ارز دیجیتال

پروژه کاردانو چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

تا چه حد از پروژه‌های منحصر به فرد در بازار کریپتوکارنسی آگاهی دارید؟ اگر شما نیز علاقه به سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال را دارید خوب است نگاهی به جذاب‌ترین ارز‌های دیجیتال و توکن‌های بازار بیاندازید. احتمالاً تاکنون نام کاردانو به گوشتان خورده است. خرید کاردانو این روز‌ها در میان علاقه‌مندان رواج پیدا کرده. ارز آدا یا همان کاردانو یکی از ارز‌های خوب است و آن را می‌توانید تحت عنوان خرید آدا یا خرید کاردانو به دست بیاورید.

این پروژه قصد دارد در آینده یکی از رقبای اصلی اتریوم باشد. هرچند مسیر سختی را در پیش گرفته است؛ زیرا همه می‌دانند که جایگاه ارز دیجیتال اتریوم بسیار بالاست و سخت است بتوان با آن رقابت کرد. به هر جهت قیمت آدا یا قیمت کاردانو اکنون برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند. تنها سؤالی که مطرح می‌شود این است که ارز آدا چه هدفی را دنبال می‌کند و دقیقاً می‌خواهد چه جایگاهی در بازار کریپتوکارنسی پیدا کند؟

خودکفا شدن و ایجاد بلاک چین مخصوص به خود

یکی از اصلی‌ترین اهداف پروژه آدا این است که بتواند خود را خودکفا کند. این‌که یک توکن ارز دیجیتال بتواند تعداد کاربر بالایی داشته باشند که خودشان بلاک چین را مدیریت کنند، روی قیمت اثر می‌گذارد. بنابراین اگر کاردانو بتواند به این هدف دست پیدا کند می‌توان به این فکر کرد که قیمت آدا در آینده افزایش پیدا خواهد کرد. ارز کاردانو برای این‌که بتواند در این زمینه موفق شود نیاز دارد که حداقل یک میلیارد کاربر داشته باشد تا بتواند به یک کشور خدمات دهد. ارز آدا در تلاش است تا در پنج سال آینده بتواند به این خودکفایی دست پیدا کند. پس اگر به فکر خرید کاردانو از صرافی‌های معتبر ایرانی مثل والکس هستید بهتر است توجهی به این موضوع داشته باشید که برنامه و اهداف ارز آدا بلندمدت هستند.

تعداد کیف پول‌های پشتیبان آدا افزایش پیدا کند

یکی از مسائل مهمی که در خرید و فروش کریپتوکارنسی اثرگذار است این است که چه تعداد کیف پول ارز دیجیتال از آن حمایت و پشتیبانی می‌کنند. اکنون اگر اقدام به خرید آدا کنید پس از این‌که از قیمت کاردانو با استفاده از جدول قیمت ارزی صرافی‌های معتبر آشنا شدید، متوجه خواهید شد که همه کیف پول‌های ارز دیجیتال از آن پشتیبانی نمی‌کند. این یکی از نقاط ضعف ارز کاردانو است. کیف پول رسمی‌ای که آدا از آن استفاده می‌کند ددالوس (Daedalus) نام دارد بنابراین فعالان در پروژه آدا دوست دارند که در آینده‌ای نزدیک تعداد کیف پول‌های پشتیبان این ارز دیجیتال را افزایش دهند.

پروژه کاردانو چه اهدافی را دنبال می‌کند؟
پروژه کاردانو چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

همکاری با بانک‌ها از طرف ارز کاردانو

یکی از اهداف مهم و اصلی ارز آدا این است که بتواند با بانک‌ها به عنوان یک ارز اصلی مشارکت داشته باشد. همکاری با بانک‌ها یکی از روش‌هایی است که می‌تواند باعث شود قیمت آدا افزایش پیدا کند. بنابراین اگر قیمت کاردانو بالا رفت شما می‌توانید خرید آدا را به عنوان یک برنامه بلند مدت و مناسب برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال تلقی کنید.

از مهم‌ترین اهداف کوتاه مدت این شرکت، همکاری با ۵۰ بانک برای استفاده از رمزارز ADA است. اگر بتواند به این اهداف دست پیدا کند، کاربران ADA با استفاده از بلاکچین شبکه می‌توانند توکن‌های خود را به ارز‌های مختلف فیات یا توکن‌های دیگر تبدیل کنند.

چرا کاردانو می‌تواند ارزی مناسب و آینده‌دار باشد؟

ارز آدا ویژگی‌های مختلفی دارد که سبب می‌شوند این ارز دیجیتال از جمله ارز‌های مهم بازار مخصوصا در آینده به حساب بیاید. ارز آدا به عنوان ارز نسل سوم شناخته می‌شود. یکی از مشکلات و مسائلی که در مورد ارز‌های نسل اول و دوم وجود داشت مقیاس‌پذیری بود. مقیاس‌پذیری یعنی این‌که یک شبکه بلاک چین در چه مدت زمانی می‌تواند یک تراکنش را ثبت کند. معمولاً شبکه‌هایی مثل بیت کوین در این موضوع ضعیف عمل می‌کردند ولی شبکه‌هایی مثل اتریوم تلاش کردند تا مشکلات مقیاس‌پذیری را با استفاده از الگوریتم‌های جدید و روش‌های مختلف برطرف کنند.

ارز نسل سومی آدا توانسته است که بهترین رقم را در زمینه مقیاس‌پذیری ثبت کند. یعنی بالاترین میزان سرعت تراکنش را در میان تمام ارز‌های دیجیتال دارد. بنابراین این یکی از ویژگی‌های مهم کاردانو است که اگر واقعاً بتواند جایگاه خود را بالا ببرد می‌تواند از همین طریق هواداران زیادی کسب کند و افراد زیادی ترغیب به خرید آدا شوند.

سخن پایانی

در این نوشته کوتاه سعی کردیم تا مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های ارز کاردانو را معرفی کنیم. مهم‌ترین اهدافی که این ارز دنبال می‌کند، خودکفا شدن، همکاری با بانک‌ها و پشتیبانی از کیف پول‌های متنوع است. همه این اهداف در آینده روی قیمت کاردانو و ارزش آن اثر می‌گذارند. ارز آدا می‌خواهند در آینده رقیب ارز‌های دیجیتالی مثل اتریوم باشد که از قرارداد‌های هوشمند استفاده می‌کند. به نظر شما آیا خرید آدا سود کافی را در درازمدت خواهد داشت؟ و این‌که آیا ارز کاردانو می‌تواند در آینده مقابل غول‌هایی مثل اتریوم بایستد؟

منبع: دستی بر ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا