موبایلنرم‌افزار

آشنایی با برنامه‌های MX Player Pro Apk و Vidmate Apk

در این مقاله قصد داریم به‌صورت کامل با برنامه‌های MX Player و Vidmate آشنا شده و با شناخت قابلیت‌های متعدد و صرفاً ناشناخته از این دو برنامه بتوانیم به‌صورت کامل از تمام کارایی این دو برنامه بهره‌مند شویم. هم چنین برای راحتی کاربران لینک Pro Apk هر دو برنامه را قرار می‌دهیم تا بتوانید به‌صورت رایگان به امکانات پولی درون‌برنامه دسترسی داشته باشید.

 هرانچه که باید در مورد برنامه MX Player Pro Apk بدانید

 اکثر کاربران تلفن‌های همراه بهترین برنامه برای لذت‌بردن از تماشای فیلم در موبایل را MX Player می‌دانند. از ویژگی‌های MX Player می‌توان به‌شتاب سخت‌افزاری، رمزگشایی چندهسته‌ای، حرکات زیرنویس و غیره اشاره کرد. این برنامه از فرمت‌های زیرنویس زیادی نیز پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب MX Player کنترل ژست‌های حرکتی است و تقریباً همه کارها را می‌توانید با آن انجام دهید. همچنین می‌توانید زیرنویس‌ها را بارگذاری کرده و آنها را ویرایش کنید.

 مهم‌ترین ویژگی MX Player این است که عملکرد آن بهتر از VLC Media Player یا سایر پخش‌کننده‌های چندرسانه‌ای اندروید موجود است. اگر هنوز آن را امتحان نکرده‌اید، از لینک Mx Player Mod Apk این برنامه را به‌صورت رایگان دانلود کرده و از تمام امکانات پولی آن بهره‌مند شوید. هم چنین لازم به ذکر است که پس از دانلود و نصب MX Player ، این برنامه به دنبال دسترسی به فایل‌های صوتی، تصویری و سایر فایل‌های رسانه‌ای در دستگاه شما است. اگر دسترسی را رد کنید، برنامه خاموش می‌شود. پس از اجازه دسترسی، برنامه شما را به صفحه فرود «اصلی» می‌برد.

این برنامه از انواع فرمت های ویدئویی مانند SRT، SUB، SSA، SMI، MPL، TXT و AAS پشتیبانی می کند. بنابراین در صورت مشاهده آخرین یا قدیمی ترین نسخه های ویدیویی در گوشی خود مشکلی نخواهید داشت. همچنین می‌توانید wake lock را برای جلوگیری از خوابیدن صفحه نمایش گوشی فعال کنید.

 هرانچه که باید در مورد برنامه Vimate بدانید

 Vidmate یک برنامه دانلود ویدئو رایگان است که به کاربران کمک می‌کند تا هر پلتفرم رسانه اجتماعی مانند فیس‌بوک، TikTok و غیره را در دستگاه‌های اندرویدی خود دانلود کنند.

 این برنامه از بیش از 1000 وب‌سایت پشتیبانی می‌کند که به‌غیراز دانلود کننده فیلم باکیفیت بالا می‌تواند آهنگ‌های زنگ و برنامه تصاویر پس‌زمینه رایگان نیز برای شما باشند.

 

 این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا جدیدترین فیلم‌ها و ویدئوهای آنلاین را دانلود کنند و صدا را از ویدئوها استخراج کنند. استفاده از VidMate رایگان است و با چند کلیک می‌توان آن را به‌صورت رسمی به نسخه جدید به‌روز کرد.

 آیا می‌توان برنامه را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود کرد؟

 خیر. VidMate، به دلیل خط‌مشی این شرکت در Google Play در دسترس نیست. علی‌رغم ادعای ایمنی توسط توسعه‌دهندگان، کاربران باید برنامه را از منابع شخص ثالث دانلود کنند.

 برنامه VidMate چگونه کار می‌کند؟

 Vidmate Mod Apk یک برنامه اندرویدی شناخته شده برای دانلود محتوای رسانه‌ای از پلتفرم‌های مختلف با استفاده از مرورگر داخلی آن است. این برنامه دانلودهای سریعی را ارائه می‌دهد و می‌توانید از طریق پلتفرم‌های قانونی و مجاز به جدیدترین موسیقی، فیلم، تلویزیون زنده و ویدئوهای HD دسترسی داشته باشید که امکان دانلود یا پخش جریانی را در دستگاه اندرویدی خود به‌صورت رایگان فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا