سامسونگ

رونمایی از نمایشگر جدید تاشو و کشویی سامسونگ در CES 2023

سال گذشته و در جریان نمایشگاه CES، سامسونگ از فناوری‌های جدید نمایشگرهای تاشو خود پرده برداشت و امسال نیز این شرکت، با یک محصول جدید و البته عجیب پا به عرصه گذاشت. 

محصولی که فلکس‌هایبرید اولد (Flex Hybrid OLED) نام دارد و یک نمایشگر ویژه گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. این نمایشگر در جریان رویداد اختصاصی سامسونگ در CES 2023 در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

آنچه موجب جذابیت این نمایشگر شده، قابلیت‌های آن در تاشدن و کش آمدن است که می‌تواند هم اندازه و هم نسبت ابعاد خود را تغییر دهد. به گفته سامسونگ، اندازه این نمایشگر حدود ۴.۲ اینچ است که در صورت باز شدن این اندازه به۱۰.۵ اینچ و با نسبت ابعاد ۴:۳ خواهد رسید.

همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده تا به لطف قابلیت کشویی نمایشگر، اندازه آن را به ۱۲.۴ اینچ و نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ برسانند. طبق اعلام سامسونگ، این نمایشگر به لطف برخورداری از پنل OLED از کیفیت تصویر بالایی نیز برخوردار است.

بر اساس تصاویر و اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که ۲ اینچ اضافه این نمایشگر از طریق قابلیت رول شدن نمایشگر در قسمت کناری و سمت راست آن حاصل خواهد شد. ترکیب این فناوری‌ها باعث شده تا ابعاد آن به ۱۲.۴ اینچ برسد که می‌تواند آن را به یک تبلت کاربردی و با قابلیت حمل آسان تبدیل کند.  

سامسونگ همچنین در این نمایشگاه از دو نمایشگر دیگر نیز پرده برداشت. یکی از آنها، فلکس اسلایدبل سولو (Flex Slidable Solo) نام دارد که می‌تواند از ۱۴ اینچی به ۱۷.۳ اینچ، توسعه یابد.

محصول دیگر کره‌ای‌ها در CES 2023، با نام فلکس اسلایدبل دوئت اولد (Flex Slidable Duet OLED) شناخته می‌شود که همانند مدل قبلی از قابلیت توسعه و بسط بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا