گوناگون

چرا این روز ها همه دنبال اسپرسوسازهای دلونگی هستن؟

دلونگی، این برند جذاب و با سابقه آنقدر محبوب شده است که این روز ها کمتر کسی پیدا می شود که علاقه مند قهوه باشد و با اسپرسوساز دلونگی آشنایی نداشته باشد. امروزه با افزایش تعداد علاقه مندان به قهوه و اسپرسو و گسترش محبوبیت این نوشیدنی دلچسب در سراسر جهان و به ویژه ایران، دستگاه های اسپرسوساز تبدیل به یکی از لوازم ضروری هر خانه شده اند.

سیج، اسمگ، نسپرسو، ملیتا و البته برند محبوب دلونگی نمونه هایی از برند هایی هستند که این دستگاه های پر طرفدار را طراحی، تولید و عرضه میکنند. هر یک از این برند ها دارای انواع و اقسام متفاوتی از دستگاه های قهوه ساز هستند که هر یک دارای توانایی ها، امکانات و طراحی های شیک و متفاوت هستند. در ادامه به بررسی ویژگی های خاص و منحصر به فرد اسپرسوسازهای دلونگی می پردازیم.

سایلین یک فروشگاه متخصص در زمینه قهوه است که امکان بررسی دقیق، مقایسه و خرید انواع بی نظیری از دستگاه های اسپرسوساز دلونگی، نسپرسو، سیج و دیگر برند ها، انواع لوازم جانبی مورد نیاز در دنیای قهوه شامل پودر، دانه، پد، کپسول و … را به ساده ترین روش ممکن برای شما فراهم میکند. در ادامه مطلب با سایلین همراه باشید.

سابقه درخشان دلونگی

دلونگی برای اولین بار در سال ۱۹۰۲ میلادی در شهر ترویزو در ایتالیا به عنوان یک کارگاه کوچک تولید صنعتی تاسیس شد و همچنان بخش اصلی این شرکت در ترویزو در ایتالیا قرار دارد.  از آن زمان تا به حال دلونگی رفته رفته به شهرت و محبوبیت بی‌نظیری دست یافته است، به طوری که میتوان گفت دلونگی در ۳۰ سال گذشته همواره یکی از درخشان‌ترین برند‌های تولید کننده دستگاه‌های قهوه ساز با کیفیت و کم نظیر در سراسر دنیا بوده و در حال حاضر نیز در اوج خود قرار دارد.

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت بالا

ترکیبی از طراحی خاص و متریال با کیفیت در کنار دقت ساخت بسیار بالا! این بهترین روش برای توصیف قهوه ساز های دلونگی است.

استیل و پلاستیک با کیفیت، ظرافت و دقت بی نظیر در جزئیات دستگاه، چیدمان دکمه ها و نازل های دستگاه؛ همگی با سلیقه و به طرز هوشمندانه ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا در زمان استفاده از دستگاه های دلونگی تجربه ای ساده و لذت بخش برای شما فراهم کنند.

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت بالا
طراحی ظاهری و کیفیت ساخت بالا

هر اسپرسویی، اسپرسو نیست!

تهیه اسپرسو نیازمند شرایط و وضعیت خاص مانند دمای استاندارد، زمان کافی برای استخراج طعم و عطر از قهوه،  فشار بخار کافی و … می باشد.

دلونگی نیز در زمان طراحی و تولید دستگاه های قهوه ساز محبوب خود به استاندارد های لازم برای تهیه “اسپرسو واقعی” توجه ویژه داشته و اسپرسوساز هایی تولید و عرضه کرده که نوشیدنی مورد نظر را در بالاترین سطح کیفی آماده می کنند.

مدل های مختلف دلونگی چه تفاوت هایی دارند؟

یکی از ویژگی های مهم دلونگی نسبت به سایر برند ها تنوع محصولات و امکانات و قابلیت های گسترده است. میتوان گفت دلونگی برای هر سلیقه و هر نیازی یک دستگاه اسپرسوساز مناسب تولید و عرضه کرده است و شما میتوانید با بررسی و مقایسه در میان مدل های متعدد دلونگی بهترین دستگاه را برای استفاده در منزل یا کافی شاپ تهیه کنید.

اسپرسوساز دلونگی مدل EC 685

EC 685 اسپرسوسازی است که تمام قابلیت ها و امکانات مورد نیاز برای تهیه نوشیدنی های بر پایه قهوه و شیر را در کوچکترین فضا ها در اختیار شما قرار میدهد.

اسپرسو، لانگو، آمریکانو، لاته، موکا، کاپوچینو، فلت وایت، شیر داغ، آب جوش نوشیدنی هایی هستند که میتوانید با این دستگاه بی نظیر تهیه کنید.

اسپرسوساز دلونگی مدل EC 685
اسپرسوساز دلونگی مدل EC 685

اسپرسو ساز دلونگی 29.660

دلونگی مدل 29.660 یک اسپرسوساز تمام و کمال است که به لطف دارا بودن آسیاب قهوه پر توان خود به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر پودر قهوه، بتوانید با استفاده از دانه کامل قهوه نوشیدنی های متعدد و خوش عطر و طعم آماده کنید.

با استفاده از اسپرسوساز بی نظیر دلونگی 29.660 می توانید دانه قهوه را در ۱۳ درجه متفاوت آسیاب کنید و از آن برای تهیه اسپرسو، , کاپوچینو , ماکیاتو , ریسترتو , لانگو و نوشیدنی های بی نظیر دیگر مانند اسپرسو دابل استفاده کنید.

مدل های دلونگی را مقایسه کنید!

یکی از نکات مهم در زمان تهیه یک دستگاه قهوه ساز جدید بررسی و مقایسه نیازها و امکانات مدل های مختلف اسپرسوساز به شمار می رود.

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه سایلین به آدرس www.cylline.com در میان انواع و اقسامی از دستگاه های اسپرسوساز برتر دنیا به بررسی و مقایسه بپردازید و بر حسب معیار ها و نیاز های خود به خرید اسپرسوساز های دلونگی و برند مطرح دیگر بپردازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا