شبکه‌های اجتماعی

ایلان ماسک: تولیدکنندگان محتوا بدون اشتراک «بلو پریمیوم» درآمد نخواهند داشت

ایلان ماسک اعلام کرد که تولید کنندگان محتوا در X، باید اشتراک پرمیوم این پلتفرم را خریداری کنند تا مشمول برنامه جدید این شبکه شوند. بر اساس این برنامه جدید، درآمدهای حاصل از تبلیغات در پلتفرم X با برخی از مشترکین خاص که تولید محتوای مفید می‌کنند، تقسیم خواهد شد.

ماسک پستی منتشر کرد و در آن توضیح داد: « اگر تولید کننده محتوا در X  هستید ولی هنوز اشتراک پرمیوم (آبی) این پلتفرم را خریداری نکرده‌اید، سهم شما از درآمد حاصل از تبلیغات، در X ضبط و نگهداری خواهد شد.

برای اینکه کاربران تولید کننده محتوا، واجد شرایط این برنامه شوند باید حداقل ۱۸ سال سن داشته، حداقل ۵۰۰ فالوور داشته و طی سه ماه گذشته، ۱۵ میلیون بازخورد موثر از کل پست‌های خود دریافت کرده باشند.

هزینه اشتراک سرویس X premium از ۸ دلار در ماه و یا ۸۴ دلار در سال شروع می‌شود و قابلیت‌هایی منحصر به فردی برای کاربر قابل دسترس خواهد بود.

روز شنبه همین هفته، ماسک در توییتی اعلام کرد که استقبال از این برنامه، بسیار فراتر از انتظار پیش رفته  و به همین دلیل در پردازش امور مالی مربوط به این برنامه، کمی تاخیر صورت گرفته است.

X، برنامه به اشتراک گذاری درآمد را ماه گذشته به اجرا درآورد. ماسک اعلام کرده که اولین قسط از پرداختی‌ها به کاربران، مجموعا ۵ میلیون دلار بوده است.

یکی از اینفلوئنسرهای تاثیر گذار به نام اندرو تیت، که در کشور رومانی به جرم‌های تجاوز و قاچاق انسان متهم شده، ماه گذشته در اولین گروه ایفلوئنسرها به گفته خودش مبلغ هنگفت تقریبا ۲۰ هزار دلار دریافت کرده است.

یکی از موسسان Dogecoin ، بیلی مارکوس نیز روی این پلتفرم تقریبا ۲.۱ میلیون دنبال کننده دارد. وی نیز قرار است از طریق این برنامه تقریبا ۳۷ هزار دلار دریافت کند.

منبع: Business Insider

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا