سامسونگموبایل

گوشی تاشو جدید سامسونگ تجربه‌ای چند منظوره و پایدار خواهد داشت

از زمان معرفی Galaxy for the Planet vision در آگوست ۲۰۲۱ توسط سامسونگ، این کمپانی با پشتکار خود تلاش میکند که راه‌های جدیدی را برای بازیافت و استفاده مجدد از منابع جهان به کار بندد. ردپای محیطی این کمپانی به حداقل میزان ممکن رسیده و قصد دارد که الهام بخش نوآوری بوده و به حفظ سیاره کمک کند. سامسونگ به همین واسطه، پیشرفت خود در این امر را به اشتراک می‌گذارد. سامسونگ در حال انجام اقدامات مداوم و تاثیرگذاری است که به محافظت از مردم و کره زمین هم کمک می‌کند. کمپانی می‌گوید: «ما در هر کاری که انجام می‌دهیم، به پایداری و نوآوری متعهد هستیم. ما به پیشرفت امروزمان افتخار می‌کنیم. این تجربه‌ای متواضعانه بوده و ما را قادر ساخت تا در سفر خود به سمت دستیابی به چشم‌اندازی پایداری موفق بوده و اعتقاد و دقت بیشتری داشته باشیم».

توسعه مواد جدید و بازیافتی یک منطقه اصلی، تمرکز اصلی این کمپانی برای سری گلکسی است و قصد دارد که آن را برای گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ به کار گیرد. هر چه قدر که سامسونگ بیشتر بتواند بازیافت کند، منابع بیشتری را حفظ خواهد کرد. این در حالی است که استفاده مجدد از مواد در دستگاه‌های گلکسی، چالش‌های زیادی به همراه دارد، اما مزایای آن سبب می‌شود که سیاره زمین سالم‌تری داشته باشیم. این روند احتمالا در تغییر قیمت گوشی سامسونگ هم تاثیر خود را نشان خواهد داد.

بررسی قیمت گوشی سامسونگ جدید

سامسونگ سری جدید گلکسی زد و گلکسی بادز ۲ پرو را با تورهای ماهی‌گیری تغییر کاربری داده شده یا تورهای کشتی اقیانوسی طراحی کرده است و این در راستای استفاده مجدد از منابع بوده است. برای اولین بار در فوریه ۲۰۲۲، این روند در سری اس ۲۲ سامسونگ هم ادغام شد. امروز هم یازده دستگاه گلکسی وجود دارند که از تورهای ماهی گیری تغییر کاربری داده شده ساخته شده‌اند و می‌توانیم به گلکسی بوک ۲ پرو و سری گلکسی تب اس ۸ اشاره کنیم. سامسونگ با تغییر کاربری تورهای ماهی گیری رها شده به موادی با کارایی بالا برای فناوری گلکسی دست پیدا می‌کند.

بررسی قیمت گوشی سامسونگ جدید
بررسی قیمت گوشی سامسونگ جدید

این روند به کاهش اثرات پلاستیکی کمک کرده و سالانه ۶۴۰ هزار تن تور ماهی گیری رها شده که اقیانوس‌های جهان را آلوده می‌کنند را جمع آوری خواهد کرد. استفاده مجدد از تورهای ماهی گیری دور ریخته شده تنها یک نمونه از پیشرفت‌های سامسونگ در افزایش استفاده از مواد بازیافتی در محصولاتش است. اگر این روند در قیمت گوشی سامسونگ هم تاثیرگذار باشد، کاربران هم رضایت بیشتر خواهند داشت. سامسونگ مواد سازگار با محیط زیست شامل تورهای ماهی گیری، مواد پس از مصرف یا رزین‌های زیستی را در ۹۰ درصد از دستگاه‌های گلکسی عرضه شده در سال گذشته گنجانده است.

خرید گوشی آیفون ۱۴

اپل هم در کنار سامسونگ به زمین پاک اعتقاد داشته و قصد دارد که روند استفاده از کربن در محصولات خودش را تا سال ۲۰۳۰ به صفر برساند. این روند هم‌اکنون طی شده و در سری آیفون ۱۴ هم دیده می‌شود. اپل در سپتامبر ۲۰۲۲ از سری آیفون ۱۴ خود رونمایی کرده و کاربران شاهد ایجاد فاصله بیشتر بین مدل‌های استاندارد و پرو بوده‌اند. هم‌اکنون از دو تراشه متفاوت برای این سری‌ها استفاده شده و مدل‌های پرو با استفاده از لنز دوربین ۴۸ مگاپیکسلی می‌توانند تصاویر بسیار بهتری را ثبت کنند. اکنون از فناوری داینامیک آیلند در صفحه نمایش مدل‌های پرو هم استفاده می‌شود.

این فناوری جایگزینی برای ناچ صفحه نمایش بوده و بالاخره کاربران از شر آن خلاص می‌شوند. ایجاد تغییراتی در ساختار داخلی گوشی‌ها هم سبب شده است که روند تعمیرشان ساده‌تر از گذشته باشد. دیگر برای تعمیر صفحه نمایش یا قطعات دیگر این گوشی نیازی به صرف هزینه بالا نداشته و با مراجعه به نمایندگی (در خارج از کشور) می‌توانید با هزینه پایین‌تری آن‌ها را تعمیر کنید. با خرید گوشی آیفون به سرویس تشخیص تصادف دسترسی یافته و یک سیستم SOS اضطراری هم داریم که با کمک ارتباط ماهواره‌ای در شرایط اضطراری به کمک شما خواهد آمد.

خرید گوشی آیفون ۱۴
خرید گوشی آیفون ۱۴

خرید آسان و مطمئن از مقداد آی تی

علاقه‌مندان برای خرید اقلام مورد نیاز خود می‌توانند به وب سایت مقداد آی تی مراجعه کنند. امکان بررسی قیمت مناسب محصولاتی مانند گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ و سایر اقدام الکتریکی از سایت مقداد آی تی فراهم شده و می‌توانید با مقایسه آن‌ها، یک خرید مطمئن و به صرفه داشته باشید. برای خرید گوشی آیفون جدید و قدیمی هم می‌توانید به مقداد آی تی اعتماد کنید. گوشی‌ها به شکل رجیستر شده و در پیکربندی‌های مختلف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

با بررسی قیمت گوشی سامسونگ هم می‌توانید به سراغ سری گلکسی اس پرچم دار رفته یا از گوشی‌های ارزان‌تر سری A انتخاب کنید. گوشی‌های این سری مشخصاتی نزدیک به گوشی‌های پرچم‌دار داشته و این‌بار با قیمتی بسیار مناسب مشابه با گوشی‌های شیائومی ارائه می‌شوند. بسته به سطح نیاز و بودجه خود می‌توانید به سراغ این گوشی‌ها بروید.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا