استارتاپ

چهار محصول فناورانه شرکت اسمارتک عرضه شد

شرکت اسمارتک ۴ محصول خود را در حوزه خدمات دیجیتال مارکتینگ عرضه کرد.

شرکت اسمارتک با ارائه محصول مارکتینگ اتومیشن (اینترک) فرایند های بازاریابی کسب و کارها را یکپارچه و هوشمند سازی می نماید. براساس آمار های ارائه شده، استفاده از این محصول ضمن کاهش ۱۵ درصدی هزینه های بازاریابی، ۲۰ درصد افزایش بهره وری فروش را برای کسب و کارها به همراه می آورد.

سامانه جمع آوری و تحلیل دیتا مشتریان (دیپین) به عنوان اولین CDP ایرانی به سازمان های بزرگ این امکان را می دهد تا با تجمیع و تحلیل دیتای مشتریان اعم از رفتار خرید و … با نگاهی ۳۶۰ درجه، ضمن شناخت دقیق از مشتریان، برنامه ریزی های کلان خود را دقیق تر انجام داده و کمپین های بازاریابی خود را با دقت بسیار بالا اجرا نمایند.

افزایش فروش همواره یکی از دغدغه های کسب و کارهاست، اما در شرایط فعلی با توجه به هزینه های گزاف تبلیغات برای بسیاری از شرکت ها امکان معرفی محصولات وجود ندارد. سیستم همکاری در فروش (افیلیو) با توسعه زیرساخت قوی و شبکه گسترده ناشران و تولید کنندگان محتواُ، این امکان رابرای کسب و کارها فراهم می نماید تابجای پرداخت هزینه های گزاف تبلیغاتُ، درازای فروش هر محصول درصدی از فروش محصولات را به تولید کنندگان محتوا پرداخت نماید.

روزانه کاربران در معرض حجم گسترده ای از تبلیغات قرارمی گیرند و در بسیاری از موارد ضمن اینکه این تبلیغات برای مشتریان آزار دهنده خواهد بود، اثر بخشی لازم را نیز ایجاد نمی کند. از این رو شرکت اسمارتک با تکیه بر فناوری های نوین در حوزه مارتک اقدام به توسعه شبکه هوشمند تبلیغات(ادورج) نموده است این شبکه با بهره گیری از دیتای دست اول ضمن تحلیل دقیق از رفتار مشتریانُ، پیام های تبلیغاتی را به صورت هدفمند در زمان مناسب، به مشتریان بالقوه نمایش می دهد از این رو کسب و کارها ضمن کاهش چشمگیر هزینه های تبلیغات فروش بیشتری را تجربه می نمایند.

لازم به ذکر است شرکت اسمارتک به عنوان یک شرکت دانش بنیان از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در صنعت مارتک آغاز نموده و تاکنون بیش از ۵۰ کسب و کار بزرگ ایرانی از محصولات و خدمات این شرکت بهره برداری نموده اند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا