سامسونگموبایل

گلکسی اس۲۳ سامسونگ با دوربینی ارتقایافته عرضه ‌می‌شود

به نظر می‌رسد که مدل‌های جدید گلکسی اس۲۳ سامسونگ به سنسورهای دوربینی با رزولوشن بالاتر و عکاسی بهتر در محیط‌های کم‌نور مجهز خواهند بود.  

بر اساس تیزری که اخیرا در وب‌سایت سامسونگ به زبان چینی منتشر شده، این گوشی جدید با قابلیت‌های ارتقایافته دوربین عرضه خواهد شد. همانطور که پیشتر نیز در خبرها آمده، مراسم Unpacked سامسونگ برای کهکشانی‌های جدید این شرکت روز یکم فوریه یعنی کمتر از سه هفته دیگر برگزار خواهد شد.

طبق اعلام سامسونگ، این رویداد در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد و اگرچه این شرکت، رسما حرفی از گلکسی‌های جدید به میان نیاورده، اما تصور رویداد Unpacked سه ماهه نخست سال جدید میلادی بدون مدل‌های گلکسی اس، بسیار سخت و غیرقابل تجسم است.  

البته سامسونگ بار دیگر سیستم پیش‌خرید گوشی معرفی‌نشده خود را نیز راه‌اندازی کرده که بر اساس آن، کاربران رزرو کننده این گوشی، از تخفیف ۵۰ دلاری برخوردار خواهند بود.  

و اما در خصوص مشخصات شایع‌شده برای مدل‌های گلکسی اس۲۳ باید گفت این گوشی‌ها با دوربینی با عملکردی بهبودیافته نسبت به مدل‌های سال ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد. از جمله این تغییرات می‌توان به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ارتقافته در مدل گلکسی اس۲۳ اولترا اشاره کرد.  

تیزر منتشرشده از سامسونگ نیز این موضوع را تایید می‌کند که در آن، قابلیت‌های دوربین کهکشانی‌های جدید برای عکاسی در شب و محیط‌های کم‌نور به تصویر کشیده شده است. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به رم ۱۶ گیگابایتی، نمایشگر ۶.۸ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا