باشد. یکی از بهترین انتخاب‌ها در هنگام خرید فایروال، فایروال سخت افزاری سوفوس از انواع NGFW بوده که با پردازنده اختصاصی Xstream Flow سرعت و قدرت بی‌نظیری را در مقابله با تهدیدات ارائه می‌دهد. همچنین امکان بروز رسانی و پشتیبانی مستمر یکی دیگر از مزایای کلیدی فایروال‌های سوفوس است.

محصولات سخت افزاری سوفوس

فایروال‌های سوفوس با تنوع در مدل‌ها و سری‌های مختلف به بازار عرضه شده است. مدل‌های مختلف با توجه به نیاز هر شرکت و یا سازمان قابل انتخاب است و در سری‌های مختلف آن قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی اضافه شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با، فایروال‌های سری XG و فایروال‌های سری XGS به همران انواع مدل‌ها و اطلاعات فنی کامل آن می‌توانید به سایت sophosfirewall. ir مراجعه کنید.

همچنین دستگاه‌های جانبی قابل ارائه مانند Wireless Access point ویژه فایروال‌های سوفوس و ماژول‌های متنوع جهت گسترش توانایی‌های ارتباطی دستگاه ارائه شده است.

سوفوس سری XGS

فایروال‌های سری XGS سوفوس، با پردازنده اختصاصی Xstream Flow جدیدترین نسل از فایروال‌های سخت‌افزاری است.

XGS دارای تکنولوژی یادگیری عمیق قدرتمندی است و حتی قادر به شناسایی و مسدود کردن پیچیده‌ترین حملات مخرب و رمزگذاری شده بدافزاری است. همچنین به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا سیاست‌ها را اعمال کرده و جلوی دسترسی به وب‌سایت‌های مخرب یا نامناسب را بگیرند. علاوه بر این، XGS ویژگی‌های کنترل برنامه‌ها را فراهم می‌کند که به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که ترافیک شبکه را بر اساس برنامه‌ها یا گروه‌های کاربری خاص مدیریت و اولویت‌بندی کنند.

فایروال سوفوس XGS، فناوری Xstream را با مدل‌ها و قیمت‌های متنوعی ارائه می‌کند تا حفاظت متناسب با تنوع شبکه‌های توزیع‌شده و رمزگذاری‌شده امروزی را تامین کند.

خرید فایروال سخت افزاری

برای انتخاب و خرید فایروال سخت افزاری مناسب شبکه خود، در ابتدا باید نوع ساختار شبکه خود، حجم ترافیک، نیازمندی‌های امنیتی و کاربردهای شبکه را مشخص نمایید و سپس به مقایسه و بررسی فایروال‌های سخت افزاری مناسب بر اساس اطلاعات شبکه بپردازید. بهترین مرجع‌ها برای مقایسه فایروال‌های سخت افزاری، گزارشات مؤسسات بین‌المللی ارزیابی محصولات است که بصورت بی‌طرف به بررسی محصولات و مقایسه امکانات آن‌ها می‌پردازد.

در مرحله آخر نیز پیدا کردن یک فروشنده مناسب که بتواند دستگاه سالم، همراه با گارانتی و پشتیانی برا ارائه دهد، نکته مهم و قابل اهمیتی است.

سایت فایروال سوفوس ، نماینده فایروال سوفوس در ایران است. این سایت فایروال‌های سخت افزاری سوفوس را به همراه گارانتی تعویض، لایسنس اصلی، پشتیبانی و آموزش به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا