شبکه‌های اجتماعی

آواتارهای انیمیشنی به تیک‌تاک اضافه شد

رقابت تیک تاک٬ این‌بار با بیتموجی و مموجی.

تیک‌تاک با عرضه قابلیتی جدید، امکان ساخت آواتارهای انیمیشنی از خود را برای کاربران این شبکه اجتماعی فراهم کرد. 

به گفته تیک‌تاک، عرضه جهانی این قابلیت از ساعاتی پیش آغاز شده و کاربران میتوانند از طریق دوربین این اپلیکیشن به آن دسترسی داشته باشند. همچنین امکان استفاده از افکت‌های مختلف و اعمال آنها روی آواتارها فراهم شده است. 

آواتارهای انیمیشنی به تیک‌تاک اضافه شد

برای استفاده از این ویژگی، میبایست پس از ورود به تیک‌تاک، دوربین اپلیکیشن را به حالت سلفی تغییر داد و بعد از تپ کردن روی گزینه Effects، افکت آواتار مدنظر را انتخاب کرد. در اینجا، هم میتوان از آواتارهای از پیش تنظیم‌شده استفاده کرد و هم میتوان با انتخاب گزینه New، آواتاری سفارشی را ایجاد کرد.

برای شخصی‌سازی بیشتر چهره آواتارها، تیک‌تاک گزینه‌هایی همچون رنگ پوست، مدل مو و اکسسوری، تغییرات آرایشی و پیرسینگ را پیش روی کاربران قرار داده که با انتخاب هر کدام، میتوان آوتار مدنظر را به شکل دلخواه ایجاد کرد. 

همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده تا با آواتار ایجاد شده، یک ویدیو را با توجه با حرکات و حالات چهره ضبط کنند. تیک‎تاک میگوید که قصد دارد استفاده از آواتارهای انیمیشنی را در میان کاربران پلتفرم خود فراگیر کند و به تدریج به بهبود عملکرد و ایجاد نوآوری‌های جدید در آن ادامه خواهد داد. 

آواتارهای انیمیشنی در حالی به تیک تاک اضافه شدند که شنیده‌های مربوط به آن در اوایل سال جاری میلادی به گوش میرسید. در حال حاضر، اکثر شبکه‌های اجتماعی همانند اسنپ‌چت و متا، آواتارهایی را به پلتفرم‌های خود اضافه کرده‌اند.

اپلیکیشن‌های اسنپ‌چت و آی‌مسیج اپل از این قابلیت تحت عنوان بیتموجی و مموجی در پلتفرم‌های خود استفاده میکنند. گفته میشود که آواتارهای انیمیشنی در تیک‌تاک میتواند برای تولیدکنندگان محتوا که نمیخواهند چهره‌شان مشخص شود، قابلیتی مفید و کاربردی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا