گوگل

رونمایی از لوگوی جدید گوگل پلی در جشن ۱۰ سالگی

گوگل به مناسبت ۱۰ ساله شدن گوگل پلی، لوگوی جدیدی را برای این فروشگاه اپلیکیشن معرفی کرده است.

در این طراحی جدید، شکل کلی لوگوی پلی استور دستخوش اندک تغییراتی شده و از ویژگی زنده بودن رنگ‌ها در این طراحی کاسته شده است به طوری که اکنون، رنگ‌های سبز، زرد، آبی و قرمز با رنگ‌هایی که گوگل برای دیگر سرویس‌های خود استفاده کرده، همخوانی بیشتری پیدا کرده است.

این تغییرات در راستای نزدیک شدن بیشتری لوگوی پلی استور با طراحی لوگوی جدید گوگل کروم که اوایل سال جاری میلادی آپدیت شد، صورت گرفته است. تیم لیم، معاون بخش گوگل پلی در این خصوص گفت: ما در حال ارائه یک لوگوی جدید هستیم که جادوی گوگل را بهتر از قبل منعکس می‌کند و با طراحی بسیاری از محصولات مفید ما همانند سرچ، اسیستنت، فوتوز، جیمیل و… مطابقت بیشتری دارد.

همچنین این لوگوی جدید نشان‌دهنده ۱۰ سال از فعالیت گوگل پلی بعد از تغییر نام آن از اندروید مارکت به گوگل پلی است. لیم می‌گوید: یک دهه پس از شروع به کار این سرویس، اکنون بیش از ۲.۵ میلیارد نفر در بیش از ۱۹۰ کشور جهان هر ماه از گوگل پلی برای پیدا کردن برنامه‌ها، بازی‌ها و محتوای دیجیتال استفاده می‌کنند.

وی افزود: بیش از ۲ میلیون توسعه‌دهنده با ما همکاری دارند تا کسب‌وکار خود را ایجاد و با کاربران در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند.

گوگل همچنین در تولید ۱۰ سالگی این سرویس، امتیازاتی را برای کاربران در نظر گرفته است که می‌توانند از آن برای خرید و پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا