ارز دیجیتال

برداشت امن با «آدرس بوک» در نوبیتکس

نوبیتکس به‌منظور ارتقای امنیت دارایی کاربران خود، قابلیت دفتر آدرس یا آدرس بوک را به پلتفرم خود اضافه کرده است.

با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند بر اساس نیازشان تعدادی آدرس کیف پول را به آدرس بوک خود اضافه و ذخیره کنند. همچنین می‌توان آدرس‌های ثبتی  را بر مبنای شبکه برداشت، تعریف و برای آنها یک عنوان یا توضیح ثبت کنند. پس از ثبت آدرس در آدرس بوک (دفتر آدرس) به منظور تامین امنیت کاربران، از کاربر کد تایید پیامکی و کد دوعاملی دریافت می‌شود. با ثبت این دو پارامتر هنگام افزودن آدرس، هنگام واریز به این آدرس‌ها دیگر نیاز به وارد کردن کد تایید پیامکی و کد دوعاملی وجود ندارد و فرایند برداشت آسان‌تر می‌شود.

برداشت امن؛ قابلیتی دیگر برای تامین امنیت دارایی کاربران

برداشت امن، قابلیتی ا‌ست که امنیت برداشت حساب کاربری را افزایش می‌دهد. در صورتی که این قابلیت فعال شود کاربر تنها امکان واریز به آدرس‌های ذخیره‌شده در آدرس بوک خود را خواهد داشت و صرفا در صورت غیرفعال کردن این قابلیت، می‌تواند برداشت خود را به آدرس‌های دیگر نیز انجام دهد. همچنین اگر کاربر حالت برداشت امن را غیرفعال کند، برداشت رمز ارزی او به مدت 24 ساعت محدود می‌شود و در صورتی که حالت برداشت امن فعال باشد و کاربر یک آدرس جدید به دفتر آدرس خود اضافه کند؛ برداشت رمز ارزی او به مدت یک ساعت محدود خواهد شد.
تمامی این محدودیت‌ها در راستای افزایش ضریب امنیت و پیشگیری از اقدامات کلاهبردارانه و سوءاستفاده از حساب کاربری کاربران اعمال شده است.

دیگر اقدامات تامین امنیت دارایی در نوبیتکس 

نوبیتکس برای امنیت دارایی و اطلاعات کاربران، از ابتدای شروع فعالیت این پلتفرم، نگهداری دارایی‌ها به شکل کاملا سرد  (cold storage) را در دستور قرار داده و دارایی‌های رمز ارزی در برابر هر نوع حمله و هک ایمن هستند.

همچنین اضافه کردن شبکه اختصاصی هر کوین، ایجاد ساختار چند امضایی، اجباری کردن شناسه دو عاملی برای ورود و برداشت از حساب،  ارسال پیامک تایید برداشت، جلوگیری از برداشت حجم بالا و تماس تصویری با کاربر برای اطمینان از اینکه خود کاربر اقدام به برداشت وجه کرده است، استقرار سرورها در ایران، ذخیره‌سازی همه اطلاعات مشتریان به‌صورت رمزنگاری شده، ایجاد شبکه لایتنینگ برای انتقال سریع و امن بیت کوین، ایجاد مرورگر اختصاصی بلاکچین بیت کوین، ارزیابی مداوم امنیتی، تغییر دوره‌ای آدرس کیف‌پول‌ها و… سایر مواردی است که نوبیتکس برای افزایش امنیت دارایی کاربرانش اجرا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا