لپ‌تاپ

بهترین آنتی ویروس لپ تاپ و کامپیوتر در ویندوزهای مختلف

در حال تلاش برای یافتن بهترین آنتی ویروس لپ تاپ هستید؟ می‌دانیم گزینه‌های زیادی وجود دارد و تصمیم برای خرید کمی سخت به نظر می‌رسد. چه لپ تاپ و چه هر دستگاه دیگری در معرض حملات مجرمان سایبری قرار دارد که با انتخاب نرم افزار آنتی ویروس به راحتی از سیستم عامل محافظت می‌کنید. البته همه نرم افزارهای آنتی ویروس ویروس یکسان ساخته نشده‌اند و عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

آنتی ویروس همیشه راهکاری برای مبارزه با نرم افزارهای مخرب و تاکتیک‌های مجرمان سایبری بوده است و هنوز هم هست. بد افزارها، کلاهبرداری‌ها، باج افزارها و غیره تنها تعداد انگشت شماری از تهدیدات در کمین اینترنت است. آنتی ویروس نیز شبیه به نرم افزار طراحی شده است که از ورود ویروس‌ها و بدافزارها به دستگاه جلوگیری می‌کند و به محافظت از اطلاعات شخصی یا سخت افزار‌ها می‌پردازد. آن‌ها همچنین آسیب دیدگی و آشفتگی‌های حاصل از بد افزار را با موفقیت بالا رفع می‌کنند.

آنتی ویروس لپ تاپ شما را در برابر تهدیدات بزرگ محافظت می‌کند. تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین آنتی ویروس لپ تاپ به محافظت‌هایی که ارائه می‌دهد بستگی دارد. زیرا چنین نرم افزاری باید به خوبی در برابر ویروس‌ها بایستد و اکثر تهدیدها را کنار بگذارد. همچنین در برابر خطرات رایج برای حفظ حریم خصوصی و ایمنی لپ تاپ مقاومت کند. تهدیدهای سایبری شامل بدافزارها و کلاهبرداری‌های مختلفی است که ناخواسته دستگاه‌های شما را آلوده و با استفاده از راهکارهای مختلف داده‌های مهم را جمع آوری می‌کند. علاوه براین، برخی فریبکاری‌ها موجب می‌شود اطلاعات حساس را به طور ناخواسته به آنها ارائه دهید و اجازه دسترسی به دستگاه را نیز صادر می‌کنید. از این طریق، کلاهبردارها به ایمیل، وب سایت‌ها و برنامه‌های مختلف شما دسترسی پیدا می‌کنند و آسیب‌های جبران ناپذیری به سیستم وارد می‌شود.

بهترین آنتی ویروس برای لپ تاپ، نرم افزاری است که همیشه مراقب است و از بروز خطرات امنیتی جلوگیری می‌کند. برخلاف برخی نرم‌افزارها که امنیت سایبری را پس از بروز مشکل برقرار می‌کنند، بهترین آنتی ویروس همیشه به عنوان محافظ فعال در صحنه حاضر است و بدون هیچ نگرانی از دستگاه شما محافظت کند.

حال اگر تصمیم به خرید لپ تاپ چه آکبند و چه استوک دارید حتما نسبت به نصب آنتی ویروس توجه ویژه داشته باشید. خرید لپ تاپ کارکرده ایسر دیگر برندها با وجود این نرم‌افزار امکان استفاده بدون دغدغه و با امنیت بالا را برای شما فراهم می‌کند.

آنتی ویروس 1QUICK HEAL ویروس

این مدل آنتی ویروس یکی از پرقدرت‌ترین مدل‌های مطرح در جهان است که براساس تکنولوژی عالی طراحی می‌شود و به خوبی می‌تواند از لپ تاپ و کامپیوتر شخصی شما محافظت کند. این نرم افزار محافظ دستگاه شما در برابر خطرات و تهدیدات احتمالی است که همانند سپری بی‌نظیر در برابر انواع ویروس ها، جاسوس افزارها، تهدیدات مخرب و تروجان‌ها عمل می‌کند. از ویژگی‌های چشم گیر آنتی ویروس 1QUICK HEAL می‌توان به امکان مدیریت استفاده کودکان از اینترنت را اشاره کرد. همچنین با فعا سازی برخی وب سایت داخل لیست نرم افزار می‌توان دسترسی کودکان را محدود کرد.

آنتی ویروس BITDEFENDER

آنتی ویروس بیت دیفندر یکی دیگر از نرم افزارهای قابل اعتماد است که با ویژگی‌های عالی طراحی می‌شود و سرعت اجرای بالا و عملکرد بسیار ساده‌ای دارد. این برنامه قابل نصب برای لپ تاپ‌های مختلف است، پس اگر تصمیم به خرید لپ تاپ کارکرده ایسوس یا هر برندی را دارید، به راحتی می‌توانید این برنامه را نصب کنید و از امنیت آن لذت ببرید.

از دیگر ویژگی‌های آنتی ویروس بیت دیفندر می‌توان به مبارزه دقیق آن در برابر بدافزارها و باج افزارهای چند لایه اشاره کرد که با قیمت کاملا منصفانه‌ای قابل خریداری است. امنیت اینترنتی این برنامه نیز با کمک ابزارهایی همچون firewall، فیلتر کننده هرزنامه و کنترل خانواده با گستردگی فوق العاده‌ای ارائه می‌شود.

آنتی ویروس BITDEFENDER
آنتی ویروس BITDEFENDER

آنتی ویروس NORTON 360

این مدل آنتی ویروس طرفداران زیادی دارد و در لیست بهترین‌ها جایگاه درخشانی کسب کرده است. توانایی مقابله با انواع ویروس‌های آنتی ویروس NORTON ۳۶۰ بسیار بالاست و سرعت عالی آن توجه خیلی‌ها را به خودش جلب کرده است. جالب است بدانید نرم افزار NORTON ۳۶۰ در آخرین دوره آزمایشی در سال ۲۰۲۱ توانست رتبه ۶ را دریافت کند و با ویژگی‌های بی‌نظیر حفاظت، عملکرد و قابلیت‌های مختلف شهرت بدست آورد. همچنین توانایی ۱۰۰ درصدی در شناسایی بدافزارها را دارد و کمترین تاثیر را روی سرعت سیستم می‌گذارد.
نحوه طراحی این آنتی ویروس به گونه‌ای است که با تکیه بر هوش مصنوعی و لرنینگ ماشین تهدیدات آنلاین را پیگیری می‌کند و هنگام نصب آن روی مرورگر خیالتان بابت جستجو در فضای اینترنت راحت است.

آنتی ویروس NORTON 360
آنتی ویروس NORTON 360

آنتی ویروس AVIRA

آنتی ویروس AVIRA نرم افزاری سبک و سریع و عالی است که توسط کشور آلمان ارائه می‌شود. این محصول توسط کاربران زیادی در کل دنیا در حال استفاده است و به دلیل عملکرد بی‌نظیر طرفداران زیادی دارد. همچنین سابقه طولانی آن موجب شده است آنتی ویروس آویرا به عنوان ایمن‌ترین نرم افزار شناخته شود. جالب است بدانید این نرم افزار توسط یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های امنیتی ارائه می‌شود و کارمندان بسیاری در طراحی و تولید نمونه‌های به روز آن در حال فعالیت هستند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به هوش مصنوعی بی‌نظیر، اسکن سریع، پایین‌ترین درصد شناسایی کاذب و بالاترین قدرت تشخیص اشاره کرد.

آنتی ویروس AVG

اگر به دنبال آنتی ویروس مطمئن هستید که بدون نگرانی آن را برای لپ تاپ نصب کنید، پیشنهاد ما آنتی ویروس AVGاست. این نرم افزار هیچ اثر بدی روی سیستم نمی‌گذارد و به خوبی موجب شناسایی ویروس‌های موجود می‌شود. همچنین به محافظت از دستگاه در برابر تهدیدهای جدید می‌پردازد. تاکنون آزمایش‌های مختلفی مانند تست AV-TEST برای اطمینان از عملکرد و قابلیت‌های آن انجام شده و امتیازهای بالایی در آزمون‌های مختلف بدست آورده است. میزان محافظت از بدافزارهای این مدل آنتی ویروس حدود ۹۹ درصد می‌باشد که می‌توانید آن را به دو صورت رایگان و پولی روی سیستم نصب کنید.

اگر احساس می‌کنید سرعت لپ تاپ تان پایین است، می‌توانید از اورکلاک برای بهبود عملکرد آن استفاده کنید. مطمئنا می‌پرسید، اورکلاک CPU لپ تاپ چیست و چکار می‌کند؟ این ابزار همانند دیگر قطعات مانند پردازنده داخل سیستم نصب می‌شود و کارایی آن را افزایش می‌دهد.

آنتی ویروس AVAST ONE ESSENTIAL

این مدل آنتی ویروس با امکانات عالی و کم نظیر ارائه می‌شود و علاوه بر خاصیت ویروس کشی، ویژگی‌های دیگری مانند وی پی ان، ضد فیشینگ و… را با خودش به همراه دارد. امکان اجرای این مجموعه همه چیز تمام روی سیستم‌های عامل‌های مختلف وجود دارد و به صورت کاملا ساده و کاربردی طراحی شده است. به همین خاطر، اکثر کاربران هنگام استفاه از آن رضایت کامل را کسب می‌کنند و به صورت نسخه رایگان قابل نصب است.

از دیگر ویژگی‌های مثبت آنتی ویروس AVAST ONE ESSENTIAL می‌توان به محافظت عالی و استفاده از ۵ گیگ وی پی ان رایگان آن در هفته اشاره کرد.

کلام آخر

متاسفانه بیشتر افراد تا زمانی که به عملکرد سیستم مشکوک نشوند، برای انتخاب بهترین آنتی ویروس لپ تاپ قدمی برنمی دارند. خواه سیستم کند شود یا اشکالات جدی‌تری رو به رو شوید، بیشتر مواقع منتظریم به درستی کار نکند تا اقدامی انجام دهیم. اگر این مشکل برای شما اتفاق اقتاده است، پیاده سازی نرم افزار آنتی ویروس موثر را اولویت قرار دهید.

تمام نرم افزارهای معرفی شده توانایی پیدا کردن کوچک‌ترین تهدید را دارند و بدون هیچ تاثیر منفی فعالیت خود را انجام می‌دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا