کافه بازار

بیانیه بازار در خصوص محاسبه تمام بهای حجم مصرفی برخی از کاربران

بازار با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل یک اشتباه از سوی این شرکت٬ حجم مصرفی دیتای برخی از کاربران به صورت تمام بها محاسبه شده است.

بازار در بیانیه خود نوشت:

«بازار دریافته است که در بازه‌هایی در دو سال گذشته، با وجود نمایش پیغام دانلود با اینترنت نیم‌بها، به دلیل بروز یک کوتاهی سهوی، بخش‌هایی از ترافیک مصرفی برخی از کاربران به شکل تمام‌بها محاسبه می‌شده است. علت این اتفاق، به روز نشدن کامل مشخصات شبکه توزیع محتوای بازار در سامانه مربوطه سازمان فناوری اطلاعات، از سوی بازار بوده است.

ما بابت این خطا از کاربران بازار پوزش می‌خواهیم و مسئولیت آن را می‌پذیریم. تاکید می‌کنیم که بازار هیچ‌گونه درآمدی از ترافیک و طرح‌های نیم‌بها نداشته و در حال حاضر هم ندارد.

کاربرانی که در بازه زمانی مذکور، به واسطه دیدن این پیغام، اقدام به دانلود یا به‌روزرسانی بیشتر کرده‌اند، می‌توانند تا پایان تیرماه ۱۴۰۲، درخواست خود را به صورت مشروح، به همراه مشخصات هویتی و شماره تماس خود به نشانی [email protected] ایمیل کنند تا کارشناسان پشتیبانی شرکت بازار بعد از بررسی موضوع و احراز آن، جهت اقدامات بعدی برای جبران این خطا، هماهنگی‌های لازم را با آنها به عمل آورند.

محافظت از حقوق کاربران اولویت اصلی بازار است؛ ما در بازار با تلاش دائمی برای ارائه سرویسی دقیق و ایمن، و برطرف کردن نواقصی که در مسیر توسعه‌‌‌‌ی آن رخ می‌دهد، همواره در پی جلب رضایت کاربرانمان و حمایت از حقوق آنها هستیم.»

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

  1. Не знаете, какой подрядчик выбрать для штукатурки стен? Обратитесь к нам на сайт mehanizirovannaya-shtukaturka-moscow.ru! Мы предоставляем услуги по машинной штукатурке стен любой площади и сложности, а также гарантируем высокое качество работ и доступные цены.

  2. Хотите получить идеально ровный пол в своем доме или офисе? Обратитесь к профессионалам на сайте styazhka-pola24.ru! Мы предлагаем услуги по стяжке пола любой сложности и площади, а также устройству стяжки пола под ключ в Москве и области.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا