گوناگون

ویژگی‌های یک سایت معتبر در حوزه انجام پروژه متلب چیست؟

در این مقاله قصد داریم در رابطه با نرم افزار متلب و ویژگی‌های یک سایت معتبر سفارش انجام پروژه متلب صحبت کنیم و اینکه این سایتها به چه دلیل توسط ما انتخاب شده و به شما معرفی می‌شوند نیز بحث نماییم. سایتهای زیادی زیادی در حوزه پروژه متلب فعالیت دارند که در بین آنها نعداد کمی واقعا معتبر هستند و ما قصد داریم ویژگی‌های چنین سایتی را ذکر نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک سایت معتبر در حوزه انجام پروژه متلب چیست؟

در این مقاله قصد داریم در رابطه با نرم افزار متلب و ویژگی‌های یک سایت معتبر سفارش انجام پروژه متلب صحبت کنیم و اینکه این سایتها به چه دلیل توسط ما انتخاب شده و به شما معرفی می‌شوند نیز بحث نماییم. سایتهای زیادی زیادی در حوزه پروژه متلب فعالیت دارند که در بین آنها نعداد کمی واقعا معتبر هستند و ما قصد داریم ویژگی‌های چنین سایتی را ذکر نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

متلب چیست؟

متلب یک نرم افزار آزمایشگاهی برای انجام محاسبات ریاضی و پیچیده است که در غالب رشته‌ها کاربرد دارد. این نرم افزار را به جرات میتوان پرکاربردترین نرم افزار همه رشته‌های مهندسی نامید زیرا چنان دایره استفاده از آن زیاد است که در اغلب پروژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. متلب (Matlab)  هزاران کتابخانه در حوزه‌های مختلف از جمله هوش مصنوعی، پردازش تصویر، یادگیری ماشین، مهندسی برق، مهندسی مکانیک و… دارد که کار را برای یک برنامه نویس آشنا به مباحث این رشته‌ها آسان می‌سازد.

متلب قادر به پردازش داده‌های حجیم (بیگ دیتا) نیز می‌باشد.

متلب در چه حوزه‌هایی کاربرد بیشتری دارد؟

همانطور که در بالا گفته شد متلب در اکثر رشته‌های مهندسی کاربرد دارد اما در حوزه‌های هوش مصنوعی، شبکه‌های عصبی، یادگیری ماشین،  انجام پروژه پردازش تصویر ، مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی نفت  و…

امروز در حوزه تشخیص چهره و همچنین کارهای پزشکی متلب توانسته کارهای مهمی را انجام دهد و در درمان بیماران به پزشکان کمک فراوانی انجام دهند.

نرم افزارها یا زبان‌های مشابه متلب:

نرم افزار متلب رقبایی دارد که بسیار قدرتمند هستند و میتوانند محبوبیت متلب را به چالش بکشند. نرم افزارهایی مانند کوجا، رپیدماینر، نرم افزار R  و زبان‌های برنامه نویسی پایتون و سی و…. در این بین جدیترین رقیب این نرم افزار زبان برنامه نویسی پایتون است.

انجام پروژه پایتون در کشور‌های اروپایی محبوبیت بیشتری نسبت به متلب برای همان پروژه‌ها کسب نموده است.

دلیل محبوبت پایتون متن باز بودن (open source) آن است. یعنی شما با یک زبان بسیار سبک و قابل ارتقا توسط همه برنامه نویسان سر و کار دارید که هر لحظه در حال بهبود خود است. پایتون بسیار سریع و جذاب و در عین حال کدنویسی در آن خیلی ساده است.

برون سپاری پروژه متلب:

اغلب ما اطلاعات زیادی در رابطه با نرم افزار متلب نداریم و نمیتوانیم پروژه‌های خود را با این نرم افزار انجام دهیم. پیدا کردن متخصص و برنامه نویس متلب برای انجام پروژه‌ها به ظاهر کار آسانی است زیرا با یک سرچ ساده ده‌ها سایت خود را مدعی انجام پروژه با نرم افزار متلب معرفی کرده و تشخیص اینکه کدامیک بتوانند نیاز‌های پروژه‌هایی مدنظر ما را برطرف نمایند کار ساده‌ای نیست.

کاربران زیادی هستند که از برون سپاری پروژه متلب خود به برخی سایت‌ها متضضر شده و ابراز نارضایتی می‌کنند.

در این بخش میخواهیم ببینیم چگونه میتوان سایت معتبری را برای سفارش پروژه متلب خود بیابیم و با خیال راحت کار را برون سپاری نماییم.

ویژگی‌های یک سایت معتبر در حوزه انجام پروژه متلب:

ویژگی‌های یک سایت معتبر را در زیر را قبل از سفارش پروژه حتما مطالعه نمایید

۱-داشتن نماد اعتماد الکترونیک:

لوگوی نماد اعتماد الکترونیک
لوگوی نماد اعتماد الکترونیک

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک که توسط وزرات صمت به سایتهایی با مشخصات خاص تعلق می‌گیرد میتواند یک امتیاز بسیار خوب برای یک سایت پروژه متلب باشد. شرایط اخذ نماد اعتماد الکترونیک اینگونه است که حتما باید صاحب آن کسب و کار احراز هویت شده باشد و مکان فعالیت وی به تایید رسیده باشد. یعنی شما مطمئن هستید که شخصی که کار را به وی میسپارید دارای یک هویت واقعی و محل کسب و کار تایید شده می‌باشد.

همچنین کاربران درصورتی که خدمات درستی از سایتی که به آن سفارش پروژه داده‌اند دریافت نکنند میتوانند در سامانه اینماد ثبت شکایت نمایند. درصورتی که سایت دارای اینماد پاسخ قانع کننده‌ای برای آن کارفرما نداشته باشد امتیاز منفی دریافت می‌نماید و این مورد اگر چندبار تکرار شود نماد اعتماد از سایت مذکور گرفته خواهد شد. پس در سفارش پروژه متلب خود حتما با داشتن نماد اعتماد الکترونیک آن سایت دقت نمایید. لوگوی اینماد را میتوانید در زیر مشاهده نمایید. هر سایتی موظف است که این لوگو را در صفحه اصلی سایت خود نمایش دهد و شما با کلیک برروی لوگو باید بتوانید به سایت اینماد هدایت شده و مشخصات هویتی سایت را مشاهده نمایید.

۲-ثبت شده در ستاد ساماندهی سایت‌های اینترنتی:

لوگوی ستاد ساماندهی 
لوگوی ستاد ساماندهی

سایت ستاد ساماندهی به سایت‌های اینترنتی که توسط وزرات ارتباطات راه اندازی شده فقط به سایتهایی تعلق می‌گیرد ه فعالیتشان مجاز بوده و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیت می‌باشند. درصورت تخطی از قوانین این سایتها فیلتر می‌شوند.

لوگوی ساماندهی به سایتهای معتبری تعلق می‌گیرد که دائما تحت نظارت هستند و درصورت تخلف سریعا بازخواست می‌شوند. به همین دلیل داشتن این لوگو در سایت برای قبول پروژه متلب شما میتوانید بسیار مفید باشد. این لوگو معمولا در بخش فوتر سایتها قرار دارد و با کلیک برروی آن باید به سایت ساماندهی هدایت شود و اطلاعات و مجوز سایت برای فعالیت را مشاهده نمایید.

۳-پشتیبانی و پاسخگویی فوری:

ویژگی دیگری که یک سایت معتبر باید داشته باشد پاسخگویی آنلاین و فوری در رابطه با پروژه است. سایت که سفارش شما را ۱ روز بعد پاسخ میدهد نمیتوان سایت معتبری باشد. باید به سایتهایی اعتماد کرد که در هر لحظه از شبانه روز و یا حداقل در ساعات اداری پاسخگوی مشتریان خود باشد. به همین دلیل سایتها و پاسخگویی شان را در رابطه با پروژه متلب خود آزمایش نمایید و ببینید که چگونه و در چه فاصله زمانی به شما پاسخ میدهند. ادبیات پاسخگویی و نحوه برخورد نیز در این رابطه بسیار حائر اهمیت می‌باشد.

۴-فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی در حوزه متلب:

اگر یک شرکت یا سایت فقط در همان فضای سایت فعال باشد قطعا یا از بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ چیزی نمیداند و یا پرسنل کافی برای انجام چنین کاری را ندارد که هر دو نشان از ضعف و عدم اعتبار سایت می‌باشد. حتما فعالیت سایتی که میخواهدی در آن سفارش دهید را در شبکه‌هایی مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، آپارات، یوتیوب و… دنبال نمایید تا از فعال بودن آن مطمئن شوید.

۵-رضایت کاربران قبلی سفارش دهنده پروژه متلب:

با یک سرچ ساده در گوگل میتوانید از سایت مدنظر اطلاعاتی را کسب نمایید. مثلا در رابطه با آن چه میگویند. در فروم‌ها و شبکه‌های اجتماعی چقدر از این سایت صحبت می‌شود و آیا رضایت دارند یا خیر. اگر این سایتها دارای صفحه در شبکه‌های احتماعی باشند میتواند کامنت‌های کاربران دیگر را مورد بررسی قرار داد و نتیجه گیری کرد.

۶- امکان پرداخت هزینه پروژه با روش‌های مختلف:

داشتن یک درگاه بانکی برای هر سایتی نشان از این دارد که این سایت مراحل و شرایطی را طی کرده که توانسته درگاه بانکی را کسب نماید. خصوصا در سال جاری که شدیدا به دلیل قانون اخذ مالیات از کسب کارهای اینترنتی بدون داشتن کد رهگیری و پرداخت مالیات امکان داشتن درگاه وجود ندارد. همچنین یک سایت معتبر قطعا راه‌هایی مانند کارت به کارت و واریز از طریق شماره شبا را نیز در خود می‌گنجاند.

۷-داشتن نمونه کار متلب:

سایت‌هایی که مدعی انجام پروژه متلب در رشته‌های مختلف از جمله رشته و حوزه مدنظر شما هستند حتما باید نمونه کارهای مشابه‌ای را در سایت خود دارا باشند. حتما از این سایت‌ها نمونه کار بخواهید و یا اگر در سایت نمونه کار دارند نمونه‌ها را مطالعه نمایید. سایتهای معتبر معمولا صدها پروژه متلب آماده را برای مشاهده و دانلود بارگذاری می‌نمایند.

۸-پشتیبانی پروژه متلب:

کار را به مجموعه‌ای نسپارید که هیچ پشتیبانی بعداز انجام پروژه ارائه نمیدهند. برای فهمیدن این موضوع کافیست یک پروژه کوچک به آنها بسپارید و بعداز انجام به آنها مراجعه نمایید و درخواست رفع ایراد و پشتیبانی نمایید. اگر این سایتها به شما در ارائه پشتیبانی خدماتی ارائه دادند پس میتوان برای پروژه‌های بزرگتر هم به آنها امیدوار بود. درغیر اینصورت توصیه نمیکنیم که به آنها پروژه بزرگتری را بسپارید.

انتخاب یک سایت معتبر برای سفارش انجام پروژه متلب:

با توجه به توضیحات بالا شاید تا حد زیادی متوجه شده باشیم که حداقلیات یک سایت یا موسسه برای اینکه بتوانیم به آنها اعتماد کنیم چه چیزهایی هستند. توجه داشته باشید که برخی سایت‌ها مانند سایت «کافه پروژه» ویژگی‌هایی مانند فریلنسر بودن را نیز دارند که این یک امتیاز بسیر خوب میتواند باشد زیرا شما بدون هیچ واسطه‌ای با برنامه نویس درارتباط هستید که این یک تعامل عالی را بین شما رقم خواهد زد و احتمال موفقیت پروژه را بالا خواهد برد.

همیارپروژه، سایتی معتبر در حوزه سفارش انجام پروژه متلب:

در این لحظه با توجه به ویژگی‌هایی که در رابطه با سایتهای معتبر در بالا ذکر کردیم میخواهیم یکی از معتبرترین سایت‌های انجام پروژه متلب را که همه موارد بالا را داراست به شما معرفی نماییم. سایت همیارپروژه با داشتن صدها مجری متخصص در حوزه پروژه متلب و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و ثبت شده در ستاد سایتهای اینترنتی و همچنین هزاران پروژه آماده جهت خرید و دانلود در این حوزه میتواند به شما در انجام پروژه خود اطمینان خاطر دهد. این سایت با سابقه ده ساله و کسب رضایت اکثر کاربران به یکی از بزرگترین سایت‌های کسب و کار آنلاین در ایران تبدیل شده است.

شما در این سایت اگر مهارتی هم داشته باشید میتوانید بعنوان متخصص بعداز طی مراحل استخدام مشغول به فعالیت شوید.

نحوه سفارش در سایت همیارپروژه به این گونه است که باید اطلاعات پروژه خود را از طریق تلگرام به آیدی @fnalk و یا واتساپ به شماره‌های ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ – ۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵ پیام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا