گوناگون

معرفی بهترین سایت برای خرید پرده کرکره‌ای فلزی

پرده کرکره‌ای چیست؟

امروزه کمتر ساختمانی را می‌توان یافت که بدون پرده باشد؛ حالا دیگر پرده به عضو جدا نشدنی از هر ساختمانی تبدیل شده است و فارغ از اینکه ساختمان اداری و یا منزل مسکونی باشد، نیاز به داشتن یک پرده با کیفیت در آن احساس می‌شود. در بازار انواع مختلفی از پرده در اختیار افراد قرار گرفته است که بدون شک یکی از بهترین انواع آن، پرده کرکره‌ای فلزی است. پرده کرکره‌ای فلزی در واقع پرده‌ایست که از جنس فلز (معمولا آلومینیوم) ساخته می‌شود و تیغه‌های آن به صورت افقی روی هم قرار می‌گیرند. در این نوشته سعی داریم که پرده کرکره‌ای فلزی را به شما معرفی کرده تا آن را بهتر بشناسید؛ سپس در مورد قیمت و همچنین خرید پرده کرکره‌ای با شما سخن می‌گوییم و در آخر نیز بهترین فروشنده پرده کرکره‌ای در تهران و ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

پرده کرکره‌ای فلزی چیست؟

پرده کرکره فلزی در واقع نوعی از پرده اداری بوده که تیغه‌های آن به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در واقع پرده کرکره‌ای فلزی را می‌توان رایج‌ترین نوع پرده کرکره‌ای به حساب آورد. همانطور که از نام آن پیداست، در ساخت این نوع پرده از متریال فلزی (عمدتا آلومینیوم) استفاده شده و همین موضوع باعث شده است که این پرده به نسبت سایر پرده‌ها از استحکام بالایی برخوردار باشد. پرده کرکره فلزی در ابعاد مختلفی به بازار ارائه می‌‌شود. در واقع منظور از ابعاد، ابعاد تیغه‌های پرده کرکره‌ای است. اگر بنا باشد دقیق‌تر بگوییم، عرض تیغه‌های این نوع پرده می‌تواند ۱۶ یا ۲۵ یا ۳۵ و یا ۵۰ میلی متر باشد؛ بدین معنا که تیغه‌ها می‌تواند تا عرض ۱.۶ سانتی متری باریک باشد و نهایت ۵ سانتی متر باشد که فراخور نیاز یک مجموعه، این اندازه انتخاب شده و توسط تهران پرده برای مشتری پیاده سازی می‌گردد.

پرده کرکره فلزی این امکان را دارد که به صورت عمودی به سمت بالا و پایین حرکت کرده و همچنین امکان ایجاد سایه روشن برای کنترل نور ورودی در این نوع پرده نیز فراهم است.

ویژگی‌های پرده کرکره‌ای فلزی

پرده فلزی vention blind دارای ویژگی‌های متعددی بوده است. برای آشنایی بیشتر با آن، در ادامه برخی از مهمترین ویژگی‌های این نوع پرده را با شما در میان می‌گذاریم.

مقاومت عالی در برابر نور خورشید

بدون شک پرده کرکره‌ای فلزی یکی از مقاوم‌ترین انواع پرده ساختمانی برای حفاظت محیط داخلی در برابر نور خورشید است و این نوع پرده به واسطه جنس فلزی که دارد، طول عمر بسیار بالایی داشته و در طی گذر زمان، اشعه‌های مضر و خطرناک خورشید، نمی‌توانند باعث فرسودگی و خرابی این نوع پرده شوند.

فرایند شستشوی ساده

با توجه به اینکه تیغه‌های این پرده، به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، لذا فرایند شستشوی این نوع پرده ساده بوده و با یک دستمال مرطوب به راحتی امکان نظافت آن برای شما وجود خواهد داشت.

دارای امکان سایه روشن

به وسیله حرکت دادن تیغه‌ها به سمت بالا، امکان ایجاد سایه روشن برای این نوع پرده وجود خواهد داشت، بدین معنا که شما همواره این امکان را در اختیار دارید که بتوانید نور ورودی به درون محیط را کنترل نمایید.

هارمونی با محیط و رنگ‌های متنوع

یکی دیگر از ویژگی‌های ناب و کاربردی پرده کرکره‌ای فلزی اینست که شما می‌توانید با انتخاب رنگ مد نظر خود، بهترین هارمونی را بین پرده خود و دکوراسیون داخلی به وجود آورید و این نوع پرده در تهران پرده، در انواع اقسام رنگ‌ها به مشتریان گرانقدر عرضه می‌گردد. برای انتخاب و خرید پرده کرکره‌ای در انواع رنگ تنها کافیست که عبارت تهران پرده را گوگل نمایید و وارد سایت تهران پرده شوید و از منوی بالا، اقدام به انتخاب پرده کرکره‌ای نمایید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

قیمت مناسب

قیمت پرده کرکره با توجه به کیفتی که دارد، کاملا مقرون به صرفه است و از این رو توسط بسیاری از افراد انتخاب می‌شود. در صورتی که از تهران پرده اقدام به خرید این نوع پرده نمایید، در سریع‌ترین زمان ممکن پرده شما برای شما ارسال خواهد شد، در صورتی هم که نیاز به نصب و راه اندازی باشد، با توجه به محل زندگیتان در پایتخت، امکان نصب پرده در محل نیز توسط تهران پرده فراهم است.

طول عمر بالا

همانطور که در بالاتر ذکر کردیم، طول عمر پرده کرکره‌ای به واسطه اینکه از متریال فلزی در ساخت آن استفاده شده است بالا بوده و با خرید آن تا چندین سال بدون دغدغه می‌توانید از آن استفاده نمایید. این نوع پرده در مقایسه با پرده‌های پارچه‌ای مقاوم‌تر بوده و توسط بسیاری از مجموعه‌ها و ادارات برای تفکیک فضاهای اداری و حفظ حریم خصوصی استفاده می‌گردد.

قیمت پرده کرکره‌ای فلزی

ویژگی‌های پرده کرکره‌ای فلزی
ویژگی‌های پرده کرکره‌ای فلزی

بدون شک یکی از مهمترین فاکتورها برای تهیه پرده فلزی کرکره ای، قیمت آن است، با توجه به اینکه این نوع پرده از لوازم جانبی نظیر گیربکس و… استفاده می‌نماید و قیمت این موارد افزون بر متریال تشکیل دهنده پرده کرکره ای، به صورت روزانه در بازار در حال نوسان است و همچنین در برخی از موارد، قیمت وسایل به نرخ ارز دلار وابسته است، لذا قیمت پرده کرکره‌ای فلزی دائم در حال نوسان است، در صورتی که قصد اطلاع از قیمت پرده کرکره فلزی را دارید، بهترین راه اینست که به سایت تهران پرده، مرجع فروش انواع پرده اداری در تهران و ایران مراجعه نموده و یا با شماره تماس پشتیبانی مجموعه ۰۹۱۲۲۳۸۴۸۹۵ تماس حاصل فرمایید تا از قیمت روز پرده اداری کرکره‌ای مطلع شوید.

خرید پرده کرکره‌ای فلزی

امروزه بسیاری از افراد از جمله افراد سودجو اقدام به فروش پرده کرکره‌ای فلزی نامرغوب و بی‌کیفیت نموده‌اند که این موضوع باعث شده است که خرید پرده کرکره‌ای فلزی برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد و بسیاری از افراد نگران این باشند که با صرف هزینه، پرده خریداری شده کیفیت لازم را نداشته باشد، در صورتی که شما قصد خرید پرده کرکره ای ارزان قیمت و با کیفیت را دارید، ما به شما مجموعه تهران پرده را معرفی می‌کنیم، در تهران پرده، همواره می‌توانید با پایین‌ترین قیمت بازار، انواع پرده اداری از جمله پرده کرکره‌ای فلزی در انواع رنگ‌های متنوع را خریداری نمایید، در صورتی که قصد دارید که یک خرید شیرین را تجربه کنید، همین الان سایت تهران‌پرده سر بزنید؛ به صفحه vention blind مراجعه کرده و در آنجا قیمت روز پرده کرکره‌ای و امکان خرید آن برای شما فراهم گردیده است. تهران پرده ید طولایی در این حوزه داشته و جزو معتبرترین سایت‌های فروش انواع پرده اداری در کشور به شمار می‌رود.

بهترین فروشنده پرده کرکره‌ای فلزی در بازار

بهترین فروشنده پرده کرکره‌ای فلزی در بازار
بهترین فروشنده پرده کرکره‌ای فلزی در بازار

تهران پرده، با وجود بیش از ده سال سابقه فعالیت در حوزه فروش و تعمیر انواع پرده اداری در تهران و کشور، بدون شک بهترین فروشنده پرده کرکره‌ای فلزی در بازار کشور به شمار رفته و به دلیل حذف واسطه‌ها، انواع پرده اداری را با ارزانترین قیمت ممکن به مشتریان گرانقدر عرضه می‌کند. شما با رجوع کردن به سایت تهران پرده به آدرس tehranpardeh. com می‌توانید به صورت دقیق و با جزئیات از مزایا و معایب انواع پرده کرکره‌ای فلزی مطلع شوید و سپس با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید.

تهران پرده دارای نماد اعتماد الکترونیک و همچنین نماد ساماندهی از نهادهای مربوطه بوده و به صورت قانونی در حال فعالیت است و در صورت نیاز به مشاوره رایگان قبل از خرید می‌توانید با شماره پشتیبانی تهران پرده ۰۹۱۲۲۳۸۴۸۹۵  تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا