اپل

مک بوک پرو M2 اپل پاییز امسال معرفی ‌می‌شود؟

هنوز یک سال از معرفی مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید اپل نمی‌گذرد که برخی از منابع خبری، از تصمیم این شرکت برای معرفی اعضای جدید این خانواده در پاییز امسال خبر می‌دهند.  

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در نشریه Power On اعلام کرد که اپل کار روی مک بوک پروهای جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی مجهز به پردازنده M۲ را آ‎غاز کرده است.

 این کارشناس حوزه فناوری مدعی شد که طراحی و قابلیت‌های این دو محصول جدید تفاوت چندانی با مدل‌های سال قبل نخواهند داشت چرا که اپل اخیرا تغییراتی همچون شاژر مگ‌سیف، درگاه‌های بیشتر و نمایشگر باکیفیت‌تر را در این سری از محصولات خود اعمال کرده است.  

تغییر اساسی در این مدل‌ها، اضافه شدن پردازنده‌های جدید M۲ خواهد بود که قرار است جایگزین مدل‌های M۱ Pro و M۱ Max شوند که در مدل‌های کنونی این محصول به کار رفته‌اند.  

گورمن در این گزارش عنوان کرد که کاربران به دنبال تمرکز بیشتر روی بخش گرافیکی باشند که با پردازنده M۲ این اتفاق خواهد افتاد. در مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل که از پردازنده M۲ بهره می‌برد، عملکرد گرافیکی این محصو (با ۱۰ هسته گرافیکی) حدود ۳۵ درصد سریع‌تر شده است.

اگرچه اپل سعی دارد تا مدل‌های جدید مک بوک پرو خود را در فصل پاییز عرضه کند، اما مارک گورمن احتمال به تعویق افتادن این اتفاق تا بهار سال ۲۰۲۳ را دور از ذهن ندانست.  

در بخش دیگری از گزارش بلومبرگ آمده که اپل در کنار این محصول، در حال کار روی یک هوم‌پاد و اپل واچ جدید ویژه ورزشکاران حرفه‌ای است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا