ارز دیجیتال

بررسی امکانات کیف پول کوین‌بیس

اگر تابه‌حال درزمینۀ ارز‌های دیجیتال تحقیق کرده باشید، احتمالاً نام بهترین کیف پول موبایل یا بهترین کیف پول‌های ios و اندروید را شنیده‌اید. فکر می‌کنید این کیف پول‌ها دقیقاً چه چیزی هستند و چه کاری انجام می‌دهند؟ کاملاً واضح است که ما از یک کیف پول برای نگه‌داری پول‌های خود استفاده می‌کنیم. این کیف پول‌ها نیز دقیقاً این کار را انجام می‌دهند. درواقع شما با داشتن یک کیف پول می‌توانید ارز‌های دیجیتال خود را در آن ذخیره کنید.

کیف پول‌های ارز دیجیتال در نمونه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود هستند. هر یک از این دو نوع، خود مدل‌های متنوعی از کیف پول را به کاربران ارائه می‌دهند. با استفاده از این کیف پول‌ها می‌توانید به‌راحتی تراکنش‌های خود را انجام دهید. با توجه به تنوع کیف پول‌های موبایل، ما قصد داریم در این مطلب، بهترین کیف پول اندروید که در دستۀ کیف پول‌های نرم‌افزاری قرار دارد، یعنی کوین بیس را به شما معرفی کنیم.

کیف پول نرم‌افزاری چیست؟

قبل از این‌که بخواهیم درمورد کیف پول کوین بیس و امکانات آن با شما صحبت کنیم، بهتر است ابتدا با کیف پول‌های نرم‌افزاری آشنا شوید. همان‌طورکه اشاره کردیم، کیف پول‌های ارز دیجیتال در دو نوع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود دارند. کوین بیس یک کیف پول نرم‌افزاری است که خیلی‌ها آن را به‌عنوان بهترین کیف پول موبایل می‌شناسند. کیف پول نرم‌افزاری به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی گفته می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند نسبت‌به دریافت و ارسال تراکنش‌های رمزنگاری مختلف اقدام کنند.

این کیف پول‌ها امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به عبارت ساده‌تر، کیف پول‌ها همان آدرس‌های ID هستند که از آن‌ها برای دریافت ارز‌های دیجیتال استفاده می‌کنند. امروزه شرکت‌های زیادی اقدام به ارائه کیف پول‌های نرم‌افزاری مختلف کرده‌اند تا کاربران بتوانند به‌راحتی تراکنش‌های خود را انجام دهند.

شرکت‌های فعال در این زمینه، برای توکن‌هایی که مبتنی بر اتریوم هستند، کیف پول‌های نسخۀ دسکتاپی نیز دارند. با این‌که استفاده از چنین کیف پول‌هایی کار کاربران را راحت می‌کند، اما ممکن است هکر‌ها بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و دارایی دیجیتال خود را از دست بدهید. بنابراین باید گفت امنیت کیف پول‌های نرم‌افزاری یک موضوع جدی است که نباید به آن بی‌تفاوت بود.

کیف پول‌های نرم‌افزاری در نمونه‌های مختلفی تولید شده‌اند. همان‌طورکه بیان شد، کوین بیس بهترین کیف پول موبایل نرم‌افزاری است که با داشتن ویژگی‌ها و امکانات خاص، به‌عنوان بهترین کیف پول اندروید و ios، مورد توجۀ معامله‌گران ارز دیجیتال قرار گرفته‌است. در ادامه این کیف پول را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی کیف پول کوین بیس

از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال می‌توان به کوین بیس اشاره کرد. این صرافی بزرگ برای اولین بار، در سال ۲۰۱۱ مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا این صرافی برای خرید و فروش بیت کوین طراحی شد. این پلتفرم معاملاتی امکان خرید و فروش و معاملۀ حجم بالایی از رمزارز‌ها مانند بیت کوین، دوج و غیره را برای کاربران فراهم کرده‌است.

این صرافی برای کاربران خود یک والت نرم‌افزاری طراحی کرده‌است تا آن‌ها بتوانند معاملات خود را راحت‌تر انجام دهند. به‌علاوه در این پلتفرم، خدمات زیادی به کاربران ارائه می‌شود و این خدمات به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند تراکنش‌های خود را در بستری امن و راحت انجام دهند. کوین بیس را می‌توان به‌عنوان بهترین کیف پول اندروید نیز معرفی کرد، چراکه امکانات خاصی را در اختیار دارندگان دستگاه‌های اندرویدی قرار می‌دهد. در ادامه امکانات این کیف پول را بررسی خواهیم کرد.

بهترین کیف پول موبایل

امکانات کیف پول کوین بیس

همان‌طورکه گفتیم، کیف پول نرم‌افزاری کوین بیس امکانات متعددی را به کاربران ارائه می‌دهد و به همین دلیل لقب بهترین کیف پول موبایل را ازآنِ خود کرده‌است. این کیف پول را می‌توانید روی سیستم عامل‌های مختلف اندروید و IOS اجرا کنید.

طراحان کیف پول‌های ارزدیجیتالی، بهترین کیف پول اندروید یعنی کوین بیس را به‌صورت کنترل‌گر طراحی کرده‌اند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند روی دارایی‌های خود و کیف پول موردنظرشان، کنترل کامل داشته باشند و آن را مدیریت کنند. این مدیریت با استفاده از کلید‌های خصوصی برای آن‌ها فراهم شده‌است.

کلید‌ها بر روی دستگاهی که برنامه روی آن نصب شده‌است ذخیره خواهند شد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که موجب شده‌است تا کیف پول کوین بیس مورد توجه قرار بگیرد، این است که امکان سازگاری با کیف پول‌های سخت‌افزاری نظیر Trezor و Ledger را دارد. با این‌که این کیف پول نرم‌افزاری یک صرافی متمرکز نیست، اما کاربران می‌توانند آن را برای دریافت و ارسال تراکنش از یک کاربر یا صرافی دیگر به‌کار ببرند. همچنین جالب است بدانید کوین بیس به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که امکان سازگاری با ارز‌های فیات مثل دلار را دارد. به‌علاوه می‌توان آن را به حساب‌های بانکی مختلف که با رمز ارز‌ها سازگار باشند وصل کرد.

امنیت کیف پول کوین بیس

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که کاربران درمورد کوین بیس، بهترین کیف پول اندروید، به آن توجه دارند، امنیت این کیف پول است. با توجه به این‌که کوین بیس یک کیف پول نرم‌افزاری است، ارز‌های دیجیتال و دارایی‌ها تنها به‌صورت آنلاین قابل ذخیره هستند. بر این اساس می‌توان نتیجه گرفت که احتمال نفوذ و تهدید هکر‌ها وجود دارد. البته باید بدانید که این کیف پول برای افزایش امنیت خود از فناوری Secure Enclave استفاده کرده‌است تا این احتمال کاهش یابد. به‌علاوه شما می‌توانید دیگر ویژگی‌های امنیت این کیف پول نظیر احراز هویت دومرحله‌ای را نیز فعال کنید. در این صورت امنیت کیف پول شما افزایش می‌یابد.

قیمت و کارمزد کیف پول کوین بیس

یک معامله‌گر برای انجام معاملات خود، از کیف پول‌هایی استفاده می‌کند که کارمزد پایینی داشته باشند و به‌صورت رایگان در اختیار او قرار بگیرند. در خصوص بهترین بهترین کیف پول موبایل، یعنی کوین بیس، باید بدانید که استفاده از آن کاملاً رایگان است. کارمزد انجام تراکنش‌ها در این کیف پول نیز بین ۱٫۴۹ تا ۳٫۹۹ تعیین شده‌است که با توجه به حجم معاملات، این مقدار متغیر خواهد بود.

جمع‌بندی

کیف پول ارز دیجیتال برنامه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند دارایی‌های خود را ذخیره کنند. کیف پول‌های ارز دیجیتال در نمونه‌های مختلفی وجود دارند. برخی از این نمونه‌ها فقط نسخۀ دسکتاپ دارند و برخی دیگر دارای نسخۀ موبایل هم هستند. ازآن‌جایی‌که اکثر کاربران معمولاً با تلفن همراه خود کار می‌کنند، به دنبال بهترین کیف پول موبایل می‌گردند. یکی از کیف پول‌های نرم‌افزاری که می‌توان آن را به‌عنوان بهترین کیف پول اندروید و ios معرفی کرد «کوین بیس» است. این کیف پول امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در این مطلب امکانات آن را به شما معرفی کردیم تا بتوانید معاملات خود را در بستری ایمن انجام دهید.

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. Harman Yolu Bereket Burada Harman Yolu | Online Tarım Market İstanbul’dan Türkiye’ye yayılan Tarım ve ormancılık ürünlerini şimdi e ticaret ile sizlerin hizmetine sunuyoruz. Harman Yolu Bereket Burada sezer süt sağma, sezer süt sağım makinesi, süt sağma yedek parça, sezer marka yedek parça, motorlu testere, motorlu tırpan, ağaç kesme makinası, benzinli ürünler, motor yağı, buji, eğe, stihl zincir

  2. Harman Yolu Bereket Burada Harman Yolu | Online Tarım Market İstanbul’dan Türkiye’ye yayılan Tarım ve ormancılık ürünlerini şimdi e ticaret ile sizlerin hizmetine sunuyoruz. Harman Yolu Bereket Burada sezer süt sağma, sezer süt sağım makinesi, süt sağma yedek parça, sezer marka yedek parça, motorlu testere, motorlu tırpan, ağaç kesme makinası, benzinli ürünler, motor yağı, buji, eğe, stihl zincir

  3. Harman Yolu Bereket Burada Harman Yolu | Online Tarım Market İstanbul’dan Türkiye’ye yayılan Tarım ve ormancılık ürünlerini şimdi e ticaret ile sizlerin hizmetine sunuyoruz. Harman Yolu Bereket Burada sezer süt sağma, sezer süt sağım makinesi, süt sağma yedek parça, sezer marka yedek parça, motorlu testere, motorlu tırpan, ağaç kesme makinası, benzinli ürünler, motor yağı, buji, eğe, stihl zincir

  4. Harman Yolu Bereket Burada Harman Yolu | Online Tarım Market İstanbul’dan Türkiye’ye yayılan Tarım ve ormancılık ürünlerini şimdi e ticaret ile sizlerin hizmetine sunuyoruz. Harman Yolu Bereket Burada sezer süt sağma, sezer süt sağım makinesi, süt sağma yedek parça, sezer marka yedek parça, motorlu testere, motorlu tırpan, ağaç kesme makinası, benzinli ürünler, motor yağı, buji, eğe, stihl zincir

  5. Harman Yolu Bereket Burada Harman Yolu | Online Tarım Market İstanbul’dan Türkiye’ye yayılan Tarım ve ormancılık ürünlerini şimdi e ticaret ile sizlerin hizmetine sunuyoruz. Harman Yolu Bereket Burada sezer süt sağma, sezer süt sağım makinesi, süt sağma yedek parça, sezer marka yedek parça, motorlu testere, motorlu tırpan, ağaç kesme makinası, benzinli ürünler, motor yağı, buji, eğe, stihl zincir

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا