ارز دیجیتال

استخراج اتریوم رایگان با گوشی

استخراج ارزهای دیجیتال یکی از سخت‌ترین و پرهزینه‌ترین کارها است که تنها افراد کمی قادر به انجام آن هستند. رمز ارزهای متنوعی در طی چندین سال آخرین ارائه شده است که در این میان اتریوم دومین ارز دیجیتال و مهم‌ترین ارز قابل استخراج در بازار کریپتوکارنسی‌ها است.

بسیاری از استخراج کنندگان اتریوم را یک منبع درآمد عالی می‌دانند. استخراج اتریوم نیز همانند سایر رمز ارزها نیازمند امکانات و تجهیزات گران‌قیمتی است. ازاین‌رو این سوال در ذهن خیلی از کاربران شکل گرفته که آیا امکان استخراج اتریوم با گوشی وجود دارد یا خیر؟

آیا می‌توان استخراج اتریوم را با استفاده از گوشی انجام داد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله می‌توان استخراج اتریوم با گوشی انجام داد و از این روش برای استخراج ارزهای دیجیتال مختلفی استفاده می‌شود. اما به دلیل معایبی که دارد چندان کاربردی نیست و نمی‌توان با استفاده از این روش به درآمد مطلوبی دست یافت.

در واقع گوشی‌ها همانند تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ماینینگ کارایی چندانی ندارد، از طرفی در این روش می‌توان مقدار اندکی رمز ارز استخراج نمود. در صورتی که در همان بازه زمانی با استفاده از سخت‌افزارهای قدرتمند امکان استخراج چندین برابر اتریوم وجود دارد.

در صنعت کریپتوکارنسی‌ها برای استخراج بیشتر استخراج کنندگان از مزارع و تجهیزات تخصصی و قدرتمند استفاده می‌کنند که واقعا قدرت آن با گوشی‌های هوشمند قابل مقایسه نیست. اما با این وجود اگر قصد استخراج اتریوم با گوشی هوشمند دارید می‌توانید به استخرهای استخراج وارد شوید و قدرت پردازشی گوشی خود را به اشتراک بگذارید و پاداش دریافت کنید.

چگونه می‌توان با استفاده از گوشی اتریوم استخراج نمود؟

چگونه می‌توان با استفاده از گوشی اتریوم استخراج نمود؟
چگونه می‌توان با استفاده از گوشی اتریوم استخراج نمود؟

برای استخراج اتریوم با تلفن همراه از نرم افزارهای مختلفی استفاده می‌شود. در واقع شما باید این نرم افزارها را برای گوشی اندروید خود از طریق گوگل پلی دانلود کنید.

لازم به ذکر است که با استفاده از گوشی‌های آیفون امکان استخراج رمز از وجود ندارد و شرکت اپل برای جلوگیری از حملات سایبری به آیفون نرم افزارهای استخراج برای آیفون را حذف نموده است. بنابراین این کاربران بهتر است به فکر خرید اتریوم باشند.

معرفی بهترین نرم افزارهای استخراج اتریوم با گوشی

●      نرم افزار WinETH

این نرم افزار برای استخراج اتریوم با گوشی، گزینه‌ای مناسب برای افراد تازه کار است، زیرا دارای رابط کاربری ساده‌ای می‌باشد. این نرم افزار بر نرم افزار ETHminer مبتنی است اما از پیکربندی بهتری برای گوشی کاربران برخوردار است. البته لازم است که اشاره کنیم این نرم افزار بیشتر برای سیستم عامل ویندوز مناسب است.

●      نرم افزار Claymore

برای استخراج کردن اتریوم با گوشی می‌توان از نرم افزار کاربردی Claymore استفاده نمود. این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده که کاربران می‌توانند بدون کاهش سرعت ماین هش ریت تعیین نمایند. Claymore درصد ماینینگ را در حالت دوگانه از ۲ به ۱ درصد کاسته است. لازم به ذکر است که این نرم افزار استخراج کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار دارد.

●      نرم افزار NeoNeonMiner

کاربرانی که می‌خواهند با استفاده از این نرم افزار به استخراج اتریوم با گوشی بپردازند باید حتما به یک استخر متصل شوند. البته با توجه به رایگان بودن آن با تبلیغات بسیاری همراه است و کاربران تبلیغات متعددی بر روی گوشی همراه خود مشاهده خواهند نمود.

●      نرم افزار Crypto Miner

این نرم افزار عملکردی مشابه نرم افزار NeoNeon Miner دارد با این تفاوت که رایگان نیست و برای استفاده از آن باید پول بپردازید. البته می‌توانید نسخه کرک شده آن را از سایت‌های مختلف دانلود کنید ولی استخراج اتریوم تنها با استفاده از نسخه پولی آن امکان پذیر است.

●      نرم افزار Pocket Miner

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید کاملا رایگان با گوشی هوشمند خود به استخراج اتریوم بپردازید. توجه داشته باشید که این نرم افزار به صورت اختصاصی فقط برای استخراج اتریوم طراحی شده است و استخر لایت کوین از آن پشتیبانی می‌کند.

استخراج اتریوم با گوشی چه مزایا و معایبی دارد؟

استخراج اتریوم با گوشی می‌تواند مزایا و معایب مختلفی به دنبال داشته باشد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

معایب

●      افزایش خیلی زیاد دمای گوشی در هنگام استخراج

●      کاهش یافتن سرعت گوشی به دلیل فشار آمدن به قطعاتی مانند GPU و CPU

●      امکان خرابی متعدد گوشی

مزایا

●      بی‌نیازی به تجهیزات گران قیمت

●      وجود نرم افزارهای متعدد

●      رابط کاربری و شیوه استخراج آسان

استخراج اتریوم با گوشی چه مزایا و معایبی دارد؟
استخراج اتریوم با گوشی چه مزایا و معایبی دارد؟

سخن پایانی

امروزه خرید تتر یا اتریوم به عنوان یکی از ارزشمندترین رمز ارزها که رقابت سختی با بیت کوین دارد بسیار افزایش یافته است. استخراج اتریوم با گوشی اگر چه بسیار راحت و ارزان است اما صدمات بسیاری که به گوشی وارد می‌کند و همچنین سود اندک آن موجب شده که کارشناسان این حوزه و افرادی که در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال فعالیت دارند این روش را چندان مقرون‌به‌صرفه و مناسب ندانند و خرید اتریوم و یا استفاده از تجهیزات استخراج اتریوم را پیشنهاد کنند.

اگر نمی‌توانید این تجهیزات سخت افزاری گران‌قیمت را تهیه کنید ما به شما خرید اتریوم را پیشنهاد می‌کنیم. البته در این میان عده‌ای نگران نوسانات قیمت اتریوم هستند که می‌توانند به خرید تتر بپردازند.

توجه داشته باشید که حتما از یک وبسایت معتبر برای خرید اقدام نمایید. صرافی اکسیر اولین و امن‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران است که دارای کیف پول اختصاصی می‌باشد و با مراجعه به آدرس وب‌سایت آن https://www.exir.io/ به راحتی می‌توانید اتریوم مد نظر خود را تهیه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام

    ممنون از سایت و مطالب خوبتون

    دوستان ما روی پروژه های کسب درآمد رایگان کار میکنیم

    اگر به ارز دیجیتال و پروژه های کسب درآمد علاقه دارید میتونید

    به آیدی iran2054@ در تلگرام پیام بدین !

    هیچ هزینه ای نداره رایگان آموزشتون میدیم تا به درآمد برسید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا