ایران

اعطای وام «برتر و آسان» بلوبانک تا سقف ۴۰ میلیون تومان به کاربران

کاربران بلوبانک سامان می‌توانند با احراز شرایط میانگین حساب و اعتبارسنجی، بدون نیاز به وثیقه و ضامن٬ در اپلیکیشن بلوبانک سامان تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنند. این وام  «برتر و آسان» نام دارد و مدت بازپرداخت آن ۱۸ ماه است.

به گزارش روابط عمومی بلوبانک٬ این وام به مشتریانی که وام پیشین خود در بلوبانک سامان را به موقع تسویه کرده‌اند، تعلق می‌گیرد. وام بلو، بدون ضامن و وثیقه و براساس اعتبارسنجی انجام شده (نداشتن بدهی معوق بانکی، نداشتن چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) به کاربران فعال واجد شرایط پرداخت می‌شود.  

با مراجعه به بخش «وام» در منوی «فروشگاه» اپلیکیشن بلو، می‌توانید میزان مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت آن را با توجه به شرایط خود مشخص کنید.  

اگر وام پیشین خود را به موقع تسویه کرده باشید، بر اساس میزان فعالیت شما در بلو، بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان وام به شما تعلق می‌گیرد که تنها با ۵ کلیک و در کمتر از ۱۰ دقیقه به حساب شما واریز می‌شود.

پس از دریافت وام با مراجعه به منوی وام اپلیکیشن، می‌توانید جزئیات مربوط به آن، شامل زمان پرداخت، مبالغ اقساط و… را مشاهده کنید. به صورت پیش‌فرض و در صورت داشتن موجودی، برداشت اقساط به شکل خودکار انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا