بازی

معرفی برترین بازی‌های آنلاین سال ۲۰۲۲

بازی‌های آنلاین را میتوان به عنوان یکی از پردرآمدترین صنایع در سرتاسر دنیا تلقی کرد. این بازی‌ها امروزه به حدی محبوب شده‌اند که بازاریاب‌های مختلف برای مارکتینگ محصولات از تبلیغات درون این بازی‌ها استفاده کرده و می‌توانند درآمدهای فوق‌العاده‌ای را برای خود و شرکت‌های ارائه دهنده بازی‌های رقم بزنند. تحت تاثیر هم این محبوبیت بازی‌های آنلاین بوده که پلتفرم‌های مانند توییچ و آپارات گیم افتتاح شده‌اند و توانسته‌اند به بازیکنان این فرصت را ارائه دهند تا استریم بازی‌های خود را در اختیار دوستان قرار داده و از این طریق نیز برای خود درآمدهای قابل قبولی کسب کنند. حالا سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش می‌آید این است که کدام یک از این بازی‌های آنلاین می‌تواند بیشترین درآمد زایی را به همراه داشته باشه و محبوبیت کدام یک از آنها نسبت به دیگر بازی‌های آنلاین بیشتر می‌باشد.

بازی انفجار

سایت بازی انفجار enfejar را می‌توان به عنوان یکی از بازی‌های آنلاین در نظر گرفت که توسط هوش سرشار  طراحان و برنامه نویسان برتر ایرانی تدوین و راه‌اندازی شده است. این بازی که برای اولین بار در سال ۱۳۹۶ در داخل کشور روانه‌ی بازار شد در طی چهار سال عنوان بهترین بازی سال را به خود اختصاص داده و توانسته تمامی شبکه‌های استریم آنلاین دنیا را مجاب کند تا بخش تخصصی را برای پخش انفجار تعبیه کنند. بازی انفجار که در زبان انگلیسی از آن به عنوان بلست  نیز یاد می‌شود توانسته جایگاه ویژه‌ای را در میان کاربران غیر فارسی زبان برای خود ثبت کند و بسیاری از وب سایت‌های ارائه دهنده  بازی‌های آنلاین در فهرست بلند پایه خود انفجار را به عنوان اصلی‌ترین بازی معرفی می‌کنند. این بازی که مملو از شور و هیجان می‌باشد به عنوان انقلابی در بازی‌های آنلاین داخل کشور یاد می‌شود.

بازی محبوب Call of Duty

یکی از بهترین بازی‌ها آنلاین که در طی ۲۳ سال اخیر توانسته به عنوان یک بازی جنگی و تفنگی محبوبیت زیادی را در میان کاربران برای خود کسب کند. بازی Call of Duty یا همان ندای وظیفه که برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ روانه بازار شد از آن روز به این سمت توانسته به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین بازی‌های جنگی در سرتاسر دنیا فعالیت کند. سال ۲۰۱۷ تولید کننده این بازی یعنی شرکت Activison تصمیم گرفت نسخه آنلاین و مالتی پلیر این بازی را به کاربران معرفی کند و تحول عظیمی را در دنیای بازی‌های نسخه موبایلی ایجاد کرد. تا اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی نزدیک به ۲۵۰ میلیون نفر انواع نسخه‌های این بازی را دانلود کرده و مشغول به بازی آن بودند.

Daily Jigsaw Puzzles

جیگساو یکی از بازی‌های سنتی چین می‌باشد که امروزه بسیاری از مدرسین و کارشناسان امور آموزشی نیز از آن برای آموزش به کودکان و بزرگسالان استفاده می‌کنند. برنامه نویسان نوین از آنجایی که ماهیت اصلی این بازی را به خوبی می‌دانند در طی ۵ سال اخیر نسخه‌های متعددی از این بازی را روانه بازار کرده و به بازیکنان اجازه می‌دهند تا بتوانند آن را همراه با دوستان و خانواده خود بازی کنند. بهترین نسخه‌ای که تا به امروز از این بازی محبوب ارائه شده است بازی Daily Jigsaw Puzzles می‌باشد که بحث‌های آموزشی را نیز در خود دارا می‌باشد.

Stock Car Hero

بازی‌های ماشین و تورنمنت‌های که به صورت آنلاین برگزار می‌شوند در طی چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی را به نام خود ثبت کرده‌اند. بازی‌هایی همچون Need for Speed که این صنعت را به صورت انحصاری به نام خود ثبت کرده‌اند موفقیت‌های چشمگیر را در طی چند سال اخیر داشته‌اند ولی یکی از بازی‌هایی که به سبک بازی‌های سنتی ماشینی که در کنسول‌های میکرو و نینتندو انجام می‌شد و در طی سه سال اخیر به صورت آنلاین روانه بازار شده است بازی Stock Car Hero می‌باشد که به صورت رایگان برگزار می‌شود. بازیکنان می‌توانند از طریق این بازی رمز ارز دیجیتال تولید کرده و در بازی‌های دیگر از آنها استفاده نمایند.

Free 8 Ball

بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری، تورنومنت‌های آنلاین بیلیارد می‌باشد  که در نسخه‌های مختلف از جمله نسخه موبایلی و کامپیوتری روانه بازار شده اند. بازی رایگان بیلیارد به نحوی می‌باشد که شما می‌توانید با بازیکنانی از سرتاسر دنیا آشنا شده و به صورت حرفه‌ای با آنها رقابت کنید. با وجود اینکه این بازی رایگان است ولی بازیکنان می‌توانند با پرداخت هزینه چوب‌های مختلف این بازی را آزاد کرده و در بازی‌های حساس از آنها استفاده نمایند.

Sudoku

از بازی‌های فکری و محبوب ایرانیان که پیش از این در روزنامه‌های کثیرالانتشار  منتشر می‌شد بازی محبوب سودوکو می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد جدول‌های عددی را بر اساس اعداد ارائه شده پر کنید. سودوکو که یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از آلزایمر و فراموشی می‌باشد ابتدا در ژاپن کشف شده و سپس به دیگر کشورهای دنیا منتقل شد. امروزه نسخه‌های بسیاری از بازی سودوکو که به صورت آنلاین برگزار می‌شوند معرفی شده‌اند و شما می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و بر اساس سطح خود آن را بازی کنیم

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا