تجارت

معرفی ۵ تلفن ویپ برند سیسکو که فروش بیشتری دارند!

تلفن ویپ سیسکو بر خلاف تلفن‌های قدیمی که برق مورد نیاز خود را از طریق کابل مخابراتی دریافت می‌کردند برای کار کردن باید به برق شهری متصل شوند. البته قابلیت مهم تلفن ویپ سیسکو به نام PoE در بعضی از تلفن‌های تحت شبکه تعبیه شده که به وسیله آن و سوییچ شبکه تلفن‌های ویپ روشن خواهند شد و برق خود را تنها در بستر کابل شبکه و با اتصال به سوییچ از نوع PoE دریافت می‌نمایند. از طرفی در بسیاری از سازمان ها، برق اضطراری یا همان UPS در نظر گرفته شده است که در این صورت این وابستگی رفع می‌گردد.

مهم‌ترین امکانات VOIP

  • وضوح بالای صدای مکالمه در سیستم‌های Voip
  • قابلیت اتصال به سانترال
  • ایجاد مرکز تماس
  • امکان تنظیمhj داخلی به تعداد نامحدود
  • امکان Report از کلیه تماس ها
  • کاهش هزینه سخت افزاری با استفاده از تلفن‌های نرم افزاری
  • Flexibility در انجام پروژه‌های مختلف و تنظیمات تحت وب در سیستم‌های Voip
  • سازگاری بهتر با سیستم‌های کامپیوتری در مقایسته با سانترال، به دلیل انتقال صوت به صورت دیتا
  • عدم محدودیت در بکار گیری یک برند خاص در اجزای سخت افزاری سیستم Voip
  • جابه جایی و نقل مکان بسیار ساده کاربران در سطح شرکت در مقابل روش‌های سنتی و …. .

یکی از مواردی که آی پی فون سیسکو را صرف نظر از اندازه آنها برای مشاغل می‌کند، طیف وسیعی از دستگاه‌هایی است که مشتریان می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند. از ارائه‌های سطح دسترسی پایه بیشتر تا تلفن‌های استاندارد سازمانی، آی گی فون سیسکو می‌داند که هیچ دو کسب وکار مشابه نیستند و نیازهای ارتباطی همیشه در حال تغییر است. آنها یک تلفن VoIP قابل اعتماد با مجموعه‌ای از ویژگی‌های قوی دریافت خواهند کرد. در ادامه شما را با ۵ تلفن ویپ برند سیسکو آشنا می‌کنیم.

۵ مدل محبوب‌ترین تلفن ویپ سیسکو

تلفن ویپ سیسکو 8865

تلفن ویپ سیسکو مدل ۸۸۶۵ از سری تلفن‌های کاربرپسند برند سیسکو است. این تلفن یک تلفن تحت شبکه با سیستم عامل چندمنظوره است و جزو تلفن‌های مدیریتی محسوب می‌شود. تلفن ویپ سیسکو ۸۸۶۵ به صورت پیش فرض SIP بوده ولی قابلیت پشتیبانی از SCCP را دارد. این مدل PoE بوده و امکان استفاده از آداپتور را هم دارد. همچنین این تلفن به دو پورت شبکه و جک هدفون RJ-9 مجهز است و توانایی پشتیبانی از شبکه بی‌سیم WiFi با استاندارد بلوتوث و ۸۰۲.۱۱a/b/g/n/ac را دارد.

تلفن ویپ سیسکو ۸۸۶۵ با توجه به نامش از امکانات و قابلیت‌های بستر ویپ برخوردار است و مناسب محیط‌های اشتراکی که دنبال کیفیت HD هستند می‌باشد. این تلفن ویپ دارای دوربین با رزولوشن ۷۲۰p HD است که امکان برقراری ارتباطات ویدئویی را امکان پذیر می‌سازد.

تلفن ویپ سیسکو 7841

تلفن سیسکو 7841 ارتباطی ساده، امن و مقرون به صرفه را در مقیاس‌های کوچک تا بزرگ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تلفن‌های تلفن ۷۸۰۰ در ۴ مدل ۷۸۲۱.۷۸۱۱، ۷۸۶۱.۷۸۴۱ متناسب با نوع نیاز کاربران تولید و به بازار عرضه شده اند. کیفیت صدا و مقاومت بدنه از ویژگی‌های این سری از تلفن‌های سیسکو محسوب می‌شوند. کلید لاین در سری ۷۸۰۰ قابل برنامه ریزی می‌باشد و می‌توانید از آن برای نمایش خطوط دیگر، شماره گیری سریع و یا ورود به دفترچه تلفن به راحتی استفاده نمایید.

در آی پی فون سیسکو ۷۸۴۱ هر کلید لاین از یک ال‌ای دی استفاده می‌کند که می‌تواند وضعیتهای مختلف خط را نمایش دهد و موجب سهولت و سادگی در استفاده از تلفن ویپ شما می‌گردد. تلفن‌های تلفن سیسکو سری ۷۸۰۰ از اسپیکر دوطرفه پشتیبانی می‌کنند و دارای کلید‌های ثابت برای نگه داشتن، تکرار، انتقال و کنفرانس تماس هستند و نقش این کلید‌ها ساده کردن کاربرد تلفن‌های تلفن سیسکو می‌باشد.

کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در ساعات خارج از زمان کسب و کار با کمک فناوری Energy Wise سیسکو و طراحی قالب پلاستیکی با امکان بازیافت نمونه از برنامه‌های نهادینه شده در سیسکو می‌باشد. تلفن هایآی پی فون سیسکو ۷۸۰۰ مناسب برای سازمان‌هایی با اندازه متوسط تا بزرگ هستند.

تلفن ویپ سیسکو 8851

تلفن تلفن سیسکو Cisco ۸۸۵۱ یک تجربه عالی از ارتباطات VoIP را در خاطر شما باقی خواهد گذاشت. این تلفن ویپ تولید سیسکو علاوه بر داشتن چهرره‌ای فوق العاده مدرن و حرفه ای، قابلیت‌های بی‌شمار تلفنی را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

تلفن تلفن آی پی Cisco ۸۸۵۱ رابط کاربری فوق العاده‌ای دارد که کمپانی سیسکو با دقت تمام طراحی و عرضه نموده است. کاربران بسیاری از کارکرد آسان این تلفن تلفن رضایت دارند و در بین متخصصان هم، تلفن تلفن Cisco ۸۸۵۱ به آسان بودن تنظیمات معروف است.

محصولات کمپانی سیسکو بر روی میز کار بسیاری از مدیران شرکت‌های بزرگ وجود دارند، این کمپانی از پیشرو‌ترین شرکت‌ها در زمینه ارتباطات ویپ است. همچنین سیار محصولات کمپانی سیسکو در دنیای شبکه هم طرفداران بسیاری دارد.

در ساخت تلفن آی پی سیسکو ۸۸۵۱ کمپانی سیسکو به هیچ وجه خساست به خرج نداده و از امکانات فوق العاده تلفنی در کنار ویژگی‌های فوق العاده طراحی استفاده کرده است. این ترکیب فوق العاده را می‌توانید در صفحه نمایش تلفن تلفن سیسکو ۸۸۵۱ مشاهده کنید جایی که زیبایی و امکانات را به طور واضح مشاهده خواهید کرد. صفحه نمایش با وضوح بالا کاملا رنگی با رابط کاربری آسان برای استفاده، علاوه بر دادن جلوه‌های ویژه به این تولید کمپانی سیسکو، امکانات تلفنی ویژه این تلفن ویپ را به سادگی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. درخششی که در این صفحه نمایش وجود دارد رنگ‌ها را به زیبایی نشان داده و کار کردن با رابط کاربری این تلفن تلفن را بسیار لذت بخش می‌کند.

تلفن ویپ سیسکو 7975

تلفن سیسکو 7975 یکی از مدل‌های بسیار زیبا و پرطرفدار موجود در بازار ایران می‌باشد که امکانات بسیار مناسب و کاربردی در کنار ظاهری بسیار شیک و با کیفیت موجب شده است تا تلفن سیسکو ۷۹۷۵ مورد توجه بسیاری از کارشناسان و متخصصان سیستم‌های تلفنی تحت شبکه یا VOIP قرار گیرد.

جذاب‌ترین قابلیتی که علاوه بر بخشید ظاهری زیبا و خاص به این تلفن، نظر بسیاری از کاربران را هم به خود جلب می‌کند صفحه نمایش رنگی و لمسی این تلفن می‌باشد که با ابعاد نسبتا بزرگی که دارد اطلاعات جامعی را هم به کاربران نمایش می‌دهد.

تلفن ۷۹۷۵ سیسکو برای تامین برق مورد نیاز خود علاوه بر آداپتور می‌تواند از تکنولوژی POE هم استفاده کند که این امر یک مزیت برای این تلفن محسوب می‌شود. این تلفن درست مانند بسیاری از تلفن‌های دیگر تولید شده توسط کمپانی سیسکو علاوه بر دو پورت اترنت موجود در پشت تلفن از سه پورت دیگر برای اتصال هندست، هدست و Expansion Module هم بهره می‌برد.

درست مانند دیگر تلفن‌های استوک سیسکو خرید و فروش این تلفن هم به دلیل داشت قیمتی مناسب در کنار امکاناتی بی‌نظیر باعث می‌شود که بسیاری از کارشناسان خرید ۷۹۷۵ را به بسیاری از مشتریان و کاربران خود پیشنهاد دهند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این تلفن با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد در اختیار کاربران قرار می‌دهد صفحه نمایش رنگی و لمسی آن می‌باشد که معمولا در بسیاری از سازمان‌ها مورد توجه مدیران و مسئولان ارشد شرکت قرار می‌گیرد.

تلفن ویپ سیسکو 7821

تلفن سیسکو 7821 سیسکو دارای دو کلید LEDدار میباشد و دو خط تلفن فراهم میکند. شما می‌توانید دو شماره تلفن مختلف را به این تلفن اختصاص دهید و سپس با استفاده از کلید‌های Line این تلفن هر کدام از این دو خط را جواب دهید یا آزاد کنید. همچنین می‌توانید یکی از از کلید‌ها را برای قابلیتهای دیگر استفاده کنید.

تلفن ۷۸۲۱ سیسکو دارای صفحه نمایش ۳.۵ اینچی میباشد. این صفحه نمایشگر سیاه و سفید بوده و دارای نور سفید در پس زمینه خود میباشد. این نمایشگر قابلیت نمایش متن از جمله اطلاعات تماس، تاریخ و زمان را داراست.

تلفن ۷۸۲۱ سیسکو دارای یک سوئیچ سه پورته درونی است. یک پورت به صورت داخلی به این تلفن سیسکو متصل است و دو پورت دیگر در پشت تلفن قرار دارند که یکی برای اتصال تلفن به سوئیچ شبکه و دیگری برای اتصال به کامپیوتر استفاده می‌شود؛ به این ترتیب در پورت‌های سوئیچ شبکه و کابل کشی درون ساختمان صرفه جویی می‌شود.

تلفن سیسکو ۷۸۲۱ می‌تواند پاور را از پورت شبکه دریافت کند. این تلفن از استاندارد 802.3af پشتیبانی میکند و تکنولوژی Cisco In-Line Power که تکنولوژی PoE انحصاری شرکت سیسکو میباشد، برای این تلفن قابل استفاده نیست.

از نظر فیزیکی این تلفن پایه‌ای قابل تنظیم دارد که با استفاده از آن می‌توان زاویه قرار گرفتن تلفن روی میز را کنترل کرد. تلفن را می‌توان در حالت کاملاً خوابیده روی میز قرار داد یا اینکه به صورت مایل با زاویه ۳۰ یا ۴۵ درجه تنظیم کرد. همچنین این تلفن قابل نصب بر روی دیوار هم میباشد.

در این مطلب شما را با پرفروش‌ترین تلفن‌های ویپ برند سیسکو اشنا کردیم. امیدواریم بتوانید بهترین سیستم ویپ را برای مجموعه خود راه اندازی کنید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا