شبکه‌های اجتماعیمتا

نسخه مک اواس جدید واتساپ عرضه شد

واتساپ ساعاتی پیش از عرضه نسخه قابل نصب شبکه اجتماعی خود در سیستم عامل مک او اس خبر داد. 

اپلیکیشنی که کاربران طبق گفته این شرکت، ‌می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت رس‌می‌واتساپ دانلود و نصب کنند. این سرویس پیام‌رسان پیشتر به صورت نسخه وب برای کاربران دستگاه‌های مک قابل استفاده بود اما نسخه جدید، در قالب یک اپلیکیشن بو‌می‌عرضه شده که تجربه بهتری را برای کاربر از کار با این شبکه اجتماعی فراهم ‌می‌آورد. 

بر اساس اعلام واتساپ، در این نسخه از رابط کاربری سه صفحه‌ای یا همان سه پنلی استفاده شده که حتی امکان مشاهده و استفاده از چت‌های آرشیوی، پیام‌های ستاره‌دار و تماس‌ها نیز در آن تعبیه شده است. 

اگرچه این اپلیکیشن برای تما‌می‌کاربران قابل دانلود است اما همچنان در نسخه بتا یا همان آزمایشی عرضه شده و بر اساس اعلام وب‌سایت WABetaInfo، مبتنی بر فریموردک توسعه چند پلتفر‌می‌اپل موسوم به Catalyst طراحی شده است. 

این پروژه به منظور ارائه راحت‌تر اپلیکیشن‌های آیپد روی مک دنبال ‌می‌شود اما علی‌رغم آنکه چند سالی از عرضه نسخه آیپد اپلیکیشن واتساپ ‌می‌گذرد‏، اما هنوز خبری از عرضه این اپلیکیشن بو‌می‌برای کاربران مک در سراسر جهان نشده است. 

با این حال، عرضه نسخه بتای این اپلیکیشن هم ‌می‌تواند خبری خوبی برای دارندگان دستگاه‌های مک باشد. تا پیش از این، تنها کاربران محدود طرح TestFlight قادر به نصب و استفاده از نسخه بتای واتساپ بودند که اکنون این امکان برای کاربران مک در سراسر جهان فراهم شده تا از طریق وبسایت واتساپ، این برنامه را دانلود کنند.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. بازتاب: fuck google
  2. بازتاب: meritking

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا