گوناگون

سفر بهاری لوکس با تور مالدیو نوروز ۱۴۰۲

مالدیو مجموعه‌ای از زیباترین و شگفت انگیزترین جزیره‌ها بشمار می‌رود. مالدیو امن و آرام است و مکانی بسیار جذاب و سرشار از آرامش، دارای طبیعتی بهشتی، مناظر زیبا و چشمنواز را برای مسافران و گردشگران بهمراه دارد. سفر به مالدیو در فصل بهار بی‌شک جزئی از رویایی‌ترین سفرها برای شمایی که قصد سفر دارند، خواهد شد و اینکه بعنوان کوچکترین کشور قاره آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اینکه مالدیو کوچک و سرسبز با داشتن سواحل زلال و مرجانی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و رویایی آمادگی لازم برای پذیرایی از گردشگران و مسافران تور مالدیو نوروز را دارد. مالدیو دارای هتل‌های بسیار زیبا و مدرنی است که از مناظر خیلی رویایی و چشمگیری برخوردار هستند و د ر اصل این هتل‌های مالدیو هستند که بعنوان جذاب‌ترین جاذبه‌های تور بهاره مالدیو به شمار می‌رود.

بیشتر هتل‌ها برروی دریا ساخته شده‌اند و منظره رویایی و شگفت انگیزی را برای مسافرانی که در این هتل‌ها اقامت دارند، به ارمغان می‌آورد. یکی از جاذبه‌های تور مالدیو ترانسفر‌های مهیج آن بوده؛ در مالدیو هیچ فرودگاهی وجود ندارد، تنها فرودگاهی که در جزایر مالدیو وجود دارد در پایتخت آن ماله است که مسافران، توریست‌ها و افرادی که به آنجا سفر می‌کنند با استفاده از هواپیماهای دریایی و قایق‌های تندرو به هتل‌های محل اقامت‌های خود می‌روند. این مسأله برای مسافران و گردشگران تورهای لوکس مالدیو جذابیت خاصی دارد.

نکته مهم در سفر به این مقصد این است که در حال حاضر تنها راه سفر توریستی به مجمع الجزایر مالدیو، تهیه بلیط تهران – ماله و سفر به مالدیو با پرواز غیر مستقیم می‌باشد. به این صورت که پروازهای سیستمی تهران – مالدیو با پروازهای لوکسی مثل پرواز مالدیو با هواپیمایی امارات (از دبی)، پرواز مالدیو با هواپیمایی قطر (از دوحه)، پرواز مالدیو با هواپیمایی ایر سریلانکا (از کولومبو) و پرواز مالدیو با هواپیمایی سنگاپور (از سنگاپور) انجام می‌شود. لازم به ذکر است که در بعضی مواقع به ویژه در ایام شلوغی تور مالدیو مثل تورهای بهاری این مقصد تعدادی پرواز چارتری هم توسط برخی از ایرلاین‌های داخلی مثل ماهان، در این مسیر هوایی انجام می‌پذیرد.

نکته: موضوع مهم بعدی این است که برای سفر به این منطقه شما تنها نیاز به تهیه پاسپورت و تور مالدیو دارید؛ شما برای ورود به این جزیره، مشکلی از نظر اخذ ویزا توریستی مالدیو ندارید و شاید یکی از دلایل محبوبیت تور نوروز مالدیو ۱۴۰۲ برای گردشگران ایرانی، همین موضوع عدم نیاز به دریافت ویزای مالدیو برای سفر توریستی به این کشور است.

تور مالدیو نامی گشت
تور مالدیو نامی گشت

همچنین ویزای مالدیو، تنها یک ویزای فرودگاهی با اعتبار ۳۰ روزه میباشد که به محض ورود به این مجمع الجزایر برای شما صادر می‌شود. به این صورت که شما بعد از فرود در فرودگاه بین المللی شهر ماله در پایتخت مالدیو، باید فرم مخصوص ویزای مالدیو را پر نمایید و هزینه بسیار کمی را جهت صدور ویزای مالدیو پرداخت کنید. در آخر بدانید که تور مالدیو بهار در ۲ نوع برگزار می‌شود که از نظر مدت زمان با هم فرق می‌کنند به این صورت که یکی به صورت تور مالدیو ۵ شب و ۶ روز و دوم اینکه تور مالدیو ۶ شب و ۷ روز که رزرو و یا خرید هر کدام از این گزینه به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد.

این روزها تورهای متفاوت و لوکسی برای علاقه مندان به تجربیات بی‌نظیر و خاطره انگیز ارائه می‌شود که یکی از این تورها تور لوکس مالدیو ویژه عید ۱۴۰۱ می‌باشد، در واقع تور لوکس عید نوروز، توری غیر معمولی است که با تورهای نرمال تفاوت‌های اساسی و قابل توجهی دارد و اینکه تور نوروز لوکس با تشریفات ویژه می‌باشد و برای مسافرانی که قصد سفر ماه عسل دارند گزینه‌ای رویایی و عالی به حساب می‌آید. تور لاکچری مالدیو در واقع لوکس ترین، گران ترین، کمیاب‌ترین و باکیفیت‌ترین تورها را شامل می‌شود و بی‌شک سفر لوکس اتفاقی بی‌نظیر است که همه افراد دوست دارند حداقل برای یکبار هم که شده تجربه‌اش کنند؛ در ادامه آژانس مسافرتی نامی گشت یکی از آژانس‌های معتبر و شناخته شده در حوزه گردشگری محسوب می‌شود که خدمات و امکانات بی‌نظیری را به شما علاقه مندان در قالب تورهای لوکس ارائه می‌دهد.

انتخاب تورهای لوکس مالدیو برای گذراندن تعطیلات نوروز
انتخاب تورهای لوکس مالدیو برای گذراندن تعطیلات نوروز

آنچه که در تور مالدیو نامی گشت مورد توجه است، رزرو بلیط هواپیمایی فرست کلاس و بیزینس کلاس است که گران‌ترین صندلی‌های پروازی است؛ همانطور که می‌دانید انتخاب پرواز مناسب از ابتدای سفر، کیفیت سفرتان را طبیعتا تضمین می‌کند. همچنین از خدمات این نوع تورها می‌توان به ارائه وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل‌های لوکس و مدرن، ترانسفر اختصاصی از ابتدای سفر با ماشین‌های لوکس، بیمه مسافرتی، گشت‌های شهری با راهنمای فارسی زبان در مقصد و… اشاره نمود.

سخن آخر

همچنین در حال حاضر می‌توانید با انتخاب تورهای لوکس مالدیو برای گذراندن تعطیلات نوروز از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع این مقصد، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح ممکن تجربه کنید. در ضمن آژانس هواپیمایی نامی گشت ایرانیان بهترین و متنوع‌ترین تورهای بهاره مالدیو در طیف گسترده‌ای که با توجه به ارائه بهترین خدمات و در بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا