ارز دیجیتال

چه کیف پول‌هایی برای ارز دیجیتال ایاس مناسب است؟

یکی از ارز دیجیتال‌هایی که به محبوبیت بالایی رسیده و سرمایه‌گذاری و خرید آن می‌تواند شرایط خوبی در آینده برای معامله‌گران بازار رمز ارزها ایجاد کند، ارز ایاس است. از خرید ایاس تا نگهداری آن در یک کیف پول نرم افزاری مناسب هر چقدر هم که چالش برانگیز باشد، به دلیل پتانسیل بالای سوددهی که این رمز ارز دارد، کاملاً منطقی و مقرون به صرفه خواهد بود. برای کسانی که به دنبال انتخاب یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری و خرید هستند، آشنایی هر چه بیشتر با رمز ارزهایی مانند ایاس اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا این رمز ارز از آن گزینه‌هایی است که هم ریسک پایینی در سرمایه‌گذاری ایجاد کرده و هم پتانسیل سوددهی بالایی هم دارد. در این مقاله به بررسی شرایط خرید و سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز و البته کیف پول‌های مناسب برای نگهداری آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ارز ایاس چیست؟

قبل از اینکه به بررسی قیمت ایاس پرداخته و شرایط خرید آن را در بازار بررسی کنیم، لازم است تا یک تعریف مختصر از آن ارائه نموده و ویژگی‌های اصلی پلتفرم آن را تشریح نماییم. ارز ایاس به عنوان یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه بلاک چین وارد بازار شده و از نظر کاربردها و ویژگی‌ها شرایط مشابهی با اتریوم و بلاک چین آن دارد. بلاک چین اتریوم بهترین بستر برای قراردادهای هوشمند و توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز DApp البته قبل از روی کار آمدن نسل سوم بلاک چین‌ها بود که ارز ایاس نیز یکی از آنها است.

بلاک چین EOS شرایط بسیار خوبی برای  توسعه قراردادهای هوشمند ایجاد کرده و از آن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر نسبت به بلاک چین اتریوم استفاده کرد. هدف اصلی این بلاکچین نیز طبق اعلام رسمی سایت رسمی ایاس در رساندن کارمزد نقل و انتقالات به صفر است. اتفاقی که می‌تواند سایر رقبای آن را با چالش‌های زیادی روبرو کرده و عملا تبدیل به یک برگ برنده برای افزایش قیمت اساس نیز شود. کسانی که علاقه به مطالعه بیشتر درباره ماهیت این رمز ارز دارند می‌توانند مقالات آموزشی وب‌سایت صرافی والکس را دنبال نمایند.

آیا خرید ایاس سرمایه‌گذاری مناسبی است؟

قطعاً قرار گرفتن ارز ایاس در لیست گزینه‌های مورد نظر برای خرید و سرمایه‌گذاری در طولانی مدت یک انتخاب منطقی و کم ریسک است. برای اینکه شرایط خرید ایاس و سرمایه‌گذاری بر روی آن را تجزیه و تحلیل کرده باشیم، هم باید به مقدار نقدشوندگی و هم پتانسیل سوددهی آن اشاره کنیم. البته در این بین ویژگی‌ها و کاربردی آن نیز اهمیت خاص خود را دارد که در بالا  به آنها اشاره کردیم.

طبق اطلاعات سایت کوین مارکت کپ حجم معاملات ارز EOS در هر ۲۴ ساعت در شرایط فعلی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار است که نشان از نقدشوندگی قابل توجه آن در بازار دارد. قیمت ایاس در حدود ۱ دلار و بسیار پایین‌تر از ارزش ذاتی EOS تعریف شده که می‌تواند نشان دهنده یک فرصت عالی برای خرید و سرمایه‌گذاری آن باشد. حتی کاربران ایرانی نیز به این نکات پی برده و در حال حاضر حجم معاملات آن در صرافی‌های داخلی نیز بسیار بالاست. با بررسی پلتفرم صرافی‌های معتبر داخلی مانند صرافی والکس به راحتی می‌توانید به این نکته پی ببرید.

چرا قیمت ایاس در حال حاضر پایین است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، قیمت ایاس در حدود ۱ دلار در حال نوسان است. این رمز ارز در تاریخچه خود به قیمت حدود ۱۸ دلاری نیز رسیده و این موضوع نشان از این دارد که قیمت ایاس نسبت به ارزش ذاتی آن بسیار پایین‌تر است. حتی اگر قیمت ایاس بتواند به همان سقف قبلی قیمت خود نیز برسد، به معنی حدود ۱۸ برابر شدن ارزش دارایی سرمایه‌گذاران فعلی خواهد بود که می‌تواند نشان از یک فرصت سرمایه‌گذاری ایده آل باشد.

خرید ایاس در صرافی داخلی یا خارجی؟

برای خرید ایاس نیازی به حضور در صرافی‌های خارجی ندارید؛ زیرا استفاده از خدمات آنها می‌تواند هزینه‌ها و کارمزدهای شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برای این منظور بهترین تصمیم استفاده از خدمات صرافی‌های داخلی با کمترین میزان کارمزد است؛ با خرید از صرافی‌های داخلی هم می‌توانید با کارمزدهای پایین سرمایه‌گذاری خود را آغاز نمایید و هم با انتخاب صرافی‌های معتبر در امنیت کامل و هم قیمت با قیمت جهانی خرید خود را نهایی کنید. البته انتخاب پلتفرم مناسب برای این منظور نیز اهمیت خاص خود را دارد. بهتر است سراغ صرافی‌هایی بروید که حجم معاملات بالایی داشته و درصد قابل توجهی از کاربران نیز در آن حضور دارند. صرافی‌هایی مانند والکس می‌توانند گزینه خوبی از این نظر باشند.

بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری از ارز ایاس

یکی از مهم‌ترین نکات در فرایند سرمایه‌گذاری روی هر ارز دیجیتالی انتخاب یک کیف پول مناسب است تا امنیت کامل برای سرمایه‌گذاری شما برقرار شود. برای نگهداری از ارز ایاس هم می‌توانید از بهترین کیف پول‌های نرم افزاری استفاده کنید و هم سراغ بهترین کیف پول‌های سخت افزاری موجود در بازار بروید.

کیف پول‌های نرم افزاری مانند:

  • تراست ولت
  • متامسک
  • کوینومی
  • اتمیک ولت
  • بایننس چین ولت
  • کوین بیس

و کیف پول‌های سخت افزاری مانند:

  • ترزور
  • لجر
  • سیف پال

می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی برای نگهداری از ارز ایاس باشند. البته شایان ذکر است که برای این منظور می‌توانید از حساب صرافی‌های معتبر و ایمن داخلی نیز استفاده کنید.

منبع: مقاله «معرفی کیف پول‌های مناسب ایاس» در رودکسو

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا