تکنولوژی

با اسکوتر برقی جدید بوگاتی آشنا شوید

برند بوگاتی با خودروهای لوکس و گران‌قیمت در ذهن‌ها تداعی می‌شود، اما این شرکت علاوه بر خودروسازی به حوزه‌های دیگری نیز ورود کرده که اسکوترهای برقی، از جمله آنهاست.  

این شرکت اخیرا نسخه جدید و ارتقایافته اسکوتر برقی خود را معرفی و آن را روانه بازار کرده است. محصولی که در مقایسه با نسخه قبلی، ۱۰ درصد بزرگ‌تر شده و به قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته‌تری مجهز شده است.  

این اسکوتر برقی نتیجه همکاری بوگاتی با شرکت Bytech است. این دو شرکت، در سال ۲۰۲۲ اولین اسکوتر مشترک خود را با قیمت ۱۲۰۰ دلار روانه بازار کردند. حال نسخه جدید این محصول با تنوع رنگی و امکانات بیشتر عرضه شده است.  

مدل ۲۰۲۳ اسکوتر برقی بوگاتی به به یک باتری ۱۵.۶ آمپری مجهز شده که می‌تواند خروجی ۱۰۰ وات را ارائه دهد. به گفته بوگاتی، کاربران می‌توانند با این اسکوتر، با سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت حرکت کنند.  

با اسکوتر برقی جدید بوگاتی آشنا شوید

همچنین باتری این محصول قادر است با یک بار شارژ، برق مورد نیاز برای پیمودن چیزی حدود ۵۶ کیلومتر را تامین کند. این در حالی است که نسخه قبلی قادر به پیمودن ۳۵ کیلومتر بود. هنوز حرفی در خصوص قیمت نسخه جدید اسکوتر برقی بوگاتی به میان نیامده است.

همانطور که اشاره شد، اندازه اسکوتر کمی بزرگ‌تر شده که فضای بیشتری را برای ایستادن کاربر ارائه می‌دهد. افزون بر این، از تایرهای ۱۰ اینچی برای این اسکوتر استفاده شده که نسبت به مدل قبلی، یک اینچ بزرگ‌تر شده است.  

به گفته بوگاتی، تایرهای این اسکوتر با طراحی پنوماتیک ساخته شده که از مکانیسم چسب داخلی بهره می‌برد و این یعنی، در صورت سوراخ شدن‌های احتمالی، تایر می‌تواند بدون دخالت کاربر، ترمیم شود.  

از دیگر قابلیت‌های این اسکوتر برقی می‌توان به سیستم محافظتی با رمز عبور، نمایشگر سرعت، حالت راننده، نشانگر شارژ باقی‌مانده باتری و نشانگر عملکرد چراغ جلو اشاره کرد. بوگاتی اعلام کرد این محصول در سه رنگ عرضه خواهد شد. ناگفته نماند دسته‌های اسکوتر نیز با چرم پوشانده شده که چراغ‌های LED نیز روی آنها تعبیه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا