شبکه‌های اجتماعی

تست قابلیت Co Tweet توییتر آ‎غاز شد؛ نوشتن یک توییت توسط دو اکانت

توییتر اخیرا تست قابلیتی جدید را در پلتفرم خود آغاز کرده که امکان نوشتن یک توییت توسط دو اکانت را برای کاربران فراهم می‌کند. این قابلیت که Co Tweet نام دارد، به صورت آزمایشی برای برخی از اکانت‌ها در کشورهای آمریکا، کانادا و کره جنوبی فعال شده است.

با این قابلیت، دو اکانت می‌توانند برای نوشتن یک توییت، با یکدیگر همکاری کنند. پس از انتشار نیز، این توییتر در تایم‌لاین هر دو نفر ظاهر خواهد شد. می‌توان گفت که Co Tweet شباهتی زیادی به ویژگی Collabs در اینستاگرام دارد که در سال گذشته معرفی شد.

طبق شواهد، به نظر می‌رسد که Co Tweet بیشتر برای برندها و تولیدکنندگان محتواها مورد استفاده قرار گیرد تا کاربران معمولی توییتر. با این حال، توییتر در توضیح این قابلیت در وب‌سایت خود نوشت: Co Tweet به نویسندگان توییت‌ها کمک می‌کند تا نکات مهم را به اشتراک بگذارند، فرصت‌هایی را برای جذب مخاطب جدید به دست آورند و همکاری‌های موجود خود را تقویت کنند.

قابلیت آزمایشی «Notes» توییتر برای نوشتن پیام‌های طولانی عرضه شد[/box]

این قابلیت برای اولین بار در اوایل سال جاری میلادی و توسط الساندرو پالوتزی، توسعه‌دهنده و فعال در حوزه مهندسی معکوس، در فضای وب رویت شد و در ماه فوریه، جزییاتی درباره آن منتشر شد.

حال شواهد نشان می‌دهد که توییتر تست این قابلیت را توسعه داده است. سخنگوی توییتر در این خصوص عنوان کرد که Co Tweet در حال حاضر، به صورت موقت در حال آزمایش است.

با این حال، فعلا هیچ حرفی در خصوص زمان عرضه عمومی‌این قابلیت به میان نیامده است. سخنگوی توییتر همچنین گفت که این شرکت در حال آزمایش  Co Tweet برای مدت محدودی است تا بدانند چگونه افراد و برندها ممکن است از این قابلیت برای رشد و دسیابی به مخاطبان جدیدو تقویت همکاری‌های خود با سایر اکانت‌ها استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا