تکنولوژی

با دوچرخه کوهستان برقی آئودی آشنا شوید

آئودی ساعاتی پیش از یک دوچرخه کوهستان برقی با طراحی الهام گرفته از خودروی RS Q E-tron E2 خود رونمایی کرد.  

با این محصول، آئودی خود را به جمع خودروسازانی که به این حوزه ورود کرده‌اند، اضافه کرد. این محصول از قابلیت‌ها و مشخصات فنی رده بالایی بهره می‌برد و به موتور ۲۵ واتی Brose مجهز شده است.  

به گفته آئودی، دوچرخه کوهستان برقی این شرکت از یک باتری ۷۲۰ کیلووات ساعتی بهره می‌برد و قادر است گشتاور قابل توجه ۸۹ نیوتن‌متری را ارائه دهد. اگرچه میزان مسافت با توجه به نوع و شدت استفاده از دوچرخه متغیر است اما به گفته آئودی، این دوچرخه می‌تواند با یک بار شارژ بین ۴۸ تا ۹۵ کیلومتر را بپیماید.  

همانند دیگر دوچرخه‌های مجهز به موتور Brose، این محصول نیز به چهار سطح کمک الکتریکی مجهز شده که از حالت‌های Eco تا Boos متغیر است. فریم آلومینیومی‌به کار رفته در ساخت این دوچرخه کوهستان، آن را از سایر نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند.  

همچنین استفاده از ترمزهای دیسکی IN. CA. S، دوشاخه و شوک Öhlins، قطعات Spram در زنجیر دوچرخه، تایرهای ویتوریا و زین سلا ایتالیایی، آن را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل می‌کند.  

آئودی اعلام کرد که این دوچرخه کوهستان در سه سایز عرضه خواهد شد و قرار است به صورت محدود و با قیمت تقریبی ۱۰ هزار و ۲۰۰ دلار در بازار عرضه شود.  

با این قیمت، دوچرخه کوهستان آئودی در کنار مدل‌های مشابهی همچون eBike Sports شرکت پورشه جای می‌گیرد. اما با این حال، قیمت آن در مقایسه با دوچرخه برقی‌هامر با قیمت ۳۹۹۹ دلار، کمی‌گران است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا