اپلساعت هوشمند

اپل واچ جدید ویژه ورزشکاران با نمایشگر ۲ اینچی عرضه می‌شود

خانواده ساعت‌های هوشمند اپل امسال عضوی جدید را به خود خواهد دید که با دیگر مدل‌های این شرکت، تفاوت‌هایی خواهد داشت. محصولی که طبق آخرین اطلاعات، برای ورزشکاران طراحی شده و در شمار مدل‌های مقاوم در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی جای می‌گیرد.

حال بلومبرگ در تایید این شایعات، اعلام کرد که این ساعت هوشمند جدید در پاییز امسال معرفی خواهد شد و قیمت آن نیز به نسبت به مدل‌های موجود اپل واچ، اندکی بیشتر و حدود ۷۰۰ دلار خواهد بود.

از جمله تغییرات و به‌روزرسانی‌ها در این ساعت می‌توان به نمایشگر ۲ اینچی اشاره کرد که تاکنون در هیچ یکی از مدل‌های این ساعت استفاده نشده است. بزرگ‌ترین نمایشگر در این خانواده به اپل واچ سری ۷ برمی‌گردد که مجهز به نمایشگر ۱.۹ اینچی عرضه شد.

میزان رزولوشن این صفحه نمایش نیز برابر با ۴۱۰ در ۵۰۲ پیش‌بینی شده که آن را در میان مدل‌هایی با رزولوشن بالا جای می‌دهد. علاوه بر این، گلس این ساعت نیز از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات برخوردار است و شکنندگی آن به کمترین حد رسیده است.

همچنین کیس این ساعت در برابر کیس‌های آلومینیومی‌اپل واچ‌های قبلی اپل، مقاوم‌تر طراحی خواهد شد. در خصوص مدت زمان نگهداری شارژ نیز باید گفت که طبق گزارش بلومبرگ، ظرفیت این باتری ارتقا خواهد یافت و ورزشکاران می‌توانند مدت زمان زیادتری از این ساعت استفاده کرده و با خیال راحت‌تری آن را روی دست خود ببندند.

از دیگر ویژگی‌های این ساعت مقاوم می‌توان به برخورداری از قابلیت تشخیص دمای بدن اشاره کرد که می‌تواند احتمال بروز تب در افراد را تشخیص و هشدار دهد. تغییراتی نیز در بخش نرم‌افزار این ساعت اعمال خواهد شد که ارتقای قابلیت‌های ردیابی حرکات و ثبت جزییات در حین اجرای ورزش‌های مختلف را به دنبال خواهد داشت.

در حال حاضر، هیچ یک از مدل‌های اپل واچ، گزینه‌ای ایده‌آل برای ورزشکاران نبودند و شرکت‌هایی همچون گارمین و پولار توانسته‌اند با عرضه مدل‌هایی مختلف، بخش زیادی از این بازار را به خود اختصاص دهند.

به عنوان مثال، اپل واچ سری ۷ اگرچه از قابلیت ضدآب بودن بهره می‌برد اما نمی‌توان از آن در بسیاری از ورزش‌های آبی استفاده کرد و اغلب در استخرها و در آب‌هایی تا عمق محدود استفاده می‌شود. اپل نیز به دارندگان این ساعت اعلام کرده که از آن در حین غواصی، اسکی روی آب و دیگر فعالیت‌های آبی که با سرعت در آب فرو می‌روند، استفاده نکنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا