بازی

خرید و فروش بازی‌های آنلاین محبوب در سایت کلنسل

این روزها بازی‌های آنلاین محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند به‌طوری که میلیون‌ها نفر همزمان در سراسر جهان مشغول بازی در آن‌ها هستند. هر کدام از این بازی‌ها متفاوت‌تر از دیگری هستند. به‌طوری که برخی از افراد همزمان دو یا سه بازی را در تلفن همراه خود دارند. جذابیت آن‌ها به‌قدری است که بازیکنان همیشه با یکدیگر در حال رقابت هستند و حتی با صرف هزینه دوست دارند که همیشه رتبه‌های بهتری بدست آورند. به همین خاطر، برخی از افراد به جای این که از سطح صفر شروع به بازی کنند، ترجیح می‌دهند که اکانت‌های آن‌ها را خریداری کنند.

معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی یکی از بازی‌های اول شخص به حساب می‌آید که جز پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین محسوب می‌شود. این بازی هم رده با پابچی موبایل است و در ایران هم طرفداران زیادی دارد. کالاف دیوتی برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ در دسترس بازیکنان قرار گرفت و توانست به سرعت به یک بازی محبوب تبدیل شود. در این بازی دو حالت چند نفره و بتل رویال وجود دارد که با توجه به علاقه خود می‌توانید انتخاب کنید.   اگر حالت بتل رویال را انتخاب کنید با یک گروه از بازیکنان دیگر به یک جزیره فرستاده می‌شوید و در آن جا برای این که تا آخر بازی حذف نشوید باید با دیگران رقابت کنید. اگر از اسلحه‌های خود راضی نیستید، بازی به شما امکانی را می‌دهد که می‌توانید آن‌ها و همچنین کاراکترها را ارتقا دهید.

آیا می‌توان اکانت کالاف دیوتی را خریداری کرد؟

اگر قصد دارید که منصفانه بازی کنید و از صفر خود را رشد دهید، نیازی به خرید اکانت بازی نیست اما اگر صبر کمی دارید و قصد شما رقابت با دوستانتان است، می‌توانید از اکانت‌های آماده استفاده کنید.

فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل چگونه انجام می‌شود؟

اکانت این بازی را می‌توان به راه‌های مختلفی خریداری کرد، ولی قیمت نهایی آن به چند فاکتور بستگی دارد. اگر فروشنده‌ای را پیدا کرده‌اید، که قصد فروش اکانت کرکی دارد به هیچ وجه نباید آن را خریداری کنید. اکانت‌های کرکی معمولا هیج تضمینی ندارند چرا که صاحب اکانت رمز اکتیویژن را می‌داند ولی پسورد ایمیل خود را فراموش کرده است. اگر این اکانت را خریداری کنید، صاحب اکانت ممکن است رمز آن را تغییر دهد و دیگر به آن دسترسی نداشته باشید. از سایت‌های معتبر مانند سایت کلنسل خریداری کنید تا خیالتان از بابت امنیت اکانت راحت باشد. قیمت اکانت بستگی به لول آن دارد و هر چقدر بالاتر باشد، اکانت هم گران‌تر است. تفنگ‌های افسانه‌ای و سیزن‌های بتل پس نیز می‌توانند قیمت اکانت را بالا ببرند.

کلش آف کلنز، اولین سری محبوب بازی‌های سوپرسل

از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین موبایل می‌توان به کلش آف کلنز اشاره کرد که از هنگام انتشار تا به حال تقریبا پانصد میلیون بار از سراسر دنیا دانلود و بازی شده است. این بازی در دسته استراتژیک قرار می‌گیرد و با داشتن کارت جنگجوها باید به قلعه طرف مقابل حمله کنید. تا زمانی که بتل تمام نشده اگر بتوانید برج‌های حریف را خراب کنید، برنده بتل خواهید شد. با ارتقا دادن نیروهای خود، شانس برنده شدن در نبردها را اضافه می‌کنید. از بهترین ویژگی‌های کلش آف کلنز پیوستن به قبیله‌ها و دریافت نیرو برای جنگ‌های قبیله‌ای است. به علت استقبال زیاد این بازی در ایران، خیلی از پلیرها به دنبال خرید اکانت کلش آف کلنز هستند.

کلش آف کلنز، اولین سری محبوب بازی‌های سوپرسل
کلش آف کلنز، اولین سری محبوب بازی‌های سوپرسل

خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز

اگر قصد خرید اکانت کلش را دارید، باید موارد مختلفی را هنگام خرید در نظر بگیرید. اولین مورد سطح اکانت مورد نظر است. هر چه سطح و لول یک اکانت بالاتر باشد، کارت‌های قوی‌تر و منابع بیشتری خواهد داشت، اما قیمت آن بالاتر خواهد رفت. در هر صورت باید به این مورد و لول سربازها و عضویت در قبیله‌های قوی می‌تواند به شدت روی قیمت فروش اکانت کلش تاثیر بگذارد.

با کلش رویال تجربه‌ای متفاوت‌تر از کلش آف کلنز را تجربه می‌کنید.

کلش رویال تقریبا چهار سال پس از کلش آف کلنز منتشر شد و پس از مدت کوتاهی توانست مانند کلش معروف و محبوب شود. پایه این دو بازی شبیه هم است ولی در جزئیاتی با هم تفاوت دارند. بهترین ویژگی کلش رویال، اکسیر است که هر کارت تعداد معینی از اکسیر را مصرف می‌کند تا بتواند وارد زمین بتل شود. هر چقدر سکه شما در بازی بیشتر باشد می‌توانید با آن‌ها هم کارت خریداری کنید و هم روز یکشنبه‌ها می‌توانید جعبه‌های حماسی را باز کنید. هر زمان که در نبردها پیروز شوید، می‌توانید یک جعبه حاوی سکه‌ها و کارت‌های مختلف را دریافت کنید. به‌طورکلی این بازی رایگان است، اما پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای آن برخی از بازیکنان را به خرید اکانت آن سوق می‌دهد. با طراحی جذابی که این بازی دارد، بسیاری از افراد به دنبال کسانی هستند که فروش اکانت کلش رویال را انجام می‌دهند.

بازی براول استارز را دست کم نگیرید

در تاریخ ۲۰۱۸ یعنی دو سال پس از کلش رویال، این بازی توسط سوپرسل منتشر شد که تفاوت‌هایی با نسخه‌های قبلی کلش داشت. بروال استارز فقط یک حالت بازی دارد که آن هم مسابقات نردبانی است. در این بازی فقط می‌توانید یک کاراکتر انتخاب کنید و به نبرد وارد شوید. در هر دو صورت دو بازی گیم پلی یکسانی را دارند، اما جزئیات متفاوتی را ارائه خواهند داد.

بازی براول استارز
بازی براول استارز

اکانت بازی‌های آنلاین را با واسطه معتبر سایت کلنسل خریداری کنید

همان‌طور که اشاره شد، بازی‌های آنلاین بسیار محبوب هستند و جو رقابتی آن‌ها باعث می‌شود که همه افراد بخواهند به سرعت در آن‌ها پیشرفت کنند. خرید اکانت یکی از راه‌هایی است که سریعا شما را به لول‌های بالا می‌رساند و می‌توانید بدون اتلاف وقت با دوستان خود رقابت کنید. اما مهم‌ترین نکته این است که از سایت‌های معتبر خرید کنید تا بودجه‌ای که دارید به هدر نرود. سایت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و رنج قیمت‌های مختلفی دارند.

کلنسل یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه خرید اکانت بازی‌هایی مانند بازی براول استارز و کالاف دیوتی است. کلنسل به شما تضمین می‌دهد که هیچ‌گونه اکانت کرک شده به شما تحویل داده نشود و همه اکانت‌ها اورجینال و با پسورد ایمیل باشند. هر بازی که تمایل به خرید اکانت آن را داشته باشید، با تمام جزئیات در دسترس شما خواهد بود و می‌توانید قبل از اتمام فرآیند خرید تمام ویژگی‌های آن را مشاهده کنید. با مراجعه به سایت کلنسل می‌توانید از معتبرترین فروشگاه اکانت بازی بهره‌مند شوید.

نوشته های مشابه

‫48 دیدگاه ها

  1. 33개 언어와 다양한 화폐를 통해 세계 시장에 제공되는 프라그마틱 플레이의 250개 이상의 게임으로 구성된 슬롯 포트폴리오를 즐겨보세요.
    http://www.pragmatic-game.net

    프라그마틱과 관련된 이 글 정말 잘 읽었어요! 더불어 저도 제 사이트에서 프라그마틱에 대한 새로운 정보를 공유 중이에요. 함께 나누면 더 좋을 것 같아요!

    https://maigouqimiao.com/link/
    https://hquwhequiw.weebly.com/
    https://www.hh12315.cn/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا