گوناگون

خرید و بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

بسیاری از افراد برای داشتن آب سالم آشامیدنی همواره این پرسش را در ذهن دارند که کدام مارک دستگاه تصفیه آب بهتر است و کدام نوع از سیستم تصفیه آب را خریداری کنیم. برند‌های متفرقه و متنوعی در بازار وجود دارند که از نظر قیمت و کیفیت و بازدهی با یکدیگر متفاوت هستند. برای این که یک دستگاه تصفیه آب اصل تایوان خریداری کنید، ابتدا باید مارک‌های معتبر آن را بشناسید و سپس بهترین نوع سیستم تصفیه آن را تهیه نمایید. در این جا برای راهنمایی شما برند‌های معتبر آب تصفیه کن خانگی و همچنین نمایندگی و مرکز فروش معتبر آنها را معرفی خواهیم کرد.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب

بهترین برند‌های دستگاه تصفیه آب ساخت کشور تایوان هستند که در کل دنیا شناخته شده‌اند و مشتریان زیادی را جذب کرده اند. تایوان کشوری است که با سابقه ی بیش از نیم قرن به مهد تولید پرفروش‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب تبدیل شده است و دستگاه‌هایی را تولید می‌کند که می‌تواند با رقیبان سر سخت خود از برند‌های اروپایی برابری کند. سه برند مینروا، سی سی کا و سافت واتر از معتبر‌ترین و پر فروش‌ترین دستگاه‌های تایوانی هستند.

  • مینروا (Minerva)

تصفیه آب خانگی مینروا را می‌توان بهترین مارک تصفیه آب تایوانی معرفی کرد که در دهه ی اخیر پر فروش‌ترین دستگاه آب تصفیه کن بوده و توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند. برند مینروا تصفیه آب‌های اسمز معکوس را تولید می‌کند که بهترین فناوری برای جداسازی آلاینده‌ها ی آب است. این دستگاه‌ها دارای فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی هستند که بهترین نوع ممبران است و تا ۹۸ درصد ذرات و ناخالصی‌های آب را از بین می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های تصفیه آب مینروا پمپ قدرتمند و مخزن آنی باکتریال تانک پک است. از مزایایی که این برند دارد این است که دارای نماد اصالت است. یعنی به راحتی می‌توان دستگا اورجینال از فیک آن را شناسایی کرد. مینروا تصفیه آب‌های ۶ مرحله‌ای آب معدنی ساز، ۷ مرحله‌ای قلیایی، ۸ مرحله‌ای یووی دار فرابنفش و ۸ مرحله‌ای اکسیژن ساز را تولید و به بازار عرضه کرده است تا بتواند تمامی سلیقه‌ها و نیاز‌های مصرف کنندگان را دربر بگیرد.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس به شرح زیر است:

  • پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار
  • شیر برقی و شیر‌های و لو پرشر
  • حوزینگ‌های مراحل اول دوم سوم
  • حوزینگ ممبران
  • فیلتر ممبران اسمز معکوس
  • شش الی هشت مرحله فیلتراسیون UF در کنار فیلتراسیون اسمز معکوس RO
  • گیج فشار روغنی
  • خروجی فاضلاب
  • شیر بهداشتی تصفیه آب روی سینک
  • پک نصبی شامل شیر و سراه استیل و شلنگ به میزان لازم

این اجزای کلی در واقع دست به دست هم میدهند تا یک سیستم تصفیه آب حرفه‌ای و قدرتمند را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورند. سیستم اسمز معکوس در مدلهای شش مرحله‌ای معدنی ساز، هفت مرحله‌ای یونیزه قلیایی، هشت مرحله‌ای اکسیژن ساز و هشتم مرحله‌ای یو وی دار عرضه میگردند که از برندهای معتبر بازار میتوان به تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی اصل اشاره نمود.

سیستم اسمز معکوس مینروا با بهره گیری از یک پمپ قوی قبل از فیلتر ممبران Memberane، آب لوله کشی شهری را با فشار زیاد از غشای ممبران عبور میدهد تا املاح بسیار مضر و ریز آب آشامیدنی از مولکول اصلی آب جداسازی شده و به خروجی فاضلاب هدایت شوند. با این امر سختی آب آشامیدنی نیز کاهش پیدا نموده و بعد از فیلتر ممبران نیز فیلترهای تصفیه آب در مراحل پنجم تا هشتم، به افزایش کیفیت آب تصفیه شده و حفظ املاح مفید آن میپردازند.

همچنین تصفیه آب اسمز معکوس مینروا در زمان قطع برق یا آب، تا ۱۰ لیتر آب آشامیدنی تصفیه شده در اختیار شما قرار خواهد داد که این مسئله در هیچ یک از تصفیه کننده‌های الترافیلتراسیون و ورودی ساختمان دیده نمیشود و در واقع یک مزیت کلیدی برای سیستم اسمز معکوس است. مخزن تصفیه آب اسمز معکوس تحت فشار بوده و شما بدون احساس افت فشار میتوانید آب تصفیه شده را برداشت نمایید.

سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System و غشای ممبران اسمز معکوس یک سیستم تحت لیسانس آمریکا بوده و به همین جهت در بازار ایران برخی ادعای ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی یا فروش انواع دستگاه آمریکایی میکنند که این مسئله صدق نمیکند. تنها تکنولوژی سیستم‌های اسمز معکوس داخل ایران چه ایرانی و چه تایوانی مینروا، تحت لیسانس آمریکا بوده و ممبران‌های وارداتی فیلمتک ۱۳ لایه ریزبافت در صورت داشتن هولوگرام رنگی داخل تایوان تحت لیسانس آمریکا تولید میگردند.

توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس مینروا میبایست کارشناسان فنی شرکت هم سختی آب شهری و هم سختی آب تصفیه شده را بررسی کرده و تی دی اس زیر عدد ۱۰۰ که استاندارد سلامت بدن انسان است در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

بدون شک قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، این مسئله که مناسب‌ترین گزینه کدام است، چه دستگاه تصفیه آبی بخریم و پرفروش‌ترین محصولات تصفیه آب در مراکز فروش تصفیه آب کدام هستند، ذهن شما عزیزان را درگیر خواهد نمود. دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز مینروا تایوانی از جدیدترین محصولات مینروا Minerva به شمار می‌آید که با دارا بودن فیلتر اکسیژن ساز در هشت مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس، در واقع کامل‌ترین مدل مناسب منزل شما خواهد بود.

سیستم اسمز معکوس آب تصفیه کن خانگی اکسیژن ساز مینروا در هشت مرحله فیلتر، به تصفیه‌ی آب آشامیدنی می‌پردازد و در این ۸ مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس به خوبی سختی آب آشامیدنی را مناسب و استاندارد سلامت بدن انسان می‌نماید.

نحوه عملکرد دستگاه تصفیه کننده آب خانگی ۸ مرحله‌ای به این صورت است که در انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب مراحل اول دوم و سوم، آب آشامیدنی به صورت سطحی و پیش تصفیه پاکسازی می‌گردند. از خصوصیات دستگاه آب تصفیه کن خانگی مینروا اسمز معکوس می‌توان به دارا بودن فیلترهای پیش تصفیه تولید شده از کربن ۱۰۰ درصد گیاهی که از پوسته نارگیل تولید شده‌اند، اشاره کرد.

املاح درشت آب آشامیدنی همچون ماسه، شن، خاک موجود در آب لوله کشی و رسوبات دیگر همچون زنگ لوله در فیلتر پنبه‌ای پلی پروپیلن ۱۰ اینچی شماره یک، حذف می‌شود. املاح درشت در هنگام ورود آب به دستگاه تصفیه حذف می‌شوند تا در قطعات آن رسوبات جمع نشوند. این املاح درشت بزرگتر از پنج میکرون بوده و توسط فیلتر پلی پروپیلن که یک فیلتر پنبه مانند الیافی است حذف کامل میگردند.

همچنین حذف رسوبات از بروز انواع سنگ کلیه در بدن انسان نیز به خوبی جلوگیری خواهد نمود، به همین جهت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی مناسب سنگ کلیه یک آب شیرین کن خانگی اسمز معکوس مینروا است.

فیلترهای دوم و سوم آب تصفیه کن مینروا که از کربن گیاهی پوسته نارگیل تولید شده‌اند کلر و مواد جانبی آن را از آب لوله کشی فاضلاب شهری پاکسازی می‌نمایند. همان‌طور که اطلاع دارید در تصفیه خانه‌های سطح شهر برای جلوگیری از ایجاد انگل و میکروب، آب آشامیدنی کلرزنی می‌شود. کلر موجود در آب آشامیدن در صورت مصرف، باعث ایجاد چروک در پوست بدن انسان و همچنین افزایش ریزش موی سر مردان و بانوان می‌شود. فیلتر دوم کربن اکتیو گرانول یا GAC و فیلتر شماره سه نیز کربن بلاک یا CTO نام دارند.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
  • سی سی کا  CCK

تصفیه آب سی سی کا نیز یک مارک قدیمی و مطرح در صنعت تصفیه آب تایوان است که نزدیک به نیم قرن تجربه در ساخت و تولید انواع دستگاه‌های تصفیه کننده آب و قطعات و تجهیزات آن را دارد. این شرکت تمرکز خود را همواره بر توسعه و گسترش محصولات خود گذاشته تا با تولید دستگاه‌ها ی تصفیه آب با بهترین کیفیت و بازدهی تمامی مردم دنیا بتوانند آبی سالم و بهداشتی مصرف کنند.

کمپانی سی سی کا انواع دستگاه‌های اسمز معکوس در مدل‌های ۶ مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز تولید کرده که بسیار عملکرد قابل قبولی دارند. قیمت تصفیه آب سی سی کا نسبت به برند مینروا ارزان‌تر است. برای خرید دستگاه اصل سی سی کا که دارای قطعات تایوانی است و مونتاژ ایران است حتما به نمایندگی‌ها ی معتبر مراجعه کنید.

  • سافت واتر  Softwater

تصفیه آب سافت واتر softwater یک برند معتیر و با ارزش خرید بالا است که می‌تواند به خوبی آلودگی‌ها ی آب را از بین ببرد و آبی زلال و خالص به ما تحویل دهد. این کمپانی در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد که توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کرده کند. این برند دستگاه‌های تصفیه آب با فرایند اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون تولید کرده است.

از بهترین و حرفه‌ای‌ترین مدل‌های سافت واتر می‌توان به دستگاه ۸ مرحله‌ای اسمز معکوس قلیایی اکسیژن ساز آن اشاره کرد. این دستگاه علاوه بر حذف سختی آب و املاح آن، آب را یونیزه کرده و اکسیژن آن را افزایش می‌دهد. تصفیه آب سافت واتر مونتاژ شده در ایران است اما مدل‌های تقلبی آن در بازار نیز وجود دارد که در هنگام خرید باید به اورجینال بودن دستگاه دقت کنید.

دستگاه تصفیه آب اورجینال و اصل

یکی از مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال ساخت تایوان دارا بودن تمام تجهیزات مربوط به آن است. دستگاه‌ها ی اسمز معکوس دارای پمپ، مخزن، فیلتر ممبران، فیلتر‌های کربنی گیاهی، شیر‌های برقی و… می‌باشند که از کامل بودن تمامی این وسایل مطمئن شوید.
در تصفیه آب مینروا فیلتر ممبران از مارک آمریکایی فیلمتک استفاده شده است و دیگر قطعات آن ساخت تایوان و تولید همین شرکت می‌باشند. بنابراین تمامی قطعات باید تایوانی و اورجینال باشند. دستگاه‌های مینروا نماد اصالت برای شناسایی تصفیه آب‌های فیک دارند که می‌توانید با توجه به آن دستگاه اصل را تهیه نمایید.
ضمانت بی‌قید و شرط دستگاه که پس از نصب آن به شما داده می‌شود مهم‌ترین نکته در خرید دستگاه اورجینال است. نمایندگی‌ها با ضمانت دستگاه شما متعهد می‌شوند تا در صورت خرابی آن بدون هزینه مشکل را برطرف نمایند. هم چنین باید از عهده ی تعمیرات و خدمات پس از فرش دستگاه نیز بر آیند.

خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی

خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی
خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی

مرکز فروش آب تصفیه کن تصفیه آسا نمایندگی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از برند‌ها ی معتبر تایوانی مثل مینروا و سی سی کا و سافت واتر در ایران است. این مجموعه با ارائه دستگاه‌ها ی اورجینال که گارانتی یک ساله ی شرکت را نیز دارند برای سهولت خرید شما مشتریان فروش اینترنتی را از طریق سایت نیز فراهم آورده است تا شما بتوانید با صرفه جویی در وقت خود در زمان کوتاهی دستگاه مورد نظرتان را آنلاین سفارش دهید و در اسرع وقت کارشناسان شرکت برای ارسال و نصب آن در محل شما حاضر می‌شوند.

شما می‌توانید جهت راهنمایی با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا شما را در انتخاب مناسب‌ترین آب تصفیه کن برای منزل و یا محل کارتان یاری نمایند. قیمت دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا به دلیل داشتن نمایندگی رسمی و انحصاری این برند‌ها، بسیار مناسب‌تر از فروشگاه‌های دیگر است. هم چنین قطعات و تجهیزات مربوط به دستگاه تصفیه آب را نیز با بهترین قیمت به فروش می‌رساند.

ارسال و نصب رایگان، پشتیبانی ۲۴ ساعته، خدمات پس از فروش، ارائه انواع پک فیلتر تصفیه آب برای سرویس دستگاه، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب به صورت دوره‌ای، ارائه تخفیفات شگفت انگیز فروش ویژه، امکان خرید با قیمت قطعی داخل جشنواره‌های فروش ویژه تنها با پرداخت بیعانه اندک، امکان خرید با قیمت قطعی با پرداخت بیعانه و تکمیل وجه در ماه‌های آینده از جمله مزایای خرید از شرکت تصفیه آسا است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا