علمیویروس کرونا

الزام تست کرونا برای مسافران هوایی آمریکا برداشته شد

ایالات متحده به‌تازگی اعلام کرد که دیگر انجام آزمایش کووید-19 برای مسافرانی هوایی بین المللی که به این کشور سفر می‌کنند، اجباری نخواهد بود.
به گزارش رویترز، این تغییر از صبح روز یکشنبه 12 ژوئن (22 خرداد) اجرایی خواهد شد و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، نتایج این تصمیم را در سه ماه مورد ارزیابی قرار خواهند داد.
این یعنی، افرادی که با هواپیما به ایالات متحده سفر می‌کنند‏، حداقل تا پایان فصل تابستان، نگرانی بابت انجام آزمایش کویید-19 قبل از پرواز نخواهند داشت. طبق دستورالعملی که قبل از این تصمیم اجرایی می‌شد، مسافران واکسینه شده و واکسینه نشده، یک روز قبل از ورود به ایالات متحده می‌بایست تست کرونا می‌دادند.
تنها استثنا در این زمینه، کودکان زیر 2 سال بودند که نیازی به انجام تست کرونا قبل از پرواز نداشتند. این الزام از سوی CDC در ژانویه 2021 و بحبوحه نگرانی‌ها در مورد گسترش سویه آلفا (که بعدا نسخه‌های دلتا و امیکرون هم ظاهر شدند) اعمال شد.
با حذف این دستورالعمل، آخرین محدودیت در سفرهای هوایی نیز برداشته شد. چندی پیش بسیاری از خطوط خطوط هوایی در پی لغو دستور استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی‌توسط یک قاضی فدرال، الزام پوشیدن ماسک را لغو کردند.

نوشته های مشابه

‫1,805 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا