سرگرمی

مزیت خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم Spotify نسبت به نسخه رایگان

موزیک در سراسر دنیا علاقه مندان و طرفداران زیادی دارد. این طرفداری به قدری جدی و قابل توجه است که هر روز پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه می‌توانیم ببینیم. در ابتدا لازم به ذکر است که ساز و کار خوانندگان خارج از کشور ما به صورت رایگان نبوده و باید از طریق اینترنت یا محصولات فیزیکی آثار خوانندگان را خریداری کنید. اسپاتیفای یک استارت آپ می‌باشد که با استفاده از این خلا در جهت فروش و پخش آنلاین موسیقی راه اندازی گردید که از حقوق مؤلفین آثار موسیقی محافظت میکند. به عبارت دیگر یک اپلیکشن قدرتمند برای گوش دادن به پادکست ها، موسیقی و ویدئو است و به همراه سرویس‌های اشتراکی قابل استفاده میباشد.

اسپاتیفای چیست و علت شکل گیری اپلیکیشن spotify

spotify نوعی سرویس استریم برای پخش موزیک به صورت جهانی است. با دسترسی به این سرویس‌ها میتوانید جدیدترین و پرطرفدارترین موسیقی‌ها را گوش دهید. علت ایجاد این سرویس حمایت از تولید کنندگان آثار هنری مانند خوانندگان بود که همواره از سوی منتشرکنندگان آثار هنری به طور رایگان مورد تهدید قرار می‌گرفتند.

بنابراین شرکت با عنوان Spotify Ab در استکهلم سوئد فعالیت خود را برای حفاظت از حقوق مولفین آثار موسیقی شروع کرد. همچنین این برنامه دارای امکانات پیشرفته است و باعث شده تا هنرمند آن را معرفی نموده و عرصه را برای پیشرفت در اختیار آنان قرار دهد.

یک نکته مهم در رابطه با اسپاتیفای این است که این سرویس دهنده موسیقی با قابلیت استفاده رایگان بدون نیاز به خرید اکانت هم قابل استفاده است، اما در ازای این ویژگی شما ملزم به دیدن تبلیغات خواهید بود. اما اگر که شما هم به دنبال خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای هستید و حوصله دیدن و گوش دادن به تبلیغات رو ندارین میتونین با فعال سازی و خرید اکانت اسپاتیفای از قابلیت‌های ویژه این اپلیکیشن استفاده کنید، همچنین با خرید اشتراک spotify می‌توانید موسیقی‌های دلخواه خود را به صورت رایگان نیز گوش دهید.

فواید اکانت پرمیوم اسپاتیفای و مقایسه با اکانت رایگان

همانطور که گفته شد سرویس اسپاتیفای از محبوب‌ترین سرویس‌های استریمینگ موسیقی است و کتابخانه‌های بزرگ از موسیقی‌ها و پادکست‌های جهان را در خود دارد. در قسمت قبل اشاره کردیم که کار با این برنامه به صورت رایگان است اما در واقع میان اسپاتیفای رایگان و اسپاتیفای پرمیوم تفاوت‌های مهمی وجود دارد. به طور مثال در سرویس رایگان اسپاتیفای می‌توان ۶ آهنگ را رد کرد. اما در سرویس اسپاتیفای پریمیوم به هر تعدادی که می‌خواهید میتوانید skip کنید. همچنین یکی از مشکلات سرویس اسپاتیفای رایگان تبلیغات مزاحم هستند اما با خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم از شر را آنها خلاص می‌شوید.

در ضمن از اشکالات دیگر سرویس رایگان Spotify آن است که شما در این نوع سرویس قادر به انتخاب آهنگ خاص برای گوش دادن نیستید و تنها یک آلبوم یا لیستی از آهنگ‌ها را می‌توانید برای پخش انتخاب کنید. اما در نسخه پرمیوم اسپاتیفای میتوانید بارها و بارها تا جایی که می‌خواهید آهنگ دلخواه خود را گوش کنید. قابلیت گوش دادن به صورت آفلاین از دیگر خدمات فوق العاده سرویس پرمیوم اسپاتیفای است. هنگامی که موسیقی مورد علاقه خود را دانلود می‌کنید دیگر نیازی نیست در هنگامی که آفلاین هستید تلفن همراه خود را به اینترنت متصل کنید. در این حالت موزیک مورد دانلود شده همواره در دسترس شما قرار دارد.

نکته جالب و جذاب در رابطه با خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم، کالکشن‌های الگوریتمی هستند. با توجه به آخرین شنیده‌های شما اهنگ‌های پیشنهادی با همان سبک برایتان نمایش داده میشود.   در سرویس خریداری شده میتوانید ایستگاه رادیویی شخصی بسازید و یا کالکشن‌های انتخابی را برای خودتان فراهم کنید. در قابلیت دیگر اسپاتیفای پرمیوم امکان گوش دادن به موزیک‌های دوستان و آشنایانتان است.

مزیت اسپاتیفای قابلیت استفاده در کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ و تلفن همراه است و کار با این برنامه نیز بسیار ساده است و نیازی به صرف هزینه برای استفاده از نسخه رایگان نیست. اما برای بهره مندی از تمام امکانات لازم است تا سرویس پرمیوم را تهیه کنید.

آموزش کار با اسپاتیفای

کار با این برنامه بسیار راحت است، برای شروع به کار باید اول به وب سایت اسپاتیفای بروید و حساب کاربری خودتان را بسازید. در صورتی که حساب فیسبوک داشته باشید می‌توانید از طریق آن وارد حساب کاربری خود شده و از این طریق با دوستان خود در ارتباط باشید. در قسمت قبلی گفتیم که میتوانید از طریق اسپاتیفای به آهنگ‌های برتر دوستان و آشنایان خود گوش دهید. اگر از طریق حساب فیسبوک خود وارد شده باشید این امکان برای شما فراهم می‌شود.

سپس می‌توانید یک سطح اشتراک انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم که نسخه ویژه اسپاتیفای یا پریمیوم را تهیه کنید چرا که این نسخه امکانات بیشتری در بر دارد و به علاوه انعطاف پذیری بیشتری در بکارگیری از دستگاه‌های مختلف دارد.

اپلیکیشن رایگان اسپاتیفای در وب سایت رسمی موجود است و باید آن را دانلود و نصب کنید، علاوه بر این برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید به اپ استورهای معروفه همچون گوگل پلی و اپ استور مراجعه نمایید، برخی از سایت‌های ایرانی همچون اکانتی شاپ نیز فایل دانلود این اپلیکیشن را در دسترس قرار داده اند.

اما یک نکته مهم در این بین وجود دارد که تحریم بودن ایران از سوی اسپاتیفای است. بنابراین به طور مستقیم نمی‌توان نسبت به خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم اقدام نمود. با توجه به نیاز کاربران ایرانی برخی از سایت‌ها اقدام به خرید و فعال سازی اشراک این اپلیکشین محبوب نموده‌اند که از جمله این سایت‌ها می‌توان سایت اکانتی شاپ  را نام برد که در زمینه خرید اشتراک تضمینی اسپاتیفای، نتفلیکس، یوتیوب و… فعالت دارد،   این وب سایت اکانت‌های خریداری شده با ارزان‌ترین قیمت خریداری میکند و به صورت آنی به شما تحویل میدهد.

اکانت اسپاتیفای
اکانت اسپاتیفای

انواع پلن‌های اسپاتیفای و روش‌های خرید

اسپاتیفای میزبان پلن‌های مختلفی است که متناسب با نیاز خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و خدمات مناسب با پلن اشتراکی را از spotify دریافت کنید. به طور کلی این سرویس دارای ۴ پلن است که به شرح زیر است:

  • Individual: این پلن به صورت تک نفره است. بنابراین قابلیت اشتراک گذاری در آن وجود ندارد. برای خرید آن تنها ۹۹ دلار به صورت ماهانه لازم است.
  • Duo: این پلن اشتراک دو کاربره است. این پلن برای افرادی است که دوست دارند از یک حساب استفاده کنند و با پرداخت ۱۲.۹۹ دلار در ماه میتوانند از خدمات spotify استفاده کنند.
  • Family: در این پلن میتوانید یک بار پریمیوم شده و آن را با ۵ نفر دیگر به اشتراک بگذارید. به همین دلیل به عنوان به صرفه‌ترین پلن spotify به شمار می‌آید.
  • Student: این پلن نوعی اشتراک دانش آموزی یا دانشجویی است و با پرداخت ۴.۹۹ دلار در ماه با تمدید ۴ ساله میتوان از خدمات اسپاتیفای استفاده کرد.

آپشن‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای

هنگامی که از اکانت پریمیوم اسپاتیفای استفاده می‌کنید می‌توانید به فول آلبوم آرتیست‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن دسترسی به هر آهنگی که در فرمت‌های رایج موسیقی ضبط شده باشد نیز امکان پذیر است. به عبارت دیگر شما به دنیایی از آرشیوهای قدیمی و جدید موسیقی دسترسی دارید که میتوانید هر کدام را که به سلیقه شما نزدیکی بیشتری دارد انتخاب کرده و گوش کنید. همانطور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم در پیشنهاد آهنگ‌های جدید با توجه به آهنگ‌هایی که شنیده‌اید و به آن علاقه دارید برای شما آهنگ‌هایی با همان سبک نمایش داده میشود، این قابلیت هوش مصنوعی اسپاتیفای است.

همچنین از آنجایی که هر آرتیست صفحه خودش را دارد و آن را مدیریت میکند. هنگام انتشار آهنگ جدید، اسپاتیفای آهنگ‌ها را منتشر کرده و شما بدون تعلل به جدیدترین آلبوم‌ها و ترک‌ها دسترسی دارید. همچنین با با خرید اکانت spotify پریمیوم میتوانید اهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و هنگامی که آفلاین هستید نیز به موزیک گوش دهید. این قابلیت در سرویس رایگان اسپاتیفای وجود ندارد.

موانع و مشکلات استفاده از spotify

متاسفانه به علت عدم رعایت حق امتیاز آهنگ‌ها در ایران اسپاتیفای ایران را فیلتر کرده و به علت تحریم‌ها اجازه دسترسی از این سرویس را نداریم. اما این موضوع باعث نمیشود که نتوانیم از خدمات و سرویس‌های اسپاتیفای استفاده کنیم یا خرید اکانت اسپاتیفای با مشکل مواجه شود. ما اکانت اسپاتیفای پریمیوم را با قیمتی ارزان و تحویل آنی ارائه می‌دهیم.

از دیگر موانع‌ای که با آن روبرو می‌شوید ارور روشن بودن پروکسی دستگاه شماست. از آنجایی که هنگام ساخت حساب کاربری اسپاتیفای متوجه میشود که شما دارید از vpn استفاده میکنید شما ارورای با عنوان روشن بودن فیلترشکن دریافت می‌کنید همچنین در صورت خاموش بودن پروکسی سرویس قادر به شناسایی شما خواهد بود و اجازه ساخت اکانت را نمی‌دهد اما چه باید کرد؟

برای خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید از طریق سایت ما اقدام کنید. با ارزانترین قیمت اکانت مورد نظر خود را خریداری کرده و به صورت آنی تحویل بگیرید. در صورت خرید نیازی به حل مشکلات این چنینی نیست و به راحتی دسترسی شما به امکانات اسپاتیفای فراهم خواهد شد.

از دیگر ارورهای اسپاتیفای هنگام لاگین کردن اکانت است گاهی به دلیل Verification اسپاتیفای نیاز است تا از گزینه‌های forgot password یا reset password استفاده کنید تا برای شما ایمیل مجدد ارسال شود. در ایمیل لینک ایجاد رمز جدید وجود دارد و می‌توانید با رمز جدید خود با اکانت تان وارد شوید.

سوالات متداول در مورد اسپاتیفای

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای
خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

آیا می‌توان با اسپاتیفای موزیک دانلود کرد؟

پاسخ به این سوال بسته به نسخه‌ای است که از آن استفاده می‌کنید. در صورتی که سرویس اشتراکی شما رایگان باشد این امکان برای شما وجود ندارد و نمی‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خودتان را دانلود یا در دستگاه دیگری کپی کنید. با خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم  یا نسخه پولی می‌توانید تا هزار آهنگ را به طور آفلاین در پنج دستگاه مختلف داشته باشید. (اگر از پلن فمیلی استفاده کنید امکان پذیر است.)

اگر نسخه پولی را خریداری کرده‌اید برای گوش دادن بدون اینترنت تنها کافیست گزینه دانلود (Download) را در آلبومی که می‌خواهید به طور آفلاین گوش کنید تغییر دهید. همچنین می‌توانید ابتدا روی سه نقطه در بالا سمت راست و سپس روی دانلود کلیک کنید.

دور زدن تحریم اسپاتیفای در ایران

روش‌هایی برای دور زدن تحریم‌های اسپاتیفای در برابر ایران وجود دارد. خرید اکانت اسپاتیفای از یک سایت معتبر می‌تواند بهترین گزینه برای هر کسی در ایران باشد. همچنین می‌توان از ورژن کرک شده و مود شده اسپاتیفای استفاده کرد. اما ممکن است که هنگام دانلود کردن از سایتها یک بدافزار یا نرم افزاری دارای ویروس باشد، بنابراین این روش را توصیه نمی‌کنیم.

همچنین می‌توانید از پروکسی‌هایی که اسپاتیفای قادر به شناسایی آن نیست استفاده نمایید اما هنگام خرید از پلن‌های این سرویس باید حساب‌های بین المللی مانند paypal داشته باشید، در غیر این صورت نمی‌توانید پلن مورد نظر را خریداری کنید.

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای شاید به نظر کاری پرهزینه و پیچیده به نظر بیاید، اما سایت‌های معتبر وجود دارند که با قیمت مناسب می‌توانید اکانت پریمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید. نکته قابل توجه آن است که هنگامی که اکانت خود را خریداری می‌کنید در هنگام نصب برنامه مشکلی نخواهید داشت. با وارد کردن اطلاعاتی که از سوی کارشناسان سایت اکانتی شاپ به شما داده میشود میتوانید وارد حساب کاربری خود شده از شنیدن موزیک لذت ببرید.

اسپاتیفای چقدر اینترنت مصرف میکند؟

میزان اینترنتی که برای گوش دادن به موسیقی در اسپاتیفای مصرف می‌شود به کیفیت آهنگ در حال پخش بستگی دارد. به طور مثال وقتی کیفیت روی نرمال قرار دارد یک ساعت پخش موزیک ۵۰ مگابایت داده نیاز دارد. در ۲۴ ساعت ممکن است یک گیگابایت از اینترنت شما مصرف می‌شود توجه داشته باشید که در ۲۴ ساعت کیفیت پخش موزیک باید بروی معمولی قرار داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا