سرگرمی

۸ راه برای تماشای آنلاین فیلم با دوستان و خانواده

در طول شیوع ویروس کرونا و قرنطینه، همه ما یاد گرفتیم که چگونه با هم در تماس باشیم، حتی اگر همه در خانه‌هایمان حبس شده‌ایم. در این شرایط، افراد برای اینکه بتوانند با اعضای خانواده و دوستان خود، فیلم تماشا کنند به گزینه‌های آنلاین مختلفی روی آورده‌اند و این امر به آن‌ها کمک کرده است که بتوانند با نزدیکان خود اوقات لذت‌بخشی را تجربه کنند. اگر شما نیز دوست دارید به‌صورت آنلاین با دوستان یا خانواده خود فیلم تماشا کنید ما در ادامه ۸ راه را در این مورد به شما معرفی کرده‌ایم. بنابراین، اگر می‌خواهید با این راه‌ها آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

Zoom، Google Meet یا Skype

یکی از ساده‌ترین و بی‌دردسرترین راه‌ها، برنامه‌ریزی برای تماشای آنلاین فیلم از طریق پلتفرم‌های چت ویدئویی مانند اسکایپ، گوگل میت و زوم است. از طریق این پلتفرم‌ها همه می‌توانند به یکدیگر بپیوندند و تصمیم بگیرند که می‌خواهند کدام فیلم را به‌صورت آنلاین با همدیگر تماشا کنند و از سوی دیگر، بدون نیاز به ابزارهای فنی پیشرفته از تماشای فیلم با همدیگر لذت ببرند. بااین‌حال، بهتر است که مودم مناسب را برای این کار از قبل تهیه کنید تا بتوانید بدون قطع شدن و هرگونه اختلالی فیلم تماشا کنید. برای مثال می‌توانید در مورد بهترین مودم همراه اول از سایت نمایندگی بررسی خود را انجام دهید یا برای خرید مودم ۵G با قیمت مناسب تصمیم بگیرید.

Scener

افزونه Scener گوگل کروم راهی عالی برای میزبانی تماشای فیلم با دوستان یا اعضای خانواده است. از طریق این افزونه می‌توانید فیلم‌های منتشرشده بر روی پلتفرم‌هایی مانند Vimeo، HBO Max، Netflix، YouTube و بسیاری دیگر را با یکدیگر تماشا کنید. همچنین، می‌توانید اتاق گفتگو با یکدیگر را در این پلتفرم‌ها راه‌اندازی کنید تا به‌راحتی با دوستان خود فیلم را تماشا کنید و در مورد آن صحبت کنید. این افزونه نه‌تنها به شما امکان چت کردن را می‌دهد، بلکه به شما امکان می‌دهد که به‌صورت ویدئویی با یکدیگر گفتگو کنید.

Teleparty

نرم افزار teleparty
نرم افزار teleparty

تله‌پارتی نیز یک افزونه گوگل کروم است که نحوه استفاده از آن بسیار آسان است. برای استفاده از آن کافی است این افزونه را نصب کنید، یک ویدئو را بر روی پلتفرم‌های آنلاین مانند HBO Max، Disney+ و غیره اجرا کنید، نماد TP در گوشه سمت راست صفحه را انتخاب کنید و سپس، لینک دریافت‌شده را با افرادی که می‌خواهید با آن‌ها فیلم تماشا کنید به اشتراک بگذارید. تله‌پارتی یک رابط کاربری ساده و تمیز است که نحوه استفاده از آن بسیار آسان است.

TwoSeven

این برنامه امکان پخش گروهی بسیاری از پلتفرم‌ها مانند YouTube، Amazon Prime، Vimeo، ویدئوهای شخصی شما و غیره را به شما می‌دهد. همچنین، می‌توانید پلتفرم‌های Hulu و Disney+ را با دریافت نسخه پرمیوم تماشا کنید.

Metastream

متااستریم یک پلتفرم دنج است که همه‌فن‌حریف است که به شما امکان می‌دهد در استفاده از رسانه‌ها خلاق باشید. متااستریم یک افزونه است که با مرورگرهای کروم و فایرفاکس کار می‌کند و سه قسمت را نمایش می‌دهد: یکی برای کاربران، دیگری به‌عنوان فهرست تماشا و سومی برای چت کردن.

این افزونه رابط کاربری بسیار شیکی دارد، با بسیاری از پلتفرم‌ها و سرویس‌ها سازگار است و به شما امکان می‌دهد از آنچه می‌خواهید تماشا کنید یک فهرست بسازید. اگرچه این افزونه در برخی مواقع باگ دارد اما ازآنجایی‌که نسخه بتای این افزونه اکنون در دسترس است این باگ‌ها طبیعی است و در آینده رفع خواهند شد.

Gaze

نرم افزار gaze
نرم افزار gaze

Gaze یک سرویس ویژه یوتیوب است که از رابط کاربری ساده و کاربرپسندی برخوردار است و می‌تواند برای قرارهای شخصی و مجازی، گزینه مناسبی محسوب شود. بااین‌حال، نقطه ضعف این سرویس این است که تنها امکان تماشای فیلم همزمان به دو کاربر را می‌دهد. بنابراین، برای تماشای آنلاین فیلم به‌صورت چندنفره انتخاب مناسبی نیست. اگر امکان تماشای تلویزیون برای شما وجود ندارد و برای مثال، آنتن تلویزیون شما با مشکل مواجه است، استفاده از این پلتفرم‌ها می‌تواند برای شما مناسب باشد. خوشبختانه برای استفاده از این برنامه‌ها نیازی به آنتن برقی رومیزی و آنتن قوی ندارید و بنابراین، این راه می‌تواند بهترین راه و حتی یک راه ارزان قیمت برای تماشای فیلم باشد.

Hulu Watch Party

اگر از طرفداران Hulu هستید، Hulu Watch Party برای شما بهترین راه تماشای آنلاین فیلم با دوستان و خانواده است. برای استفاده از این برنامه، کافی است فیلم‌ها و نمایش‌های انتخابی را در مخزن Hulu بررسی کنید و ببینید کدامیک از آن‌ها از نماد Watch Party برخوردار هستند. برنامه‌های دارای این نماد را می‌توانید به‌صورت آنلاین همراه با دوستان و اعضای خانواده خود تماشا کنید. بااین‌حال، نقطه‌ضعف این برنامه این است که هر کسی که می‌خواهد از این برنامه استفاده کند باید مانند شما دارای حساب کاربری در Hulu باشد. بنابراین، ممکن است برای گروه‌های بزرگتر، گزینه ایده‌آلی نباشد.

Kast

برخی از برنامه‌های تماشای جمعی آنلاین از شما می‌خواهند که در ابتدا حساب پرمیوم داشته باشید و اگر حساب کاربری شما مشابه با حساب کاربری دوستانتان نباشد نمی‌توانید از آن پلتفرم استفاده کنید. در این شرایط است که برنامه Kast به کمک شما می‌آید. این برنامه رایگان است و به شما امکان می‌دهد که صفحه‌نمایش خود را با حداکثر ۱۰۰ نفر به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید از مخزن موجود این برنامه برای انتخاب فیلم استفاده کنید.

برای استفاده از این پلتفرم تنها لازم است به وبسایت Kast مراجعه کنید و اپلیکیشن نسخه وب آن را باز کنید تا تماشای فیلم را شروع کنید. برای این کار لازم است یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس دوستان یا اعضای خانواده را به مهمانی دعوت کنید.

درنهایت، اکنون‌که می‌دانید چگونه با دوستان و اعضای خانواده خود به‌صورت آنلاین فیلم تماشا کنید لازم است قبل از شروع برخی نکات را رعایت کنید تا بتوانید مهمانی جذاب‌تری را ترتیب دهید. برای مثال، می‌توانید از همراهان خود بخواهید که مانند فیلمی که قرار است تماشا کنید، لباس بپوشند یا غذا و نوشیدنی را از قبل فراهم کنید. خوشبختانه، شما می‌توانید با استفاده از راهکارهایی که در این مقاله مطرح شد به‌راحتی و بدون دردسرهای متعدد، به‌صورت آنلاین با دوستان یا اعضای خانواده خود فیلم تماشا کنید و تجربه‌ای لذت‌بخش را رقم بزنید.

نویسنده: مینا معین اسلام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا