سرگرمی

تماشای فیلم‌های اکشن روز در نماشات

همیشه تماشای فیلم و سزیال یکی از بهترین و اصلی‌ترین تفریحات مردم به شمار می‌اید. در این بین یکی از پر طرفدارترین ژانر‌ها برای گذزاندن اوقات فراقت به همراه دوستان و یا کنار خانواده، تماشای فیلم‌های اکشن بوده است. این ژانر نه تنها در ایران بلکه در تمام نقاط جهان از محبوبیتی بسیار بالا برخوردار است و  به یک رده سنی خاص تعلق ندارد، از نوجوانان با انرژی بسیار بالا تا پیرمردان که به یاد جوانی عاشق تماشای این سبک از فیلم و سریال هستند. سالهای اولیه پیدایش این سبک با فرمی متفاوت با آن چیزی که امروزه در حال تماشای آن هستیم بر پرده سینما‌ها به نمایش درآمدند. وجود صحنه‌های متحرک با درگیری و زد و خورد بسیار، هیجان بیننده را افزایش میدهد و از همین رو از همان سالهای اولیه عمر سینما این ژانر از محبوب‌ترین سبک‌های فیلم بین عامه مخاطبین قلمداد شد.

در طی سالین دراز تولیدات فیلم‌های اکشن بسیار زیاد شد و طبیعتا در این بین بسیاری از اثار ساخته شده از حد اقل کیفیت موضوعی و ساخت برخوردار نیستند و ارزش تماشای آن را ندارد. اینجاست که باید با توجه به معیاری مطمعن، بدانیم چه فیلم اکشنی را انتخاب و تماشا کنیم. حال چگونه از بین این همه فیلم میتوانیم بهترین گزینه‌ها را پیدا کنیم؟ چه معیارهایی برای درست‌ترین انتخاب وجود دارد؟ در این مطلب علاوه بر معرفی رسانه namaashot به عنوان مرجعی کامل از بهترین فیلم‌های اکشن، به معرفی تعدادی از این فیلم‌ها میپردازیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

رسانه نماشات انتخابی برای تماشای بهترین آثار سینمای اکشن

سرویس پخش محتوای آنلاین نماشات دارای آرشیو قدرتمندی از بهترین فیلم ها و سریال های تولید شده در جهان می باشد . ببدون شک یکی از اصلی ترین بخش های آرشیو وب سایت namaashot ، فیلم های اکشن است که همواره از محبوبیت بالایی دربین مخاطبین برخوردار هستند . ما میدانیم که فیلم های اکشن در سراسر دنیا تولیدات بسیار زیادی دارند و از همین رو همه فیلم های اکشن تولید شده فیلم های خوبی نیستند و ارزش زمان برای تماشای آن را ندارند . اینجاست که یک سرویس Vod خوب مثل نماشات میتواند نقش بسیار پر رنگی جهت انتخاب و تماشای یک فیلم اکشن خوب داشته باشد . تیم محتوای وب سایت namaashot با دقت بسیار زیاد بهترین فیلم های اکشن تولید شده در جهان را پیدا میکنند و پس از پالایش آن ، فیلم ها رو جهت تماشا در این رسانه تصویری قرار میدهند .

همانطور که قبلا در مورد مزایای سرویس وی او دی نماشات میدانید، کاربر میتواند بدون اشغال فضای هارد دیسک خود و بدون هیچگونه قطعی وسط تماشای فیلم، آن را به سرعت به صورت آنلاین تماشا کند. حتی بر خلاف دیکر سرویس‌های وی او دی، کاربر میتواند بدون پرداختن حتی یک ریال در رسانه پخش محتوای آنلاین namaashot از تمامی آرشیو غنی آن استفاده کند. از آنجایی که وب سایت نماشات خود را موظف به انتخاب بهترین فیلم‌ها از هر سبک میداند، کاربر به راحتی فقط با یک کلیک بر روی دسته بندی فیلم‌های اکشن میتواند مطمعن باشد که به تماشای فیلم خوبی از این سبک مینشیند. طبق معمول هر ساله فیلم‌های اکشن با کیفیت بالایی روانه بازار سینما میشوند که در ادامه این مطلب به معرفی برخی از آنها میپردازیم.

معرفی اثار برتر فیلم های اکشن در namaashot

کارتر

کارتر یک فیلم ژانر اکشن و دلهره‌آور محصول سال ۲۰۲۲ سینمای کره جنوبی به کارگردانی یونگ بیونگ گیل با بازی جو وون ، لی سونگ جه ، جونگ سوری و کیم بومین است . این فیلم حول محور یک مأمور مخفی می‌چرخد که به وسط یک مأموریت مرموز پرتاب می‌شود ، در حالی که حافظه‌اش را از دست داده‌است . این فیلم توسط کمپانی نتفلیکس در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲۲ منتشر شد .

کارتر
کارتر

داستان فیلم ازین قرار است که مأموری به نام کارتر، که در اتاق یک هتل بین راهی بیدار می‌شود اما چیزی در مورد خودش یا حتی نامش به خاطر نمی‌آورد. او که هیچ خاطره‌ای از گذشته خود ندارد، به دل مأموریت خطرناکی فرستاده می‌شود. او باید هنگام فرار از مرگ که سایه به سایه به دنبالش است، هویت خود را کشف کند و بفهمد چگونه سر از اینجا درآورده و این صدای مرموزی که در گوشش او را کارتر صدا می‌زند کیست و …. این فیلم از وب سایت Imdb امتیاز نه چندان خوب ۵.۱ از ۱۰ را دریافت کرد.

طعمه

طعمه
طعمه

شکار یا طعمه یک فیلم درام تاریخی ترسناک علمی تخیلی اکشن آمریکایی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی دن تراختنبرگ و نویسندگی پاتریک آیسون است که بر اساس مجموعه فیلم غارتگر توسط جیم توماس و جان توماس ساخته شده است. این پنجمین قسمت از این مجموعه و پیش درآمد چهار فیلم اول است. امبر میدتاندر، داکوتا بیورز، میشل تراش، استورمی کیپ، جولیان بلک آنتلوپ و دین دی لیگرو در این فیلم ایفا نقش کردند.

داستان این فیلم جذاب از این قرار است که در سال ۱۷۱۹ در دشت‌های بزرگ، نارو، یک زن جوان کومانچی که به عنوان یک شفادهنده آموزش دیده‌است، آرزو دارد مانند برادرش، تابه، یک شکارچی ماهر شود. نارو در حالی که یک گوزن را با سگش ساری، ردیابی می‌کند، شاهد یک ناهنجاری در ابرها می‌شود که او آن را به مرغ طوفان نسبت می‌دهد. در واقع این ناهنجاری در مورد فضاپیمای متعلق به یک غارتگر است. نارو این امر را نشانه‌ای برای اثبات خود می‌داند. تابه موافقت می‌کند که نارو را برای پیوستن به گروه جست و جوی شیر کوهی، که به یکی از شکارچیان قبیله حمله کرده بود، بیاورد، اما تنها به این دلیل که اگر شکارچی را زنده پیدا کنند، نارو بتواند به درمان پزشکی وی بپردازد و…. این فیلم بازخورد بسیار خوبی در بین مخاطبین داشت و از وب سایت Imdb امتیاز ۷.۲ از ۱۰ را دریافت نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا