ایلان ماسکشبکه‌های اجتماعی

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر را به مناظره دعوت کرد

جنجال‌های توییتر و ایلان ماسک همچنان ادامه دارد و در جدیدترین اتفاق٬ ایلان ماسک با انتشار توییتی، مدیرعامل توییتر را به مناظره زنده و عمومی دعوت کرد. این اتفاق در حالی رخ می دهد که معامله ۴۴ میلیارد دلاری خرید توییتر توسط ایلان ماسک فعلا منتفی شده و به همین دلیل این شبکه اجتماعی از ثروتمندترین مرد جهان شکایت کرده است.

ایلان ماسک در توییت خود نوشت: پاراگ آگراوال را به مناظره در خصوص میزان بات‌های فعال در توییتر دعوت می‌کنم. این فرصت را به او می‌دهیم که این ادعا را که تعداد بات‌های توییتر کمتر از ۵ درصد است٬ اثبات کند.

ماسک در ادامه این توییت را به صفحه هوم پروفایل خود پین کرد و بعد از آن نیز با انتشار یک نظرسنجی از میلیون‌های دنبال‌کننده خود پرسید که آیا اداعای توییتر مبنی بر میزان بات‌های توییتر صحیح است یا خیر؟

تا کنون حدود ۴۷ درصد با انتخاب گزینه «خیر» هم‌نظر بودنشان را با ایلان ماسک اعلام کرده‌اند و این مسئله نشان می‌دهد کاربران توییتر تا حدودی با ادعای ایلان ماسک موافق هستند.

بعید است مدیرعامل توییتر مناظره با ایلان ماسک را بپذیر و از طرفی احتمال پاسخ از سوی هیئت مدیره توییتر به این اقدامات اخیر ایلان ماسک بسیار پایین است. هیئت مدیره توییتر ترجیح می‌دهد روند مبارزه با ثروتمندترین مرد جهان را همچنان از طریق دادگاه پیش ببرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا