گوناگون

بهترین دوره آموزش تدوین فیلم | موسسه آموزش عالی آرمان

دوره تدوین فیلم  موسسه آموزش عالی آرمان یکی از دوره های پرطرفدار و کاربردی است که با شرکت در آن می توانید در این زمینه مهارت کافی را به دست آورید. این روزها برای ورود به بازار کسب و کار نیاز به مهارت و تخصص است. این یک واقعیت است که حتی اگر شما مدرک دانشگاهی رشته خاصی را داشته باشید تا زمانی که مهارت عملی کسب نکنید نمی توانید از رشته خود به درامد برسید.

رشته تدوین فیلم رشته ای پر کاربرد و البته پر درامد است. از آن جایی که جو حاکم بر فضای این رشته بسیار رقابتی شده است تنها راه دیده شدن و کسب موفقیت در این زمینه کسب مهارت کافی می باشد. تنها در صورتی که بتوانید به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کنید می توانید راه خود را برای ورود به  پروژه های موفق و بزرگ باز کنید. با کسب مهارت در این رشته می توانید به تدوین فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی بپردازید.

از آن جایی که امروزه استفاده از تیزرهای تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات کسب و کارهای مختلف بسیار باب شده است، بازار کار تدوین و ساخت تیزر نیز رونق بیشتری از قبل پیدا کرده است. با شرکت در کلاس تدوین می توانید در این رشته حرفه ای شده و به عنوان تدوینگر جذب بازار کار شوید. شرکت های فیلم سازی، شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی، شرکت های تولید محتوای تصویری برای سایت ها و … بخشی از بازار کار مربوط به این رشته به حساب می آیند.

تدوین در واقع یکی از مهم ترین بخش های فیلم سازی است و در نبود آن امکان ساخت یک قطعه تصویری به صورت تمام و کمال وجود نخواهد داشت. تدوین از یک سو یک هنر و از سوی دیگر نوعی تکنیک است و تدوینگر کسی است که برش های مختلف تصویری را به یک اثر هنری تبدیل می کند.

آموزشگاه تدوین

برای شرکت در دوره تدوین فیلم می‌توانید در کلاس‌هایی که موسسه آرمان در این زمینه برگزار می‌کند شرکت کنید. این دوره شش ماهه در قالب دو ترم و طی ۱۲۰ ساعت آموزشی برگزار می‌شود. در این دوره نحوه کار با نرم افزارهای روز دنیا در رشته تدوین آشنا شده و مهارت کافی را در زمینه کار با این نرم افزارها به دست می‌آورید. از جمله نرم افزارهایی که کار کردن با آن‌ها را در این کلاس تدوین فیلم می‌آموزید می‌توانیم به افترافکت، جلوه‌های ویژه، پریمیر و… اشاره کنیم.

از جمله سر فصل هایی که در این دوره آموزشی ارائه می شود می توانیم به اصول زیبایی شناسی و دانش کارگردانی نیز اشاره کنیم. آموزش ساخت تیزرهای تبلیغاتی نیز در کنار آموزش تدوین فیلم در این دوره به صورت حرفه ای ارائه می شود.

یکی از مهم ترین مزایای شرکت در این دوره آموزش تدوین فیلم، مدرک معتبری است که در انتهای این دوره می توانید دریافت کنید. مدرکی که توسط این آموزشگاه ارائه می شود مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و شما می توانید با این مدرک مجوز ورود به بازار کار حرفه ای را به دست آورید. علاوه بر این برای افرادی که قصد مهاجرت از ایران را دارند امکان تایید و ترجمه این مدرک توسط قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز وجود دارد.

از آن جایی که در این دوره به آموزش تدوین فیلم به صورت اصولی از صفر تا صد پرداخته می شود شما بدون هیچ نیازی به داشتن پیش زمینه و یا مدرک دانشگاهی خاصی می توانید در این دوره شرکت کنید. علاوه بر این در صورتی که شما دانشجوی این رشته هستید نیز می توانید برای کسب دانش عملی و مهارت در کلاس های این آموزشگاه ثبت نام نمایید.

مزایای شرکت در دوره تدوین فیلم

موسسه آموزش عالی آرمان دوره های آموزشی متعدد و متنوع ای را برگزار می کند. یکی از دوره های آموزشی پرطرفدار این آموزشگاه، کلاس تدوین است. از مهم ترین مزایای شرکت در این کلاس ها می توانیم به آموزش سرفصل های این رشته توسط اساتید درجه اول اشاره کنیم. مدرسان این دوره از اساتید تراز اول و اغلب عضو هیئت علمی این رشته می باشند. بی شک تجربه کار با این اساتید نام آشنا می تواند رزومه خوبی برای شما به حساب بیاید و شانس شما را برای ورود به بازار کار حرفه ای افزایش دهد. حتی بعد از تمام شدن دوره نیز شما می توانید از راهنمایی و حمایت اساتید خود بهره ببرید و این یک امتیاز فوق العاده می باشد.

همان طور که اشاره کردیم ارائه مدرک معتبر نیز از مهم ترین مزایای شرکت در این دوره آموزش تدوین فیلم است. این مدرک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و شانس شما را برای ورود به بازار کار در محیط های دولتی یا خصوصی افزایش می دهد.

ارائه آموزش با تکنیک های روز دنیا و در سایت های مجهز آموزشگاه نیز از دیگر مزایای شرکت در این دوره است. سایت این آموزشگاه تدوین کاملا مجهز و مدرن است و دانشجویان نیازی به همراه داشتن لپتاپ ندارند و می توانند از امکانات سایت برای دریافت آموزش و حتی مرور و تمرین مباحث مطرح شده استفاده کنند.

هزینه ای که برای شرکت در این دوره تدوین فیلم در نظر گرفته شده است با توجه به سرفصل هایی که آموزش داده می شود، نحوه ارائه مباحث، اساتید حرفه ای و درجه اول، ارائه مدرک معتبر و … مناسب است. با این حال امکان پرداخت این هزینه به صورت اقساطی نیز موجود می باشد. با این حساب برای شرکت در کلاس تدوین فیلم دیگر نیازی نیست تا نگران هزینه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت موسسه آموزش عالی آرمان مراجعه کنید.

جمع بندی

در این نوشته اطلاعات کاملی در مورد آموزش تدوین فیلم در آموزشگاه آموزش عالی آرمان بیان کردیم.  این آموزشگاه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ به صورت حرفه ای در زمینه های آموزش، پژوهش و نشر با دریافت مجوزهای لازم از وزارت علوم تحقیقات و فناوری آغاز کرده است. این آموزشگاه دوره ها و کلاس هایی را در زمینه های مختلف مدیریت، معماری، حقوق، عکاسی، روانشناسی، طراحی لباس، تدوین فیلم و … برگزار می کند. با شرکت در این دوره های آموزشی می توانید برای ورود به بازار کار آماده شوید و مهارت های مورد نیاز رشته مورد علاقه خود را به دست آورید.

اغلب دوره های آموزشی که در این آموزشگاه برگزار می شود به صورت آموزش پروژه محور است که نه تنها یادگیری را به صورت چشم گیری افزایش می دهد بلکه در تهیه یک رزومه قوی نیز به شما کمک می کند. در صورتی که به دنبال شرکت در دوره آموزشی خاصی هستید و یا به دنبال آموزشگاه معتبر آموزش تدوین، آموزشگاه طراحی لباس، آموزشگاه عکاسی و … هستید می توانید از دوره های آموزشی حرفه ای که توسط این آموزشگاه برگزار می شود بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات کامل در زمینه دوره های آموزشی مختلف، ساعت کلاس ها، هزینه دوره ها و … می توانید به سایت موسسه آموزش عالی آرمان مراجعه کرده و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. کارشناسان این آموزشگاه در هفت روز هفته و به صورت بیست و چهار ساعته شماره های تماس پشتیبانی را پاسخ می دهند. امکان پرداخت اقساطی هزینه برای تمامی دوره های آموزشی وجود دارد و نیازی به نگرانی در مورد هزینه کلاس ها وجود ندارد. راه های ارتباطی با این آموزشگاه عبارتند از :

تلفن پشتیبانی:

۰۹۲۱۶۰۷۷۴۷۸

۰۲۱۸۸۹۰۵۱۶۴

تلفن مدیریت:

۰۲۱۸۸۹۰۵۱۲۶
۰۹۰۱۶۷۴۱۵۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا