ارز دیجیتال

مناسب‌ترین آی‌پی ثابت برای ترید در صرافی بایننس

در این مقاله قصد داریم بهترین و مناسب ترین‌ آی‌پی ثابت برای ترید در صرافی بایننس و سایر صرافی‌ها را معرفی کرده و ببینیم تهیه ‌آی‌پی از چه کشوری بهتر است.

برای خرید‌ای سرور مجازی ترید در بایننس  ما دو راهکار داریم؛ راه حل اول خرید وی‌پی‌ان با‌ ‌آی‌پی ثابت است و روش دوم خرید سرور مجازی اروپا، که در زیر به مزایا و معایب هر یک می‌پردازیم.

راه اول: خرید سرور مجازی اروپا

اگر شما بخواهید در صرافی بایننس کار کنید یکی از بهترین کارها خرید سرور مجازی ویندوز اروپا است، با خرید سرور مجازی اروپا شما می‌توانید از مزایای زیر برخوردار شوید.

مزایای خرید سرور مجازی بایننس

خرید سرور مجازی بایننس
خرید سرور مجازی بایننس
  • امینیت فوق العاده سرور مجازی: با خرید داشتن سرور مجازی امنیت شما بابت حفظ و امنیت اطلاعات تضمین خواهد شد و شما نگران این نیستید که کسی به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند.
  • قطعی و اختلال بسیار کم سرور مجازی : یکی دیگر از مزایای سرور مجازی عدم قطعی و اختلال است مخصوصا در زمان حال که اینترنت کشور به مشکل اینترنت ملی همراه است، ولی برای وصل شدن به سرور مجازی شما مشکلی نخواهید داشت چون دسترسی‌ها به سرور مجازی اورپا باز است و شما می‌توانید به راحتی به سرور‌ها وصل شوید و کار کنید.
  • ای پی ثابت بدون تغییر: سرور مجازی بر خلاف وی پی ان با مشکل تغییر‌ای پی مواجه نمی‌شود چون روی سرور تنظیم شده است و فقط اختصاصی برای شما استفاده می‌شود و کسی دیگری از این‌ای پی استفاده نمی‌کند و معمولا این ثابت بدون توسط شرکت ارائه دهنده تضمین می‌شود.
  • سرعت اینترنت بالا و پینگ پایین: سرور مجازی به شما سرعت اینترنت فوق العاده تا ۱گیگ در ثانیه می‌دهد که تقریبا چند صد برابر اینترنت خانگی است و شما به راحتی می‌توانید از ابزار‌های ترید در سرور استفاده کنید آن هم با سرعت بالا.
  • قابلیت انتخاب کشور مناسب: شما می‌توانید با خرید سرور مجازی اروپا هر یک از کشورهایی که فکر می‌کنید با آن راحت‌تر هستید و یا در ان کشور احراز هویتیی دارید استفاده نمایید برای مثال شما می‌تواین سرور مجازی ترکیه، سرور مجازی آلمان، سرور مجازی هلند، سرور مجازی فنلاند و سرور مجازی فرانسه را که جزو محبوبترین کشورهای اروپایی برای سرور مجازی ترید است از سایت توشن خریداری نمایید.

معایب خرید سرور مجازی اروپا

تنها عیب استفاده از سرور مجازی اینست که شما دیگر نمی‌توانید مثل سابق با ابزار گوشی روی صرافی کار کنید و برای کار کردن در صرافی باید ابتدا به سرور وصل شوید  و سپس داخل محید ویندوزی سرور سایت صرافی را در مرورگر مد نظر باز کنید و با صرافی کار کنید، البته می‌تواند نسخه ویندوز هر یک از ابزارها از جمله تریدینگ ویو و صرافی را در ویندوز نصب کنید و کار کنید.

چرا قیمت VPS  زیاد است؟

توجه داشته باشید که سرور مجازی یک سرور فیزیکی است که به چند سرور مجازی تقسیم می‌شود و این هزینه بین چند نفر تقسیم می‌شود و هر شخص‌ ای پی اختصاصی خودش را استفاه می‌کند مثلا ۱۰ نفر  ولی حات وی پی ان به این صورت نیست در حال وی پی N   یک سرور مجازی به چند هزار نفر ارائه می‌شود و همه این چند هزار نفر فقط از یک‌ای پی استفاده می‌کنند و امکان بن شدن‌ای پی، بلاک شدن‌ای پی بسیار زیاد است چون انواع و اقسام فعالیت‌ها با ان‌ای پی انجام می‌شود بنابر این به هیچ عنوان گزینه امنی برای انتخاب نیست.

اگر می‌خواهید بیشتر با امکان سرور مجازی ترید مجموعه توشن آشنا شوید، حتما به سایت ما به ادرس toshan. net  مراجعه کنید.

اما سرور مجازی چیست؟

سرور خصوصی مجازی (VPS) ماشینی است که تمام نرم افزارها و داده‌های مورد نیاز برای اجرای یک برنامه یا وب سایت را میزبانی می‌کند. مجازی نامیده می‌شود زیرا فقط بخشی از منابع فیزیکی زیربنایی سرور را مصرف می‌کند که توسط یک ارائه دهنده شخص ثالث مدیریت می‌شود. با این حال، شما به منابع اختصاصی خود در آن سخت افزار دسترسی خواهید داشت.

VPS برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

چند نمونه از موارد استفاده از سرور VPS را در زیر آورده ایم.

برنامه‌های وب را راه اندازی کنید

هر کسی می‌تواند از سرورهای VPS برای راه اندازی و اجرای برنامه‌های وب استفاده کند. به عنوان مثال، Gourmeat، یک فروشگاه گوشت لذیذ در ایالات متحده از خدمات Amazon VPS برای راه اندازی یک سیستم مدیریت موجودی در عرض چند هفته استفاده کرد. قبل از این، آنها موجودی را با استفاده از گزارش‌های صفحه گسترده از تامین کنندگان فردی مدیریت می‌کردند. برنامه موجودی مبتنی بر ابر آنها گزارش‌ها را یکپارچه می‌کند، زمان صرف شده برای مدیریت موجودی را کاهش می‌دهد و به تصمیم گیرندگان کلیدی دسترسی همزمان به داده‌ها را می‌دهد.

ساخت محیط‌های آزمایشی

با یک سرور VPS، می‌توانید برنامه‌های جدید را به صورت مقرون به صرفه توسعه و آزمایش کنید. به عنوان مثال، Bugout. dev، یک استارت آپ آمریکایی، یک موتور جستجو برای توسعه دهندگان ساخت. آنها به طور منظم آزمایش‌هایی را برای آزمایش ویژگی‌های جدید و بهبود عملکرد جستجو برای کاربران خود انجام می‌دهند. با توجه به میزان رد این آزمایش‌ها، آن‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، آن‌ها را در یک محیط سرور خصوصی مجازی اجرا می‌کنند.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا