اسنپ

مبلغ پرداختی اسنپ به خیریه‌ها ۲ برابر شد

اسنپ به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خیریه و با هدف ترویج کار خیر و حمایت از خیریه‌ها میزان پرداخت خود به طرح‌های نیکوکاری را به مدت ۲ روز دو برابر می‌کند. در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه، اسنپ به ازای هر ۲۰۰۰ امتیاز کاربران، مبلغ ۸۰۰۰ تومان به طرح‌های نیکوکاری فعال در اسنپ‌کلاب یا باشگاه مشتریان خود پرداخت خواهد کرد.

در سال ۲۰۱۲، مجمع عمومی سازمان ملل، ۵ سپتامبر مصادف با ۱۴ شهریور را روز جهانی خیریه نام‌گذاری کرد. هدف اصلی از اعلام این روز بالا بردن آگاهی عمومی و ارائه برنامه مشترک برای ایجاد و فعالیت خیریه‌ها در سراسر جهان است.

از فروردین ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۹ طرح نیکوکاری در حوزه‌های مختلف از جمله حمایت از افراد دارای معلولیت، حمایت از زنان آسیب‌دیده از خشونت، حمایت از کودکان بی‌سرپناه، حمایت تحصیلی از کودکان کم‌برخوردار، توسعه زیرساخت‌های روستایی در اسنپ‌کلاب اجرا شده است. کاربران باشگاه مشتریان نیز با اهدای امتیازهای خود در پیشبرد و موفقیت این طرح‌ها سهیم بوده‌اند. کاربران در مجموع ۱,۱۱۰,۲۱۳ مرتبه در این طرح‌ها مشارکت داشتند و امتیازهای خود را در این کار خیر اهدا کرده‌اند و اسنپ تاکنون مبلغ ۴,۸۷۸,۴۳۴,۰۰۰ تومان به خیریه‌ها پرداخت کرده است.

روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن قدردانی از مشارکت خوب کاربران و اعتمادشان به طرح‌های نیکوکاری باشگاه مشتریان اعلام کرد: «اجرای طرح‌های مستمر و متنوع نیکوکاری بدون مشارکت و همکاری خیریه‌ها و سمن‌های توانمند و اعتماد کاربران‌مان میسر نمی‌شد. دستان پرمهرشان را به گرمی می‌فشاریم و این روز را به آنان که در خط مقدم مبارزه با مشکلات جامعه و دستگیری از مردم هستند تبریک می‌گوییم».

خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را برای همکاری به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا