گوناگون

خرید انواع تابلو عکس و تابلو دکوراتیو

كامل‌ترين مرکز فروش تابلو عکس در تهران

دكوراسيون منزل یا محل کار یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد حس خوب، ایجاد انگیزه و افزایش نشاط در افراد ساکن در آن مکان است. عناصر متعددی در دکوراسیون داخلی نقش مهم بر عهده دارند. این عناصر عبارتند از: دیوارها، مبلمان، فرش، پرده، تابلوها و سایر عوامل. بنابراین برای داشتن یک خانه یا محل کار شیک که همه اجزای آن با هم هارمونی داشته‌باشند و حس خوبی در ساکنان ایجاد کنند، آگاهی داشتن به عناصر دکوراسیون و نحوه استفاده از آن‌ها لازم است. مکانی که با ارائه فروش تابلو عکس در طرح‌ها و سبک‌های مختلف به شما حق انتخاب بدهد، در تصمیم‌گیری درست و خرید بهترین اجزای دکوراسیون داخلی بسیار کمک‌کننده است. بنابراین اگر تصمیم دارید با خرید تابلو جان تازه‌ای به خانه خود بدهید و جلوه دیوارهای منزل یا محل کارتان را با خرید تابلوهای دکوراتیو افزایش دهید، در ادامه مقاله با ما همراه باشيد!

تابلو شاسي

تابلوها اکسسوری‌های کم‌هزینه‌ای هستند که نقش پررنگی در تزئین دیوارها ایفا می‌کنند. تابلوها می‌توانند دیوارها را از سادگی و بی‌روحی خارج کنند و جان تازه‌ای به خانه ببخشند. بنابراین علاوه بر استفاده از کاغذ دیواری یا رنگ، شما می‌توانید با خرید تابلو فانتزی جلوه خاصی به دیوارهای خود ببخشید. البته قبل از مراجعه به مراکز فروش تابلو عکس، بهتر است تکلیف خودتان را با سبک مورد نظر روشن کنید. به عنوان مثال به مبلمان، پرده، فرش و سایر اجزای دکوراسیون داخلی منزل خود نگاه کنید و ببینید از چه سبکی استفاده کرده‌اید. اگر تابلو مناسب با سبک دلخواه‌تان را در مراکز فروش تابلو عکس پیدا نکردید، می‌توانید با سفارش تابلو، به ایده مورد نظر خود دست یابید. در ادامه سبک‌های مختلف دکوراسیون به شما معرفی مي‌شوند.

تابلو دکوراتیو مدرن

عناصر دکوراسیون داخلی که در ایجاد هارمونی، نشاط، خلق بالا، لذت از زیبایی‌های بصری و تعادل در محیط مؤثر هستند، به شرح زيرند:

  • نور مخصوصاً نور طبيعي
  • رنگ و استفاده از معجزه رنگ‌ها
  • استفاده مناسب از تعادل و هارمونی در انتخاب وسایل منزل و چیدمان آن‌ها
  • توجه به سبک بر اساس سلیقه افراد ساکن در خانه

تابلوهاي فانتزي

آگاهي از سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی به شما امکان می‌دهد با توجه به سلیقه و خواست خود از اجزاء و عناصر دکوراسیون داخلی استفاده کنید. همان‌طور که گفته‎شد، یکی از آیتم‌هایی که در دکوراسیون خانه یا محل کار نقش دارند، دیوارها هستند که می‌توانند کانون توجه قرار گیرند. از اینرو استفاده از تابلو در تزئین دیوار نقش مهمی در زیبایی دیوارها ایفا می‌کند. بنابراین با مراجعه به فروشگاه تابلو و مشاهده موارد مختلف ارائه‌شده در رابطه با فروش تابلو عکس، می‌توانید با در نظرگرفتن سبک دلخواه خود، تابلو مورد نیازتان را تهیه کنید. این سبک‌ها به شرح زیرند و پیام‌های متفاوتی را انتقال مي‌دهند:

 

  • سبك مدرن؛ با تأکید بر سادگی، خطوط صاف و منظم، با استفاده اشکال هندسی واضح و مفاهیم انتزاعی. بنابراین با خرید تابلو سیاه و سفید مدرن یا تابلو عکس مدرن می‌توانید این حس را در بیننده ایجاد کنید. تابلوهای مدرن سیاه و سفید یا رنگی می‌توانند بازگوکننده علاقه شما به ساده‌زیستی، شفافیت، وضوح و نماد مدرنتیه باشند. اگر به مفاهیم انتزاعی و ذهنی علاقه زیادی دارید، تابلوهای فانتزی تابلو دکوراتیو مدرن دقیقاً چیزی است که نیاز شما را برآورده می‌کند. تابلو دکوراتیو مدرن علاوه بر داشتن سبک مدرن، ویژگی دکوراتیو و تزئینی‌بودن را نیز با خود دارد و در واقع با توجه به نیازهای امروز زندگی شما، هارمونی بیشتری ایجاد مي‌كند.

 

  • سبك امروزی؛ شبیه سبک مدرن با همان تفاسیر اما با انعطاف‌پذیری بیشتر که صمیمیت بیشتری به فضا می‌بخشد. مثلاً در سبک امروزی می‌توان خطوط منحنی را نیز مشاهده نمود. بنابراین در سبک امروزی ما با استفاده از اجزای دکوراسیون، فضای راحت‌تر و خودمانی‌تری ایجاد می‌کنیم. با مراجعه به معدن تابلو در تهران که تنوع زیادی در فروش تابلو عکس دارد، شما می‌توانید تابلوهای متنوعی از جمله تابلو بزرگ دیواری یا تابلو دیواری چند تکه خریداری کرده و دیوارهای خود را از سادگی محض خارج كنيد.
 خرید تابلو مدرن
خرید تابلو مدرن

 خرید تابلو مدرن

  • سبك مینیمال؛ با القاء سادگی و حذف عناصر اضافی با تأکید بر سادگی سبک مدرن و حتی ساده‎تر از آن بدون تکلف و زرق‌وبرق و بسیار بی‌آلایش. بنابراین برای حفظ سادگی فضا می‌توانید از یک تابلو کوچک فانتزی کمک گرفته و دیوار را تزئین کنید. یا به جای استفاده از تابلو سه تکه فانتزی از یک تابلوی نسبتاً بزرگ یک‌پارچه استفاده کنید. کمک‌گرفتن از تضاد رنگ‌ها یکی از عناصر سبک مینیمال است.
  • سبك کلاسیک غربی؛ با تأکید بر جلال و شکوه، تنوع رنگ، خطوط منحنی و لوازم تزئینی زیاد. برای این منظور می‌توانید از تابلوهای دکوراتیو برای پذیرایی استفاده کنید. خرید تابلو بزرگ هم با سبک مدرن هم‌خوانی دارد و هم می‌تواند با بهره‌گیری از عناصر متعدد از جمله تنوع رنگ و تصویر، سبک سنتی غربی را متجلی كند.
  • سبك انتقالی؛ به معنای سبکی که عناصر سنتی و کلاسیک و همچنین مدرن را به صورت هم‌زمان دارد. بنابراین در این سبک شاهد تعادلی میان اجزای سبک سنتی و مدرن هستیم. خرید تابلو دکوراتیو بزرگ می‌تواند ایده مناسبی برای متجلی‌کردن این سبک باشد.
  • سبك فرانسوی؛ با استفاده از رنگ‌های گرم، عناصر مجلل مانند گچ‌بری‌های با شکوه و تزئینات پر زرق‌وبرق. بنابراین با خرید تابلوهای دکوراتیو یا استفاده از ست تابلو دکوراتیو در قسمت‌های مختلف منزل‎تان می‌توانید این سبک را به نمایش بگذاريد.
  • سبك سنتی خاوردور؛ بازنمایی‌کننده سادگی، زندگی فروتنانه و به دور از تجمل. بنابراین خرید تابلو عکس ساده با رنگ‌های خنثی یا گرم می‌تواند القاءکننده این سبک باشد.
  • سبك بوهِمیان؛ به عنوان روشی غیرمتعارف یا به اصطلاح اروپائیان کولی‌وار. بنابراین شما در انتخاب عناصر دکوراسیون آزادی عمل و حق انتخاب زیادی دارید و می‌توانید هرطور که دلتان می‌خواهد خانه و دیوارها را دیزاین کنید. پس می‌توانید از تابلوهای کوچک فانتزی استفاده کنید یا با خرید تابلوهای مدرن، به دیوارها جان ببخشيد.

تابلو دكوراتيو

اگر در خانه یا محل کار خود نیاز به خرید تابلو احساس کردید و با چالش‌هایی از جمله انتخاب سبک، طرح، رنگ، اندازه و سایر آیتم‌های مهم برای خرید مواجه شدید، این فاکتورها به شما کمک می‌کنند درست تصمیم‌گیری كنيد.

  • توجه به رنگ تابلو؛ رنگ‌های مکمل یا متضاد با سایر اجزاء دکوراسیون داخلی منزل شما می‌توانند نتیجه مطلوبی ارائه دهند.
  • توجه به اندازه تابلو؛ اگر سبک مدرن را انتخاب می‌کنید، تأکید این سبک بر سادگی است. بنابراین به جای خرید تابلوهای چند تکه، از یک تابلو دکوراتیو فانتزی کوچک می‌توانید استفاده کنید که فضا را بیش از حد شلوغ نكنيد.
  • استفاده از تلفیق سبک‌ها؛ گاهی استفاده از دو سبک متفاوت، می‌تواند حس تازگی خاصی به فضا بدهد. بنابراین می‌توانید در یک فضای سنتی از یک تابلوی مدرن استفاده کنید یا برعکس، در یک فضای مدرن، از یک تابلوی سنتی بهره بگیرید. استفاده از این روش می‌تواند به عنوان انتقال کانون توجه از سایر عناصر به دیوارها و تابلوها بسیار مؤثر واقع شود.
  • پرهيز از شتاب‎زدگی؛ با مراجعه به فروشگاه‌ها و مراکز فروش تابلو عکس، شما می‌توانید سر فرصت و با فراغ خاطر تابلوهای مناسبی که با سلیقه، دکوراسیون و خانه شما هارمونی داشته‌باشند، انتخاب كنيد.

تابلو سبک مينيمال

تابلوها جزء عناصر زیبا و جذاب دکوراسیون‌ها هستند که با توجه به مکان مورد استفاده‌شان، می‌توان از انواع مختلف آن‌ها برای دیزاین خانه استفاده نمود. اما مطابق قانون فنگ‌شویی بهتر است که از نصب چندین تابلو بر روی یک دیوار خودداری کنید. به عنوان مثال در اتاق خواب که آرامش مهم‌ترین عنصر اتاق محسوب می‌شود، بهتر است از تابلویی استفاده کنید که حس خوب و آرامش‎بخش را به شما منتقل کند. این می‌تواند تابلو عکس از عروسی یا یک سفر به یادماندنی شما باشد. استفاده از منظره دریا هم می‌تواند ایده جذابی باشد. با مراجعه به فروشگاه تابلو در تهران، می‌توانید تابلوی مورد نظر خود را سفارش دهید. این عکس‌های خاطره‌انگیز می‌توانند روی تابلو شاسی در اندازه دلخواه برایتان چاپ شوند.

اگر برای پذیرایی خانه خود به دنبال یک تابلوی بزرگ و جذاب می‌گردید که در عین زیبایی سبک مدرن یا امروزی را نیز حفظ کند، یا اگر برای اتاق‌های کوچک خود به دنبال تابلوهای فانتزی کوچکی هستید که در کنار هم تصاویر جالبی ایجاد می‌کنند با مراجعه به سایت نور قائم می‌توانید از قیمت تابلو فانتزی اطلاع حاصل کرده و در ابعاد و اندازه دلخواه آن را سفارش دهيد.

بنابراين به طور کلی تابلوها انواعی دارند که با توجه به کاربردشان می‌توانید از آن‌ها استفاده كنيد.

  • تابلو فرش در انواع دستی و ماشینی مناسب برای نصب در پذيرايي
  • تابلوهاي نقاشی به شکل پرتره یا مناظر طبیعت مناسب برای اتاق کار، پذیرایی یا اتاق خواب
  • تابلوهاي فانتزی که ابعاد کوچکی دارند و چند تکه هستند.
  • تابلو عکس‌ها که عکس‌هایی هستند که شما خودتان گرفته‌اید یا آتلیه از شما گرفته است و قابلیت چاپ روی فریم‌های مختلف یا شاسی را دارند. اگر عکس چهره خودتان باشد، نصب آن برای اتاق خواب مناسب است.

فروشگاه نورقائم

بنابراين نیاز شما به تابلو عکس و انواع تابلو به هر صورتی که باشد، با مراجعه به سایت نور قائم، می‌توانید از محصولات مختلف و فروش تابلو عکس اطلاعات لازم را در خصوص جزئیات و قیمت‌ها بدست آورید. خدمات اینترنتی به شما امکان می‌دهد که تابلوی مورد نیاز خود را از میان نمونه کارهای موجود در سایت انتخاب کنید. راحت و آسان خرید خود را انجام دهید و محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگيريد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا