مایکروسافت

با اسپیکر Audio Dock مایکروسافت آشنا شوید

شایعات مربوط تلاش مهندسان مایکروسافت برای ساخت یک اسپیکر جدید به واقعیت تبدیل شد و این شرکت در رویداد پاییزی خود، از Audio Dock رونمایی کرد.

محصولی که ترکیبی از قابلیت‌های یک اسپیکر و‌هاب لپ‌تاپ را در خود جای داده و طراحی آن نیز مبتنی بر یک بلندگوی نسبتا قدرتمند پایه‌ریزی شده است. این اسپیکر از دو میکروفون، یک ووفر 15 واتی و توییترهای 5 واتی بهره می‌برد و می‌تواند صدا باکیفیتی را پخش کند. 

همچنین Audio Dock از ارتباط USB-C برای شارژ رایانه، دو درگاه USB-C معمولی، یک درگاه HDMI 2 و یک درگاه USB-A بهره می‌برد. 

به لطف این قابلیت‌ها، کاربر می‌تواند علاوه بر اتصال دو مانیتور، دستگاه‌های جانبی دیگری همچون درایو اکسترنال و یا ماوس را نیز به آن متصل کند. بلندگوی Audio Dock با تمرکز روی قابلیت‌هایی که می‌تواند برای برگزاری جلسات مفید باشد، طراحی شده است. 

دکمه‌های اختصاصی بزرگی برای بلندگو (که می‌تواند برای کار در خانه مفید باشد) و اجرای اپلیکیشن تیمز (Teams) روی بدنه دستگاه تعبیه شده است. خوشبختانه این دستگاه از محصولات سری مک اپل و حتی گوگل میت و زوم نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می توان به چراغ نشانگر بی‌صدابودن، برقراری ارتباط از طریق بلوتوث و امکان پوشش‌دهی وایرلس تا فاصه 10 متری اشاره کرد. 

اسپیکر Audio Dock  از 25 اکتبر ( 3 آبان) و با قیمت 250 دلار وارد بازار برخی از کشورهای جهان خواهد شد. البته این محصول را نمی‌توان در قالب یک بلندگوی هوشمند معرفی کرد اما جذابیت‌های خاص به خود را دارد که می‌تواند برای کاربران جالب توجه باشد.

نوشته های مشابه

‫936 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا