ایران

تقدیر ایرلاین‌ها از «سه کلیک» برای جلب رضایت مسافران

در دو سال اخیر، بیماری کرونا آسیب‌های زیادی به مشاغل مختلف بویژه آژانس‌های هواپیمایی و مسافرتی وارد کرد؛ بطوری که منجر به تعطیلی یا تعلیق فعالیت برخی از آژانس‌ها شد. با این وجود درست در همین زمان، گروه دلتابان با تلاش و پشتکار شبانه روزی، سایت «سه کلیک» را راه اندازی و وارد عرصه ی رقابت نمود.

در شرایطی که دیگر سایت‌های رقیب «سه کلیک»، با وجود شروع فعالیت در وقت مناسب برای رسیدن به امکان فروش بصورت آنلاین، ۵ سال زمان صرف کرده اند، (و برخی همچنان امکان فروش تور بصورت آنلاین را ندارند)، سایت «سه کلیک» در مدت کوتاهی با مدیریت مناسب و همدلی تیمی با تجربه و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا توسط مهندسین برنامه نویس، توانست در کمتر از یک سال سهم بالایی از فروش را جذب نماید.

تقدیر ایرلاین‌ها از «سه کلیک» برای جلب رضایت مسافران
تقدیر ایرلاین‌ها از «سه کلیک» برای جلب رضایت مسافران

بدین ترتیب مفتخریم اعلام کنیم، بر پایه ی تجربه و شهرت آژانس دلتابان در اجرای لوکس‌ترین تورهای خارجی با خدمات عالی و رعایت اصل مشتری مداری؛ همین رویه در سایت «سه کلیک» بصورت آنلاین، همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته با اطلاعات کامل، برخوردی خوش و صبورانه و همچنین ارائه ی بهترین قیمت‌ها برای بلیط هواپیما در مسیرهای خارجی و داخلی، هتل‌های با کیفیت، بویژه هتل‌های ۵ ستاره و تورهای آسیایی، اروپایی و داخلی، با همان کیفیت دلتابان جریان دارد. تلاش می‌کنیم تا همچنان در کسب رضایت مشتریان بعنوان سرمایه‌های اصلی شرکت و همراهانمان در صنعت گردشگری، بویژه ایرلاین‌های همکار موفق باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا