مایکروسافت

ویندوز ۱۲ سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود؟

مایکروسافت بار دیگر برنامه زمانی انتشار آپدیت‌های ویندوز را تغییر داد و قصد دارد هر سه سال یکبار، یک آپدیت اصلی را برای این پلتفرم عرضه کند.  

به گزارش ویندوز سنترال، در طرح جدید مایکروسافت، علاوه بر آپدیت‌های اصلی که هر سه سال یکبار عرضه می‌شوند، آپدیت‌های جزیی نیز که با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید همراه خواهند بود، هر چند ماه یکبار و حداکثر تا چهار بار در سال منتشر خواهند شد.

با این تصمیم، مایکروسافت زمان بیشتری را به مهندسان خود می‌دهد تا روی آپدیت‌های اصلی و مهم سیستم عامل ویندوز کار کنند و بدین ترتیب، می‌توان انتظار داشت که در سال ۲۰۲۴ شاهد رونمایی و عرضه ویندوز ۱۲ خواهیم بود.

از طرفی دیگر، با افزایش بازه زمانی میان انتشار آپدیت‌های اصلی ویندوز، مایکروسافت می‌تواند زمان بیشتری را به رفع باگ‌ها و مشکلات احتمالی نسخه‌های موجود اختصاص دهد. طبق آخرین گزارش‌ها، قرار بود نسخه جدید ویندوز با اسم رمز Sun Valley ۳ در سال آینده عرضه شود اما با توجه این تغییر جدید، انتشار این نسخه یک سال دیگر به تعویق افتاد.  

بر اساس این گزارش، آپدیت‌های هرچند ماه یکبار ویندوز تحت عنوان Moments عرضه می‌شوند که در آن، برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید و همچنین رفع باگ‌های موجود گنجانده خواهد شد. گفته می‌شود که Moments از سال ۲۰۲۳ به صورت منظم عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا