اینترنت

ویژگی‌های مهم برای خرید سرور مجازی معتبر و با کیفیت

خرید بهترین سرور مجازی ایران با پرداخت ساعتی | خرید VPS خوب

تاکنون از خودتان سوال کرده‌اید که بهترین سرور مجازی VPS دارای چه خصوصیات و ویژگی‌هایی است و چه امکاناتی یک ارائه دهنده سرور مجازی را از دیگری متمایز می‌کند؟ در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که برای خرید سرور مجازی از کدام شرکت ارائه‌دهنده اقدام کنیم و بررسی کنیم که چه نوعی از سرورها پاسخگوی نیاز ما هستند.

با گسترش دنیای تکنولوژی، استفاده از خدمات ابری و رایانشی همچون سرور اختصاصی، وب هاست، سرور مجازی و سرور ابری افزایش چشمگیری داشته است و افراد با توجه به نوع نیاز و میزان مصرف خود اقدام به خرید انواع مختلفی از سرورها همجون سرور مجازی می‌کنند.

به طور کل استفاده از خدمات رایانشی به منظور انجام اموری همچون میزبانی وبسایت، میزانی نرم‌افزار و اپلیکیشن، میل سرور، ذخیره‌سازی اطلاعات و… می‌گردد. به همین منظور افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها با توجه به نیاز خود اقدام به خرید سرور مجازی با منابع مورد نیاز خود می‌کنند. در ادامه این مطلب به بررسی امکانات و خصوصیات بهترین سرور مجازی ایران می‌پردازیم تا بیشتر با جزئیات این خدمت آشنا شویم.

امکانات و ویژگی‌های بهترین سرور مجازی ایران

امکانات و ویژگی‌های بهترین سرور مجازی ایران
امکانات و ویژگی‌های بهترین سرور مجازی ایران
  • دیتاسنتر

یکی از موارد مهمی که در خرید سرور مجازی برای افراد و متخصصان مهم است، زیر ساخت سرور VPS می‌باشد. آیا شما میدانستید که بسیاری از شرکت‌ها برای اینکه سرورهای خود بهترین راندمان را داشته باشند اقدام به قراردادن سرورهای خود در دیتاسنترهای معتبری همچون دیتاسنتر برج میلاد قرار می‌کنند.

یک دیتاسنتر استاندارد دارای چندین لاین برق شهری، ژنراتور برق، تهویه و سیستم سرمایشی مناسب، شبکه کاملاً پایدار و سیستم اطفاء حریق پیشرفته می‌باشد که نمونه از آن را می‌توان به دیتاسنتر برج میلاد تشبیه کرد.

  • پرداخت ساعتی یا Pay As You Go

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید سرور مجازی بایستی در نظر گرفت، پرداخت به میزان مصرف می‌باشد.

فرض کنید که شما یک اپلیکیشن دارید که برای میزبانی و پردازش اطلاعات خودتان از یک سرور مجازی استفاده می‌کنید و این پردازش‌های در زمان کاری ۸ الی ۱۷ انجام می‌گردد و بعد از ساعت ۱۷ شما دیگر به منابع پردازشی همچون Ram و Cpu احتیاجی ندارید. در بهترین سرورهای مجازی امکان محاسبه هزینه‌ها بر اساس مصرف وجود دارد و فقط شما برای منابع مصرفی خود هزینه پرداخت خواهید کرد.

  • سیستم عامل‌های متنوع

در بهترین VPS یا سرور مجازی شما امکان انتخاب سیستم عامل‌های متنوعی همچون ویندوز سرور و انواع مختلفی از سیستم عامل‌های لینوکسی همچون Ubuntu، CentOs، Debian و… می‌باشد.

  • امنیت

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سرور VPS به آن توجه کرد امنیت می‌باشد. یک سرور مجازی خوب علاوه بر اقدامات امنیتی ایجاد شده بر روی زیرساخت، امکان قرار دادن قوانین فایروالی خاص را بر روی سیستم عامل امکان پذیر می‌سازد تا در کنار سایر اقدامات ارائه داده شده از طرف شرکت ارائه دهنده، از صدمه دیدن اطلاعات و یا نفوذ به سیستم جلوگیری شود.

  • پشتیبانی ۲۴/۷

فکر کنید در ساعت ۳:۳۰ بامداد متوجه به وجود آمدن اختلال در سیستم خود شوید، پس تصمیم می‌گیرید که سریعاً با کارشناسان پشتیبان سرور مجازی خود تماس بگیرید تا علت را بررسی و اقدام به رفع آن نمایید. پس می‌توان یکی از ویژگی‌های بهترین سرور مجازی را در هنگام انتخاب و خرید سرور مجازی، پشیتبانی ۲۴/۷ یا هفت روز هفته به صورت ۲۴ ساعته دانست

بهترین سرور مجازی رایگان را از کجا تهیه کنیم؟

تاکنون دوست داشته‌اید که قبل از خرید، درباره آن محصول تحقیق کنید و یا اینکه حتی بتوانید نمونه‌ای از آن محصول را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید؟

برای خرید یک سرور مجازی ابری باید امکان این موضوع را داشت که قبل از خرید بتوانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید. برای مثال در ابر آسیاتک شما امکان دریافت سرور مجازی رایگان را دارید تا بتوانید آن را نسبت به کار خود مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید سرور مجازی نمایید.

بهترین VPS ایران متعلق به کدام شرکت می‌باشد؟

با اینکه شرکت‌های بسیاری در حوزه خدمات رایانش ابری به ارائه خدمات می‌پردازند اما یکی از بهترین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری را می‌توان شرکت ابر آسیاتک دانست. این شرکت با داشتن دیتاسنترهای ممتازی همچون برج میلاد، آزادگان و میرعماد از بزرگترین ارائه‌دهنده‌های خدمات زیرساخت به شمار می‌روند که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز اقدام به ارائه خدمات سرور مجازی و سرور ابری می‌نمایند.

چرا سرور مجازی ابری آسیاتک
چرا سرور مجازی ابری آسیاتک

چرا سرور مجازی ابری آسیاتک را باید بهترین دانست؟

با توجه به توضیحات و نکاتی که درباره ویژگی‌ها و خصوصیات بهترین VPS یا همان سرور مجازی ابری گفته شد، باید ابر آسیاتک را به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت جهت خرید سرور مجازی دانست زیرا می‌توان داشتن دیتاسنترهای ممتاز در سراسر کشور، استفاده از بهترین تجهیزات، پشتیانی ۷/۲۴، سیستم‌عامل‌های متنوع، امنیت بالا و… را از نکات مثبت این شرکت برشمرد.

در صورتی که تمایل دارید با اطلاعات و خدمات و مفاهیم رایانش ابری بیشتر آشنا شوید، می‌توانید به وبلاگ ابر آسیاتک مراجعه نمایید و از مقالات مختلف حوزه تکنولوژی بهره‌مند شوید.

و در انتها اگر تمایل دارید که از سرور مجازی رایگان ابر آسیاتک استفاده کنید، میتوانید به سایت https://asiatech. cloud مراجعه نمایید و پس از ساخت اکانت کاربری یک سرور مجازی دمو دریافت کرده و بر اساس نیاز خود اقدام به تهیه سیستم عامل مناسب خود نمایید.

 

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا