بازیسرگرمی

بهترین هدست‌های گیمینگ ۲۰۲۲

هدست‌های گیمینگ نوعی از لوازم جانبی جذاب هستند که تجربه‌ای هیجان انگیز را برای ما به وجود می‌آورند. بهترین هدست‌ها این قابلیت را دارند که صداهای مهم را به خوبی به گوش شما برسانند تا با امکاناتی نظیر بلوتوث و میکروفون تجربه ارتباط با دیگران در حین بازی را به دست بیاورید.

مانند همه لوازم جانبی‌های دیگر که لذت استفاده از گوشی موبایل، کنسول‌های بازی و یا حتی کامپیوتر‌ها را چند برابر می‌کنند، بازی کردن با بهترین هدست‌های گیمینگ نیز باعث می‌شود صداها را بهتر از آنچه هست بشنوید و لذت بیشتری از بازی و موسیقی و حتی فیلم دیدن ببرید. البته گاهی برای تهیه آنها نیاز نیست پول بیشتری نسبت به بقیه مدل‌ها بپردازید. اما بهتر است بگوییم که بعضی از هدست‌های گیمینگ قیمت بالایی دارند که به هر حال کیفیت عالی را نیز عرضه می‌کنند.

هدست، هدفون و هندزفری ها انواع بلوتوثی (بی سیم) و باسیم را دارند. همه این هدست‌ها با رقبایشان مسابقه می‌دهند و در تلاش هستند که بهترین کیفیت را ارائه دهند. اگر به گیم علاقه دارید و با پلی استیشن یا ایکس باکس بازی می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از  هدست‌های باکیفیت این فهرست را امتحان کنید و تجربه‌ای متفاوت از بازی به دست بیاورید.

۱. سونی Inzone H9

Inzone H۹ یک هدست بازی ساخت سونی است که از فناوری صوتی Tempest ۳D PS5 برای تولید صدایی فراگیر بهره می‌برد. همچنین برای رایانه شخصی مناسب است که با یک برنامه دسکتاپ  Inzone به شما امکان ایجاد و تنظیم پروفایل‌های صدا را می‌دهد. کاربران رایانه شخصی نیز می‌توانند به لطف فناوری صدای فضایی Inzone H۹ صدای سه بعدی را تجربه کنند.

اگرچه این هدست با قیمت ۳۰۰ دلار کمی گران است، اما این هدست برای بازی در رایانه شخصی، PS5، iOS  یا Android عالی عمل می‌کند و می‌تواند به طور همزمان به PS5 و Discord متصل شود. این یعنی می‌توانید صداهای بازی را در حین چت با دوستان خود بشنوید و اگر ترکیب رنگ سیاه و سفید PS5 را دوست دارید، طراحی مشابه این هدست را خواهید دید.

۲. هدست استیل سریز  Arctis Nova Pro Wireless

سخت است که عاشق استیل سریز Arctis Nova Pro Wireless نشوید. شما هنوز هم تمام ویژگی‌های عالی استیل سریز Arctis Pro Wireless قبلی را با برخی فناوری‌های جدید از جمله حذف نویز فعال و کیفیت صدای بهتری در اطراف دریافت می‌کنید. با استفاده از یک سیستم حذف نویز با چهار میکروفون، می‌توانید صداهای بی‌کیفیت و کم را نشنوید. بازی با این هدست هیجان انگیز است چرا که صدای دشمنان در کمین بوته‌ها را می‌شنوید یا صدای هلیکوپترهایی که بالای سر در حال پرواز هستند قابل شنیدن است. می‌توانید با استفاده از Sonar و برنامه SteelSeries GG تنظیمات EQ و میکس چت بازی را در سطح بالاتر سفارشی سازی کنید.

با جدیدترین سری استیل سریز، شاهد بزرگترین تغییر طراحی از زمان شروع خط تولید Arctis هستیم. Arctis Nova Pro Wireless دسته هدست را قابل تنظیم قرار داده است تا اندازه سرهای بزرگتر را بهتر در خود جای دهد. گوشی‌ها نیز باریک‌تر و شیک‌تر هستند و شبیه به هدست‌های گیمینگ نیستند و بیشتر جلوه هدفون‌های بی‌سیم را ارائه می‌کنند.

۳. روکات Elo ۷.۱ Air

این یکی از بهترین هدست‌های گیمینگ بی‌سیم مقرون به صرفه است. اگر از لپ تاپ استفاده می‌کنید، این هدست مناسب شماست. روکات Elo ۷.۱ Air یک هدست بازی بی‌سیم است که قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار دارد. این هدست به دلیل استفاده از یک دسته معلق برای پخش یکنواخت وزن و راحت بودن در استفاده طولانی مدت و گوشی‌های بزرگ‌تر، در دسته بهترین هدست‌های گیمینگ قرار گرفته است.

روکات Elo 7.1 Air
روکات Elo 7.1 Air

روکات  Elo ۷.۱ Airبا استفاده از یک دانگل بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتز به رایانه شما متصل می‌شود تا صدایی با کیفیت بالا و بدون تأخیر ایجاد کند. با نرم افزار Roccat’s Swam، از صدای فراگیر مجازی ۷.۱ پشتیبانی خواهید کرد. این هدست همچنین دارای یک صفحه داخلی برای تنظیم سطوح نظارت برای میکروفون شما است، بنابراین در صورتی که می‌خواهید از فریاد زدن بر سر هم تیمی‌های خود اجتناب کنید، می‌توانید میزان صدای خود را به خوبی تنظیم کنید. عمر باتری ۲۴ ساعته شما را قبل از اینکه نیاز به شارژ مجدد داشته باشید، مدت بیشتری در بازی نگه می‌دارد که خوشبختانه با یک درگاه USB-C شارژ می‌شود.

۴. ریزر بلک شارک  V2

هدست ریزر بهترین هدست بازی سیمی است. هدست گیمینگ ریزر بلک شارک V۲ با ارائه کیفیت صدای عالی، قیمت مناسب و نرم‌افزاری با کاربری آسان، در لیست بهترین هدست‌های گیمینگ قرار گرفته است.

درایورهای ۵۰ میلی‌متری TriForce Titanium با پورت‌های مجزا طراحی شده‌اند تا صداهای باس، وسط و ویبره را از تداخل با یکدیگر جدا کنند. نتیجه آن، صدایی غنی‌تر از یک مجموعه استاندارد است.

برای گیمرها، صدا یکی از ویژگی‌های برجسته بلک شارک V۲ است و بسیار بالاتر از آن چیزی است که با اکثر مجموعه‌های دیگر با همین قیمت دریافت خواهید کرد.

ریزر در حال حاضر از مدل جدید هدست خود یعنی بلک شارک V۲ پرو رونمایی کرده است که نسبتا گران‌تر است اما بی‌سیم است. آنها از درایورهای یکسانی استفاده می‌کنند، اما مدل پرو از اتصال بی‌سیم بدون تاخیر، با عمر باتری عالی استفاده می‌کند. گیمرها به دلیل قیمت بسیار بالا از نسخه بی‌سیم استقبال نکردند.

اما قیمت، دیگر ویژگی برجسته هدست سیمی بلک شارک  V۲ است. شما اغلب آنها را برای کمتر از ۱۰۰ دلار پیدا خواهید کرد و با این همه کیفیت، این خریدی بی‌نظیر است.

۵. کورسیر HS80 RGB

این هدست بهترین هدست گیمینگ برای صدای فضایی است. هدست جدید گیمینگ کورسیرHS80 RGB به جرات یکی از بهترین هدست‌های گیمینگ است که این شرکت تا به حال ساخته است و همچنین یکی از بهترین هدست‌های بی‌سیم موجود است. برخی از بهترین ویژگی‌های هدست‌های موجود را در بر می‌گیرد و آنها را به خوبی اجرا می‌کند. با قیمت ۱۵۰ دلار، دارای جدیدترین و بهترین فناوری Slipstream Wireless بدون تاخیر، صدای باکیفیت بالا و Dolby Atmos است. میکروفون فوق‌العاده است و طراحی جدید به شما این امکان را می‌دهد تا برای سال‌ها بدون خستگی آن را استفاده کنید.

کورسیر HS80 RGB
کورسیر HS80 RGB

HS80  جدید از برخی از بهترین هدست‌های استیل سریز تقلید می‌کند. در نهایت از همان طرح دسته معلق استفاده کرده است که از یک بند قابل تنظیم برای توزیع یکنواخت وزن در سرتان استفاده می‌کند. علاوه بر این، HS80  نسبت به هر هدست استیل سریز روی سر بزرگ‌تر است، اما با وزن ۳۷۰ گرم، وزن آن چندان سنگین‌تری ندارد.

صدای HS80s با صدای غنی و کامل و بیس متعادل، فوق‌العاده است. باس ساب گاهی اوقات ممکن است کمی کم باشد و شما متوجه نویزها در صداهای کم می‌شوید. این HS80 را از عظمت واقعی باز می‌دارد اما یک EQ در iCUE وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید تا صدا را مطابق میل خود تنظیم کنید.

با این حال، این صدای فضایی است که HS80 با صدای سه بعدی چشمگیر و موقعیت یابی دقیق، شما را غافلگیر می‌کند. همانطور که می‌توانید تصور کنید، این هدست برای بازی‌هایی مانند تیراندازی اول شخص یا محیط‌های بزرگ و باز عالی است. این با پشتیبانی از Dolby Atmos حتی بهتر شده است و کورسیر مجوز خودکار را با هدست ارائه می‌دهد.

عمر باتری HS80 با ادعاهای بازاریابی ۲۰ ساعته مطابقت دارد و این به معنای شارژ کردن هدست هر دو روز یکبار است با شرط ۱۰ ساعت کار و بازی در هر روز. شارژ HS80 به لطف اتصال Type-C که به شما امکان می‌دهد در حین شارژ شدن از آنها استفاده کنید، آسان است.

کورسیر  HS80 یک هدست عالی است. با اجرای فوق العاده Dolby Atmos هم در بازی‌ها و هم در رسانه‌های دیگر عالی به نظر می‌رسد.

۶. بیر داینامیک  MMX ۱۰۰

این بهترین هدست برای مدت طولانی گیمینگ است. البته اولین هدست گیمینگ، بیر داینامیک نیست، اما MMX ۱۰۰ بهترین هدست گیمینگ آن تاکنون است. ارائه صدای عالی و یک میکروفون خوب در یک هدست راحت و خوب، ورود آسان به لیست بهترین هدست‌های گیمینگ ما را آسان می‌کند، به خصوص زمانی که می‌توانید این هدست‌های فوق‌العاده را با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار خریداری کنید.

علیرغم استفاده از طراحی پشت بسته، متوجه شده‌ایم که MMX ۱۰۰s صدای بسیار گسترده‌ای تولید می‌کند، بدون هیچ گونه نویز یا باس بیش از حد که اغلب گیمرها را آزار می‌دهد. باس به قدری دقیق و بدون هیچ گونه نویز تنظیم شده است که معمولاً در اکثر هدست‌های بازی استفاده می‌شود. صداهای زیر و بم کاملاً شفاف هستند و تمام جزئیات کوچک و نشانه‌های صوتی مانند رد پا یا بارگذاری مجدد را به نمایش می‌گذارند.

با قیمت ۹۹ دلار، یک خرید باورنکردنی است. به این واقعیت اضافه کنید که بیر داینامیک به سراغ مواد سبک وزن رفته است، با فوم مخمل بر روی گوشی و هدبند که استفاده از آنها را برای مدت طولانی نیز بسیار راحت می‌کند.

همچنین این هدست ساخت کلی کاملاً استثنایی دارد و شما را با طراحی و صداهای دریافت شده آزار نمی‌دهد. اگر با ایکس باکس یا پلی استیشن بازی می‌کنید، تجربه استفاده از این هدست می‌تواند یک تجربه عالی باشد.

جمع بندی

در این مقاله ۶ مورد از بهترین هدست‌های گیمینگ سال ۲۰۲۲ را برای شما بررسی کردیم. تنوع و موارد زیادی از هدست‌های گیمینگ در بازار وجود دارد که با بررسی آنها و در نظر گرفتن انتظاراتی که از هدست دارید می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای انتخاب دقیق‌تر پیشنهاد می‌کنیم در فروشگاه فرفره، فیلتر‌های مورد نظر را تعیین کنید تا جدیدترین و بهترین لوازم جانبی بازار را با مشخصات کامل مقایسه کرده و سپس برای خرید آنها اقدام کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا