هوش مصنوعی

عرضه نسخه اندروید اپلیکیشن ChatGPT تا چند روز دیگر

شرکت OpenaAI در زمان عرضه اپلیکیشن ChatGPT برای کاربران آیفون در ماه می، این قول را داد که به زودی نسخه اندروید این اپلیکیشن را نیز عرضه خواهد کرد.

حالا این شرکت، به وعده خود عمل و رسما اعلام کرد که نسخه اندروید برنامه ChatGPT تا چند روز دیگر در دسترس کاربران دستگاه‌های اندروید قرار خواهد گرفت. همچنین این اپلیکیشن در فهرست گوگل پلی نیز ثبت شده و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در این بخش، به محض اضافه شدن، مطلع شوند. 

البته فعلا مشخص نیست که آیا این نسخه نیز همانند نسخه آی او اس، در ابتدا در اختیار کاربران آمریکایی قرار خواهد گرفت یا سایر کاربران در دیگر نقاط جهان نیز می‌توانند در چند روز آینده، این برنامه را دانلود و استفاده کنند. 

با این حال، OpenAI چند روز بعد اعلام کرد که کاربران سراسر جهان می‌توانند این اپلیکیشن را دانلود کنند. انتظار می‌رود که این رویه در خصوص نسخه اندروید اپلیکیشن ChatGPT نیز تکرار شود. 

هرچند کاربران اندروید می‌توانستند از طریق مرورگر وب به ابزار هوش مصنوعی ChatGPT دسترسی داشته باشند اما از آنجایی که کار با این ابزار از طریق گوشی آسان‌تر است، به زودی این امکان نیز برایشان فراهم خواهد شد.

در واقع، رابط کاربری در اپلیکیشن ChatGPT برای سهولت استفاده کاربران بهینه شده است. برای کاربران آی او اس این اپلیکیشن نیز، پشتیبانی از سیری و میانبرها در ماه ژوئن اضافه شد. 

در حال حاضر، کاربران می‌توانند از سیری بخواهند که اپلیکیشن ChatGPT را اجرا کند و یا میانبرهایی را ایجاد کند. ناگفته نماند که OpneAI اخیرا در حال تست قابلیتی جدید در این اپلیکیشن است که به کاربران نسخه پلاس این اپلیکیشن اجازه می‌دهد به حافظه مکالمات خود دسترسی داشته باشند. 

با این قابلیت، هوش مصنوعی ChatGPT می‌تواند کاربری را که با آن چت کرده، به خاطر بیاورد و از این طریق، پرسش‌ها و کیفیت پاسخ‌ها به شیوه بهتری صورت خواهد گرفت. به گفته این شرکت، کاربران نسخه اشتراکی این اپلیکیشن در اندروید نیز می‌توانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا