گوناگون

خرید سرور HP

سرور HP

سال های زیادی است که بسیاری از شرکت های و کمپانی های دنیا، شروع به طراحی و عرضه سرور های مختلف کرده اند، اما هنوز هم سرور های HP جزء اولین ها به شمار می آیند. تحول و تاثیری که این سرور ها در سیستم های دیجیتال ایجاد کردند، امکان پیشرفت زیادی را در محیط های فناوری اطلاعات و حتی سیستم های اداری و مالی فراهم نموده است. گروه تجاری و مهندسی HPTime در ادامه شما را با جزئیات بیشتری از این سرور ها آشنا می کند.

خرید سرور HP 

کار اصلی یک سرور این است که داده ها و اطلاعات مختلفی را دریافت، ذخیره و ارسال کند. در واقع سرور ها، سرویس دهنده هایی هستند که می توانند در هر شکل و برنامه ریزی وجود داشته باشند. سرور های hp از انواع سرور های پر طرفداری هستند که به دلیل سرعت و کیفیت بالا، به محبوبیت زیادی رسیده اند.

این سرور ها برای انتقال اطلاعات باید به کلاینت متصل شوند. سرور های اچ پی می توانند اختصاصی یا سازمانی باشد. در واقع اگر قصدتان از خرید سرور HP انجام امور شخصی مثل آپلود فایل یا دسترسی به شبکه باشد، این سرور یک سرور اختصاصی است.

سرور های HP با پردازنده های قوی هم وجود دارند که برای شرکت ها و سازمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان، اتاقی مخصوص برای نگهداری از سرور های خود دارند. 

خرید سرور HP

در خرید سرور HP باید به این مسئله توجه داشته باشید، که این سیستم ها بعد از کمی فعالیت شروع به گرم شدن می کنند، یعنی دمای بدنه آن ها افزایش پیدا می کند. بنابراین حتما باید به این مسئله توجه داشته باشید که تهویه هوای مطبوع و مناسبی برای آن ها در نظر بگیرید.

معرفی انواع سرور های HP

سرور ها با توجه به کاربردی که دارند در گروه های مختلفی دسته بندی می شوند. رایج ترین نوع سرور های hp سرور های اینترنتی و وب سرور ها هستند، اما انواع این سرور ها تنها به این نوع ختم نمی شود. علاوه بر این گروه های دیگری هم وجود دارند که دلیل مهمی برای فروش سرور HP به شمار می روند. با توجه به اهمیت این موضوع، در ادامه به معرفی انواع سرور های Hp پرداخته و توضیح مختصری درباره هر کدام ارائه می کنیم:

وب سرور یا سرور اینترنتی HP:

همه فعالیت هایی که شما در فضای وب و اینترنت انجام می دهید، نیازمند دسترسی به یک سرور هستند. وقتی شما تصمیم می گیرید که کاری را در محیط اینترنت انجام دهید، سرور HP سیستم شما تمام اطلاعاتی که شما در جست و جوی آن هستید را دریافت کرده و در اختیارتان قرار می دهد. حتی اگر نیاز به دریافت یا ذخیره فایل یا اطلاعات خاصی هم داشته باشید، باز هم احتیاج به یک سرور مانند وب سرور hp دارید.

ایمیل سرور HP:

ارسال پیام های اینترنتی از طریق برنامه های مبتنی بر وب مانند جیمیل، به وسیله سرور های ایمیل انجام می شود. افرادی که برای دریافت و ارسال ایمیل های خود به برنامه های خاصی مثل outlook متکی هستند، به ایمیل سرور های ویژه ای دسترسی دارند. یکی از مزیت های سرور HP برای کابران این است که به یک ایمیل سرور سریع  و بروز دسترسی پیدا می کنند.

پرینت سرور HP:

اگر شما جزء افرادی هستید که اطلاعات چاپ شده پرینتر را از طریق اینترنت یا وای فای به سیستم خود منتقل می کنید، در واقع در حال استفاده از سروری مانند پرینت سرور HP هستید. 

گیم سرور HP:

درصورتی که شما یک گیمر حرفه ای باشید، می دانید که برای اتصال به یک بازی آنلاین و بارگذاری آن در سیستم، نیاز به یک سرور پرقدرت، مثل گیم سرور HP دارید. حتی اگر سراغ بازی های آفلاین و ساده تر هم بروید، باز هم نمی توانید بدون داشتن یک سرور مناسب به انجام بازی بپردازید.

پروکسی سرور HP:

در دنیای اطلاعاتی امروز، پروکسی ها نقش مهمی در افزایش سرعت اینترنت و ارسال و دریافت اطلاعات دارند. سرور های پروکسی hp به عنوان واسطه ای بین سیستم شما و محیط اینترنت قرار می گیرند و دسترسی شما به داده های دیگر را با سرعت و کیفیت بیشتر، امکان پذیر می کنند. 

ویدئو استریم سرور HP:

پخش کننده های فیلم آنلاین مثل نتفلیکس یا آمازون، در دنیای دیجیتال امروزی طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده اند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که دسترسی به این شرایط و فیلم های آنلاین چگونه امکان پذیر می شود؟

ویدئو استریم سرور های اچ پی، سرور هایی هستند که امکان پخش و دریافت فیلم ها و ویدئو های آنلاین را برای کاربران فراهم می کنند. برای ارسال یا ذخیره آن ها نیز به این سرور ها نیاز دارید.

علاوه بر تمامی این موارد، سرور های دیگری هم هستند که ممکن است روزانه با آن ها در ارتباط باشید، سرور هایی مانند:

  • فکس سرور HP
  • فایل سرور hp
  • دیتا سرور Hp
  • چت سرور hp
  • سرور صورتی اچ پی
  • سرور برنامه ها و نرم افزار اچ پی

قیمت سرور HP

انواع سرور های HP در ظرفیت ها و اندازه های مختلف در مجموعه Hptime ارائه می شوند که می توانند در کاربری های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. عوامل مختلفی وجود دارد که در قیمت سرور HP تاثیر گذار هستند. یکی از آن ها اندازه سرور است. بزرگی و کوچکی سرور می تواند روی کاهش یا افزایش قیمت آن موثر باشد. 

به طور کلی قیمت سرور HP بزرگ تر بیشتر از نوع کوچک آن است. در واقع سرور های بزرگ تر بر کاربرد های تجاری و سازمانی مورد استفاده قرار می گیرند. شما برای مصارف شخصی و اختصاصی خود می توانید از سرور های hp با قیمت مناسب تر استفاده کنید. برای اطمینان از اصل بودن سرور و اقتصادی بودن هزینه آن، باید سرور اچ پی را از مراکز و فروشگاه های دیجیتالی مانند HPtime خریداری نمایید.

خرید سرور HP

فروش سرور HP

فروش سرور HP توسط مجموعه ها و برند های مختلفی انجام می شود. در اکثر مواقع فروش این سرور ها با معرفی مزایا و کاربرد های آن ها با روند بهتری انجام می شود. برای دسترسی به اطلاعات بهتر باید منابع و برند های معتبری را برای خرید سرور HP انتخاب کنید. 

مواردی که هنگام انتخاب سرور hp مناسب باید به آن ها توجه داشته باشید، به شما کمک می کنند تا انتخاب بهتر و خرید مقبول تری داشته باشید. درواقع سروری که انتخاب می کنید باید متناسب با نوع فعالیت شما باشد.

همان طور که در مطالب قبل هم عنوان شد، هر فعالیت سرور مناسب خود را دارد. شما نمی توانید یک سرور شخصی را برای مدیریت ساماندهی فعالیت ها و برنامه هایی مثل نرم افزار های مالی و حسابداری، انتخاب کنید. از جمله فاکتور هایی که در خرید از مجموعه های فروش سرور HP مانند HPtime به شما کمک می کند، عبارتند از:

  • اندازه سرور اچ پی
  • ظرفیت پشتیبانی سرور hp
  • نوع کاربری سرور HP
  • نحوه قرار گیری سرور که می تواند ایستاده، قفسه ای یا ترکیبی باشد. در اصطلاح به هر یک از این سرور های HP، سرور های تاور یا ایستاده و قفسه ای یا رک مونت می گویند.
  • قیمت خرید سرور HP
  • تعداد افراد و سیستم های متصل به سرور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا